było trochę o tym wcześniej ale jeśli jeździsz sam i na w miarę płaskim terenie to bierz 15z
Offline
Znam takie uczucie w mojej okolicy jest dużo motorowerów Zk50 i tak jak opisujesz zawsze zostają w tyle i ciągle to wyyyyje.Wymiana zębatki na 14 lub 15 dużo nie da ale zawsze to coś Jak nie chcesz jeżdzić za Simsonami i skuterami 50cm to albo zwiększ pojemność albo zmień moto bo zetka jest słaba i bardzo ciężka jak na motorower,pod wiatr to praktycznie staje,ale jak ktoś chce się lansować na wsi lub mieście to nie ma lepszego nakeda pod względem wyglądu.
Offline
jak masz powyżej 100kg bierz 14z jak mniej 15z ja mam 15z i nawet wygodnie sie jeździ
Offline
Zgadzam się z przedmówcą aby przy wyborze zębatki zdawczej kierować się także wagą kierowcy bo ja ważę prawie 100kg mój Ogar 900 R-Racing 90kg i mam przełożenie 14/46 wcześniej 13/46 i gdy przejechałem się na odblokowaną zetką z seryjnymi zębatkami to stwierdziłem że temu motorkowi potrzeba kuracji odchudzającej i zmiana koła z tyłu na 18 dyżto zabiera zbyt dużo mocy i powoduję większe opory toczenia nie dając nic poza lepszym wyglądem.
Offline
Witam dziś przyszedł kurier wręczył mi paczkę a w paczce zębatka zdawcza i pytanie dla was czy ta zębatka będzie dobra:)
Ostatnio edytowany przez Dżem!!! (2012-06-12 16:12:33)
Offline
Jeśli będzie pasować na wałek zdawczy, to napewno wejdzie a dla pewności możesz zmierzyć jej grubość (powinna wynosić 7mm).
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=258
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=329
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-06-12 17:34:14)
Offline
Mam taką samą założoną i jest git.
Offline
Dżem!!! napisał:
Witam dziś przyszedł kurier wręczył mi paczkę a w paczce zębatka zdawcza i pytanie dla was czy ta zębatka będzie dobra:)
Będzie dobra.
ps. Casio i seria EDIFICE - lubie to
Offline
hehe widzę patrzysz na szczegóły:)
Ps.przed chwila mierzyłem idealnie 7mm
Ostatnio edytowany przez Dżem!!! (2012-06-12 19:05:59)
Offline
http://allegro.pl/zebatka-tyl-tylna-rom … 00210.html
czy ta będzie pasować do zetki???
Offline
Wszyscy którzy pisali że zębatka będzie dobra to nie mieliście niestety racji otwór zębatki okazał się za duży na wałek zdawczy i jest lipa
Offline
Dżem!!! napisał:
Wszyscy którzy pisali że zębatka będzie dobra to nie mieliście niestety racji otwór zębatki okazał się za duży na wałek zdawczy i jest lipa
Mam nadzieję że wiesz że zębatkę się wsadza, dopasowuje do frezów i dopiero wtedy zakłada zabezpieczenie.
Offline
Mam pytanie gdyż miałem przełożenie 13/38 i nawet dało się jeżdzic ale słyszałem że silnik rozwale i wolałem wrócic do 14/52. 38 miałem założoną strona wklęsłą w koło. Gdy założyłem 52 to także wklęsłą stroną do koła i patrze a łańcuch jest krzywo i zębatka ociera o osłonę łańcucha. Założyłem na odwrót i jest elegancko tylko gdy widze u innych Zetek to jest wklęśnięta do koła. Czy wy też tak macie? Jak nie to co sie mogło stac że tak że muszę miec na odwrót?
Offline