Mozesz sam wymienic, wedlug mnie nie jest to trudne, pozatym na internecie znajdziesz mnostwo poradnikow, wystarczy wpisac "wymiana cylindra 139fmb",wyskocza ci prawdopodobnie poradniki dotyczace poziomej wersji,ale konstrukcja jest prawie ta sama(roznia sie tylko napinaczem i slizgiem lancuszka rozrzadu), ja wymienialem wlasnie sam i uwazam, ze zrobilem to lepiej niz jakikolwiek mechanik
Offline
Też uważam, że ogarniesz to sam. Kup zestaw, obejrzyj dokładnie i pytaj. Pomożemy. Konstrukcja prosta jak cep. Szczelinomierz jeszcze trza mieć. Ale to niewielki koszt.
Offline
Szczelinomierz najlepiej taki z listkami co 0.01mm bo kiedys regulowalem zawory tym co 0,05mm i za kazdym razem klepalo az w koncu kupilem ten lepszy i nic nie slychac oprocz silnika
Offline
Dzięki za liczne odpowiedzi. Niestety sam... nie ma szans! Jeszcze pół biedy gdyby do było jedynie rozkręć, skręć. A tu jeszcze trzeba rozrząd ustawiać i inne dziwne rzeczy. Dla mnie to czarna magia... Kompletnie się na tym nie znam i boję się, że jakbym to zrobił sam, to na koniec zostałoby mi kilka śrubek, a po przejechaniu dwóch km, motor stanąłby w płomieniach
Jeśli mam być szczery to... chyba zostawię jak jest. Tzn. zmienię napęd- łańcuch na DID i może dołożę ten ząbek jeden do przodu (dla dłuższych biegów). Silnik chyba się już dociera (750km ponad). Chodzi jakby lepiej niż jak zakładałem ten temat. Podejrzewam, ze jak dojadę te 250km i zmienię olej to będzie git. Jeśli to przyspieszenie nadal będzie mi aż tak przeszkadzało, to pewnie prędzej, czy później zmienię ten cylinder... Ale ok 150km po założeniu tego wątku, odpuszczam.
Jesli chodzi o mój vmax mierzony GPSem, to... jednak przekłamanie jest. mniej więcej 5-7 km/h (ciężko to stwierdzić...). Jak mam 50 na liczniku, to jadę 45km/h. Natomiast gdy na długiej prostej dawałem ile wlezie, to na liczniku miałem 55, a w historii GPSa było max 49... Najwięcej dochodziłem do licznikowego 60km/h. Ile to jest- sami oceńcie (niestety akurat miałem wyłączony GPS).
Zastanawia mnie teraz fakt, że fabryczna blokada nie puszczała mi wskazówki na liczniku dalej niż 45km/h. Czyli przy realnej prędkości 38-40km/h...Totalna głupota moim zdaniem. Uważam, że w niektórych warunkach jest to wręcz niebezpieczne (spróbujcie zmienić pas na lewy, przy skręcaniu w lewo na dowolnej Wrocławskiej 2-3 pasmowej arterii s taką blokadą...).
Offline
Kes dlatego Zetka w 50cc jest totalną głupotą, którą powinno się eliminować natychmiast po zakupie czyli zakładać 72cc zmieniać zębatki i dopiero ruszać z docieraniam. A ta totalna głupota polega na tym że do motocykla SENKE SK150-6A http://www.chinamotorworld.com/index.ph … temid=1420 na siłę wsadzono silnik 50cc by nazywał się motorowerem, w ten sposób stał się osłem mechanicznym
Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-05-02 19:01:50)
Offline