Króciec od silnika 125 ccm nie będzie dobry do 150 , ma on ok. 26 mm średnicy , podobnie jak średnica gardzieli gaźnika od 125 , gdzie siedzi PZ26 , a 150 ma bodajże PZ30 . Ten z linku będzie pasował do z-125 czy k-125 . Zetka ma inaczej umieszczony filtr (po prawej stronie , a nie centralnie) . Pytałem o króciec do 125 w romecie i nie mieli w ofercie . Jeżdżę na dorobionym własnoręcznie z blachy 5mm (kołnierze) i odcinka rurki 1" .
Offline
młotkiem wystarczy odgiąć bo to mocowanie jest zbedne w 125 i 125 ma mocowanie na gorna srube i dolna na samym dole a srodkowe mocowanie trzeba odgiac ;p
Offline
Wczoraj rozmawiałem z kolesiem z serwisku gdzie kupiłem moją zetkę.
Powiedział że silnik 125 wchodzi normalnie tylko trzeba Go domocować lepiej.
))
Offline
Moze opisałby ktoś wszystkie problemy które na 100% sie napotka przy zmianie silnika na 125.
Co z podnórzkami? (moze jakieś fotki)
co z modułem?
Co z linkami sprzęgła itp?
Prosiłbym o wypowiedz kogoś kto to już robił, a nie ściemniania ,,wydaje mi sie ze to tak albo nie tak, nie no chyba tak''
konkrety każdemu by sie przydały
z góry dzieki
Ostatnio edytowany przez Radzet (2011-07-28 22:59:18)
Offline
Co do modułu wszystko jest takie same , Podnóżki będą również tak samo jak były wcześniej . Ja osobiście tego nie robiłem aczkolwiek mam Zetkę 125 a mój kolega ma 50. Porównywaliśmy je , patrzyłem również jaka jest różnica między ramami . Niestety w 125 jest niższa rama niż w 50.
Offline
Ja planuje zrobić A1 za rod, może dwa i w tedy będę się bawił w silniki 125 ccm A mianowicie ewentualnie sprzedał bym ZetKe 50 i kupił 125 Trzeba by było pewnie dołożyć tyle co za sam silnik, a obeszło by się bez żadnych kombinacji Ale jak na razie czekam na Zetke 50
Offline
W tygodniu bede mial silnik 150 od jinlugna :>
Z gory moge powiedziec ze trzeba kupil linke sprzegla, kolanko od jakiegos crossa 150/200/250 i tylne mocowanie przerobic
Z elektryka nie powinno byc poblemu bo zaplon powinien z 50 do 150 pasowac
Offline
kewin napisał:
W tygodniu bede mial silnik 150 od jinlugna :>
Z gory moge powiedziec ze trzeba kupil linke sprzegla, kolanko od jakiegos crossa 150/200/250 i tylne mocowanie przerobic
Z elektryka nie powinno byc poblemu bo zaplon powinien z 50 do 150 pasowac
linke i gaźnik ,kolanko samemu można przerobić ja sam przerobiłem trzeba miec tylko blache 5mm i odpowiednie rury;p,mocawanie wystarczy odgiąć lub od spawać lub uciąć bo od 50cc dolne jest dospawane i jest nie potrzebne, w elektryce wystarczy piny po przekladac w kostkach(2 kostki).
Offline