tylko slinik 125 jest DWA razy wiekszy niz 50cm3 aż z ramy wychodzi ja jednak tylko kupuje cylinder 80cm3 i przy zebatkach 13z/38z bedzie zajebisty:P a co do cylindrów to moj brat ma znajomego w sklepie i mowił że 25maja ma mieć;p więc dlamnie najlepszym rozwiozaniem było by wstawić cylinder 80cm no chyba że ktoś chce przerejestrować go to wtedy tak ale jak was złapia to odrazu sie szczaja że to 125 i wtedy bedzie przypał....
Offline
tylko slinik 125 jest DWA razy wiekszy niz 50cm3 aż z ramy wychodzi
Do zetki 50, spokojnie wejdzie 250 ccm. Bo standardowo jest to motocykl z takimi silnikami.
Offline
Sami z siebie to raczej się nie domyśla , ale jeśli pojemność będzie wybita na silniku w widocznym miejscu to z miejsca skierują na przegląd. A jak ktoś ma perspektywy na A albo A1 to niech się nie bawi w przekładki tylko kupi od razu 125.
Offline
Gość
xenon, Ty ciągle o tych cylindrach, co to ich nikt nie widział .....
co do silnika 125 - jest dwa razy większy, fakt, dlatego lepiej kupić DIABOLINI 250, mniejszy, mocniejszy i idealnie pasuje do naszych ram
oldboy napisał:
xenon, Ty ciągle o tych cylindrach, co to ich nikt nie widział .....
co do silnika 125 - jest dwa razy większy, fakt, dlatego lepiej kupić DIABOLINI 250, mniejszy, mocniejszy i idealnie pasuje do naszych ram
Nie pierdolcie glupot bo silniki 50, 125, 150, 200, 250 maja taki sam dol tylko cylinder i wnetrznosci sa inne! mocowanie jest takie same !
Offline
Niedawno wymieniłem silnik 50ccm na 125 , który kupiłem w styczniu na alledrogo , jako używany , od z 125 z przebiegiem niby 2000 km . Za 500zł dostałem silnik , gaźnik pz26 z króćcem , kolanko wydechu , zawór recyrkulatora , cewkę zapłonową , przekaźnik rozrusznika . Silnik ma więcej niż te obiecane 2000 km (wskazuje na to zużycie zębatki zdawczej) , ale nie był grzebany , nie regulowano też zaworów , a luz był prawidłowy . Sam silnik pasuje do ramy , należy tylko odciąć lub mocno odgiąć mocowania tylne dolne po silniku 50ccm (125 ma większy rozstaw , ale otwory są w ramie , te do 50ccm są dodatkowo przyspawane do obudowy osi wahacza) . Należy dorobić mocowanie głowicy silnika do ramy (2 kawałki płaskownika z otworami 8,5 mm i rozstawem 72 mm ) . Elektrycznie wszystko pasuje , należało jednak w kostkach przełożyć przewody . Pozostawiłem moduł CDI z poprzedniego silnika ( dokupiony rozblokowany ) , linka gazu pasuje , linkę sprzęgła należy dokupić nową . Tłumik kupiłem oryginalny od zetki 125 , niestety to koszt 370 zł + przesyłka 22 zł . Przeróbki wymaga podnóżek kierowcy , ten od 50 ma inny rozstaw śrub i inne wygięcie . Próbowałem go kupić w Romecie , podobnie jak króciec gaźnika ale odpowiedź brzmiała NIEDOSTĘPNE ! Co do króćca gaźnika to jest z nim poważny problem . Ten oz Z 125 i inne dostępne na alledrogo ustawiają wlot gaźnika centralnie , na środku silnika ( w Z 125 rama jest dwururowa , a filtr powietrza jest umieszczony centralnie , zetka ma centralną ramę , a filtr powietrza po prawej stronie ) . Więc króciec gaźnika musiałem dorobić sam z dwóch kawałków płaskownika i odcinka rury 1" . Do tego doszedł zakup zestawu napędowego .
Offline
tez w najbliższym czasie zamierzam kupic silnik 125 pewnie nowy bo uzywanych niema;/.... a linka od sprzegla bedzie za krotka? a nieda sie z 50cm3 do 125 króćca przełożyć? , kolanko przerobie z ojcem ... a reszte bedzie pasować z 50cm3 oprocz tych podnóżków? i czy gaźnik bedzie pasował z 50cm3 tylko dysze wymienić?
PS. Jak ssanie zrobione masz?
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-06-08 13:46:11)
Offline
Gaźnik pewniej jest kupić od rometa 125, który ma ssanie przy jak w zetce 50, linkę sprzęgła wraz z całym mechanizmem też, tylne zaczepy podobno trzeba przerobić z kolankiem trzeba zrobić tak, by nie było naprężeń i by nie pękały szpilki, bardzo dużo roboty, duża cena, lepiej było sprzedać zetkę i kupić teraz po promocyjnej cenie zetkę 125.
Offline
a jak jest z tłumikiem z Zetki 50 chodzi mi o kolanko czy bedzie pasowac do silnika 125 pionowego?? mam tłumik z zetki sport 50
PS. i czy podnożki z zetki 50 bede pasować pod silnik 125? czy trzeba nowe?
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-06-10 13:49:25)
Offline
Tłumik kupiłem od 125 w romecie . Niestety to 370 zł + 22 przesyłka . Sam tłumik z zewnątrz wygląda identycznie jak od 50 , różni się kolankiem (grubszy wlot do cylindra i inne wygięcie) . Podnóżek kierowcy nie pasuje od 50 do 125 . Inny rozstaw śrub i inne wygięcie . Musiałem pociąć od 50 i pospawać na nowo . Pytałem w romecie o podnóżek do 125 ale nie mają w ofercie .
Offline
silnik od 125, 150, 200 ,250 ma dluzsze tylne moicowanie silnika !!!
takie info dla tych co chca kupic silnik ! TRZEBA PRZEROBIC TYLNE MOCOWANIE RAMY !!!!
Offline
Dziś wstawiłem silnik 150*(jednak to 125 pomyłka nie 150;p)* i wszystko pasuje ale trzeba tylne dolne mocowanie silnika (z 50cm3)zagiąć lub od spawać ,podnozek przerobic i piny po przekładać ale to nie problem;p Silnik dostałem w komplecie tylko bez tłumika i podnozka tłumik da sie jakos przerobić ale na najgorsze jest to że krociec ktory dostałem skierowany jest tak jak wyzej pisali skierowany na centralna rame i teraz niewiem skad taki krociec dostac bo na allegro jest jakis krociec ale niewiem czy to nie jest taki sam jak dostałem....;/
Czy ten krociec nada sie z allegro? miał może ktos go czy idzie on do zewnatrz silnika czy do wewnatrz bo ja mam krociec co idzie do wewnatrz czyli ten skierowany do ramy i wlasnie niewiem czy ten z allegro jest taki sam co ja mam bo jak tak to źle....
http://allegro.pl/krociec-gaznika-125-z … 80821.html
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-07-03 18:53:36)
Offline