a ja dziekuje bardzo za odpowiedz jutro idę i zamawiam nowy do zetki 125;D
a propo hondy to sie dowiadywałem i mocowania troche inne sa zebym miał wiecej kasy zima to bym sie w to bawił a ze dopiero teraz mam pieniadze to kupuje taki zeby nie było przeróbek bo motor na duch potrzebny
Offline
Ja również chce wstawić silnik 125cc ...jak ktoś znajdzie silnik 125 na allegro to niech poda linka w tym temacie:D
Offline
Proszę bardzo , silnik 125 : http://allegro.pl/silnik-125-4t-okazia- … 51743.html ( lekko uszkodzony , ale cóż )
A tu całe moto na części http://allegro.pl/tylna-lampa-rama-siln … 57992.html
Ogólnie na allegro nie ma tego za wiele , można poszukać gdzie indziej ale ceny są wysokie.
Offline
nie jest tak prosto z tym silnikiem
kupiłem 150 i okazało się że nie da się szybko tego załatwić. rozmawiałem z serwisantem, który ma mi zrobić przekładkę i mówił że dopiero co się namęczył z silnikiem 125.
oprócz silnika trzeba dokupić:
-gaźnik 125
-linkę sprzęgła do 125
-linkę do obrotomierza
-zębatki przód + tył
-wydech 125 (albo przerobić)
-moduł 125 (albo przerobic piny)
-króciec gaźnika
ok. 300zł + robocizna za montaż (trzeba przerobić podnóżki, dospawać 2 zaczepy)
problem jest z króćcem bo nie da się go kupić. w podgrodziu i innych sklepach nie mają. więc mój silnik leży i czeka.
Offline
Grabar napisał:
To raczej pewne że trzeba zmieniać tę części , choć ta linka obrotomierza bardzo mnie intryguję.
kwestia jest taka, że 50 bierze odczyt z modułu a w 125 i 150 można podpiąć do silnika. czy jakoś tak.
Offline
Tylko gaźnik http://allegro.pl/romet-zetka-125-zarej … 99296.html
Instalacja wraz ze wszystkim pasuje, crs 50, na 125, tez bez niczego przerobili, bo pasowała instalacja.
Offline
PickNick napisał:
Tylko gaźnik http://allegro.pl/romet-zetka-125-zarej … 99296.html
Instalacja wraz ze wszystkim pasuje, crs 50, na 125, tez bez niczego przerobili, bo pasowała instalacja.
wydech widać że jest przerobiony. 50 ma takie zwężenie przed wejściem do silnika, tu ją po prostu obciął i jest okay. podnóżków nie przerobił, zobacz jaka jest odległość od stopki do dźwigni biegów. zębatka oryginalna z tyłu daje podobno mega kopa ale mocno obniża v-max. linkę sprzęgła też ma zmienioną.
nie dospawał też chyba tego górnego zaczepu silnika.
i tak jak pisałem - problemem jest króciec gaźnika, który trzeba zmienić a którego nie można dostać.
Ostatnio edytowany przez redjack (2011-05-18 09:53:11)
Offline
silnik kupiłem używany od kolesia co zmienił 150 na 250. i przerabiał króciec. u mnie też się pewnie skończy na przerabianiu ale w ten sposób to co zaoszczędziłem na kupnie używanego silnika wydam na robociznę. miałem plan przełożyć sam ale jak jest tyle roboty to już zostawię wszystko serwisowi, żeby mieć porządnie.
Offline
Z tym że z takimi swapami chodzi zazwyczaj o to , aby mieć motocykl zarejestrowany na motorower , i jeździć nim bez prawka , a żeby taki 125 zarejestrować na 50 to trzeba się jeszcze nakombinować .
Offline
To ja jednak kupuję od razu Zetkę 125 muszę ten rok odczekać ;o.Czyli jak by zamocować do zetki 125 zębatke tylnią z 50 to by miał niezłego powera ??
Offline
tak ale mało by leciał ale by sie lepiej zbierał
Offline
tiger457 napisał:
To ja jednak kupuję od razu Zetkę 125 muszę ten rok odczekać ;o.Czyli jak by zamocować do zetki 125 zębatke tylnią z 50 to by miał niezłego powera ??
zdecydowanie polecam. znaczy kupno od razu zetki 125. i prawko.
kończę studia więc nie mam czasu robić prawka. jak pozdaje egzaminy to zrobię je w wakacje. za zetkę 50 dostałbym ok 2000 i musiał kupić motor, który mi się nie podoba. a taką 150/50 sprzedam spokojnie za 3k z czymś.
Offline