Jak kupowałem zetke to w najbliższym salonie jej nie było, więc zamówiłem (czarną). Na drugi dzień zadzwonili do mnie i powiedzieli ze nie ma juz czarnych tylko sa srebrne i kosztuja juz 4 200 zl ok 2 tygodnie się zastanawiałem no i kupiłem srebrną. i jestem z niej zadowolony.
Offline
Kur** ludzie!!! Trzymałem się z tym komentarzem od początku tego wątku ale łagodniej się nie da.
Czy wy w ogóle myślicie? Nasze zetki ważą po 110 kg + waga kierowcy, czy wy uważacie, że gdyby to miało nie całe 3 km to by jechało ponad 70 km/h? Przecież nie trzeba byłoby wtedy tego blokować, bo nie ma takiej możliwości, żeby taka masa, z tymi rzekomymi 2,7 km przekroczyła 45 km/h. PickNick sorry ale przestań pie******, że "W końcu teraz jest mniej więcej prawdziwa ilość km, oczywiście te 2,7 classic, bo 3,0 w sport to bzdura i nie wiem jakich dzieciaków chcą na wrobić." i proszę was, zacznijcie myśleć i kalkulować sobie masę z mocą, a nie, że siądziecie to słabo się zbiera. Rozumiem, że forum jest po to, żeby wyrażać swoje opinie itp ale ludzie, wszystko ma swoje granice, jak można takie bzdury pisać.
Starałem się pisać jak najmniej wulgarnie i jeżeli kogoś uraziłem to bardzo przepraszam.
Offline
kubas11117 napisał:
Kur** ludzie!!! Trzymałem się z tym komentarzem od początku tego wątku ale łagodniej się nie da.
Czy wy w ogóle myślicie? Nasze zetki ważą po 110 kg + waga kierowcy, czy wy uważacie, że gdyby to miało nie całe 3 km to by jechało ponad 70 km/h? Przecież nie trzeba byłoby wtedy tego blokować, bo nie ma takiej możliwości, żeby taka masa, z tymi rzekomymi 2,7 km przekroczyła 45 km/h. PickNick sorry ale przestań pie******, że "W końcu teraz jest mniej więcej prawdziwa ilość km, oczywiście te 2,7 classic, bo 3,0 w sport to bzdura i nie wiem jakich dzieciaków chcą na wrobić." i proszę was, zacznijcie myśleć i kalkulować sobie masę z mocą, a nie, że siądziecie to słabo się zbiera. Rozumiem, że forum jest po to, żeby wyrażać swoje opinie itp ale ludzie, wszystko ma swoje granice, jak można takie bzdury pisać.
Starałem się pisać jak najmniej wulgarnie i jeżeli kogoś uraziłem to bardzo przepraszam.
Też tak myślę że to nie prawda ale jak tak sobie pomyśle że ja max moją zetka jechałem 55 km/h (zablokowana) (niby jest na dotarciu (900km przejechane) no ale bez przesady). Myślę że może w tym być trochę prawdy bo ten motorek rzeczywiście może nie mieć tych 4.1 km ale ok 3.7 to bym się zgodził
Offline
kubas11117
Nie wiem w czym problem, przecież Zetka ledwo 65 jedzie. Odblokowana, zdrowa, z dobrymi warunkami 70 pojedzie. Sprawdzałem Varadero 125 oraz prędkościomierzem nad drogą. Zetki 80 - 65-70 realne, silnik wtedy wyje na 15z z przodu, na oryginalnych zębatkach już przy 70 LICZNIKOWYCH wyje. Podam przykład, Blurey za mną jechał na ogarze 900 (lepiej od zetek, ciągną) ja na Varadero 125 zrobiłem mu tunel. Po jeździe powiedział mi, że kreska licznika dotknęła mu obudowy, a ja przecież na varadero jechałem AŻ 73 km/h !!! Oczywiście ogar ma także lepszy pomiar na liczniku od mojej Zetki. Fajnie nie? Zetka jak i ogar mają silniki gorsze od silników hondy 30 lat temu, nie wiem czemu, ale takie Hondy z tymi silnikami miały 60 kmh na budziku i ciężko było je zamknąć. (wykonanie oraz prawdziwość wskazywania licznika). Nie wiem czy Zetka ma nawet 2,5 km, bo oryginalnie Hondy miały 2,8 km. Jeździłem taką w Grecji, tyle, że z przekładnią pół automatyczną. Lepiej ciągnie od Zetki a licznik i tak nie chce 60 przekroczyć, oczywiście czuć zetkowe 80 wtedy, a poreszcie jeżdżę varadero 125 i tam ponad 70 TEŻ inaczej czuć oj inaczej, Blurey wypowiedz się też w tym temacie, bo wiesz jak to jest jechać realne 80. Bez wulgaryzmów, nawet z cenzurze proszę, bo źle wygląda.
Offline
Taa, zamykanie licznika Ogarem, można z nudów zasnąć a na dodatek muszę wtedy jechać za kimś (tunel) i schować się pod kierę (mam 185cm, ciężko jest ). Miałem okazję przejechać się Wiadrem PickNicka, i jak jechałem 80 to chciałem zwalniać bo to już jest CHOLERNIE SZYBKO (Ogarem pewnie bym licznik przekręcił ze 3 razy).Rzadko mam okazję się przejechać czymś większym niż 50ccm ( w sumie to jechałem tylko raz) i te realne 80 jest baaardzo dużo, myślę że jak w Ogarku wyląduje 72ccm to taką prędkość osiągnę. Chińskie liczniki działają tak jak im wiatr zawieje.
Offline
Nie wiedziałem gdzie to dać więc dam tutaj :
****
19:27:10
Witam! Chciałbym się spytać o możliwość kupna cylindra o zwiększonej pojemności do motoroweru Romet Zetka 50?

Lech-Pol
19:27:29
nie ma takiego jeszcze w ofercie

*****
19:27:40
A będzie w przyszłości?

Lech-Pol
19:28:00
bycmoże coś na wiosne będzie
Jest to wycinek z rozmowy z serwisem gdzie kupowałem zetkę Jeśli to co mówił mi gościu jest prawdą to na wiosnę będzie większy cylek i wtedy MOŻE będzie się dało to 75-80 REALNE pojechać
Offline
Witam.
noi się wkur. teraz. Bo niedawno zamówiłem Zetke na allegro, na dniach ma przyjść a tu 2,7 km ? co to jest? jak bym wiedział to bym bartona wziął 4,5 km;/ porażka, mam nadzieje że ten romecik bedzie sie żwawo ruszał, i nie jest tak słaby;| Bo nie na darmo 4 tys wydałem... Co myślicie? Warty ten sprzęt ? dobrze się jeździ ?
Offline
EuropeTrucking
On ma tyle samo mocy co romet zetka nie na darmo napisałem
Romet teraz tak kłamie, że niby moc większa i ochy i achy, żeby dzieci kupowały akurat ich super mega produkt
Tylko Romet zamień sobie na jakiegoś bartona.
Właśnie tak to działa panowie.
Offline
michaaeell napisał:
Nie wiedziałem gdzie to dać więc dam tutaj :
Jest to wycinek z rozmowy z serwisem gdzie kupowałem zetkęJeśli to co mówił mi gościu jest prawdą to na wiosnę będzie większy cylek i wtedy MOŻE będzie się dało to 75-80 REALNE pojechać
Większy cylek i turystyka stanie się przyjemnością
Na 72ccm 80km/h jak najbardziej realne.
Offline
PickNick nie porównuj dwóch różnych konstrukcji. Logiczne, że na innym motorze inaczej czuć prędkość. Jechałem na hondzie mtx 80 kolegi 90 km/h (zębatki na przyspieszenie) i czułem się tak na kawasaki gpz 600 wujka przy 150-160 km/h. Nie wiem co z tymi waszymi sprzętami ale mój jedzie 80 km/h wg nawigacji. A... jeszcze jedno, jeździcie z pełnymi bakami? Ja w swoim mam z 5l nie więcej (paliwo też waży, a ja kombinuje, żeby tej masy się pozbyć) .
Offline
Może zależy od dotarcia, kiedyś 727 jak kupiłem to nie docierałem tylko odrazu ogień i dzięki temu leciał mi 75 mierzone z autem. Także myślę że Zetkę na dotarciu nie ma co aż tak głaskać, 100km i można już jabardziej żyłowac żeby sie lepiej silnik ułożył ; )
Offline
motor to nie kon, zeby juz źrebaka uczyc ciężkiej pracy (nie ma mięśni które można ćwiczyć). jak będziesz go bardzo żyłował to ci się zjadą pierścienie no i cyl.
Offline
EuropeTrucking napisał:
Może zależy od dotarcia, kiedyś 727 jak kupiłem to nie docierałem tylko odrazu ogień i dzięki temu leciał mi 75 mierzone z autem. Także myślę że Zetkę na dotarciu nie ma co aż tak głaskać, 100km i można już jabardziej żyłowac żeby sie lepiej silnik ułożył ; )
Wg jakiegoś eksperta (już nie pamiętam jak się nazywa) pierwsze 30 km jest najważniejsze i trzeba żyłować motor (chodzi o obciążenie pierścieni, żeby się idealnie ułożyły), ja tak robiłem przez cały okres docierania i pewnie dzięki tamu po prostej osiąga 80 km/h (wg nawigacji), a 65-75 km/h to zazwyczaj moja prędkość przelotowa.
Offline