kumpel z elku kupil zetke sport bo uwazl ze szybsza a tu nic jedyne co odruznia ja od classic to lakier i wydech a silnik jest ten sam w obu modelach
Offline
łał co za odkrycie.
Offline
ale wy pier*****ie z tymi predkosciami zetki i crsa
mierzony gpsem i passatem vr6 predkosc mojego rometa wynosi 80km/h przy oryginalnej zebatce przedniej 13z i tylnej 5pare a na liczniku bylo 83 km/h wiec z kad wy kur** bierzecie 65-70 ??????????????????????
Nie przeklinaj, mniej agresji w wypowiedziach
Offline
Co ty piszesz... Romet zetka 125 jedzie realne 95 km/h i to z mega trudem, sam zetką ledwo licznikowo po prostej 70 jadę, ponieważ sobie ten licznik skalibrowałem, co do 80 km/h ehhhm. Posiadam motocykl o nazwie Honda Varadero 125 i zapewniam cię, że jeżeli jeździsz tylko crs-em, to nigdy tyle w życiu nie jechałeś, sam Zetką z bardzo dużej górki, gdzie silnik miał już maksymalne obroty przy nie oryginalnej zębatce 15z z przodu i oryginalnej zębatce z tyłu tyle nie jechałem. Kolego, passat widocznie ma gorszy licznik od zetki, a gps stracił zasięg, ale w takie cuda na kiju nie wierz... Standardowo zetki i romety k/z 125, przy 60 km/h automatycznie podają 50 km/h i im wyżej w zwyż tym większa rozbieżność. Jechałeś zetką niecałe 70 km/h. (SZACUN!!!)
Podam ci ciekawostkę.
Sprawdzaliśmy dokładność licznika ogarowego (ogar 900) wraz z kolegą Administratorem, Blureyem. Jego licznik i tak jest bardziej dokładny od naszych, zetkowskich(sprawdzone). Zrobiłem mu prowizoryczny tunel aerodynamiczny hondą 125, był sprzyjający wiatr od tyłu, jechał blisko mnie, schylony no i pokazało mi się na liczniku AŻ 73 km/h. Po teście, okazało się, że jego licznik oparł się dawno o plastik na napisie km/h (wskazywało gdzieś 87 km/h). Teraz on także wierzy w to, że te Chińczyki nie pojadą więcej niż 70. Przy takich prędkościach jego licznik (który i tak jest dokładniejszy od licznika np. w DT50-miałem ten motor, posiadają bardzo kiepskie elektroniczne liczniki) wskazywał ~15 km/h za dużo. Nie liczę przekłamania fabrycznego hondy (ok 5 km/h- chodzi tutaj o psychologiczne podejście firmy, by zwalniać jeszcze o te 5 km/h mniej niż jedziemy na prawdę )
Offline
Moj wojek prowadzi serwis motocyklowy i uwierz mi ze jezdzilem od motorynki , hayabuse po gold vinga i sam mialem etz 251 i cbr 750 wiec wiem ile to jest 80km/h
i juz nie dlugo w kwietniu bedzie zlot motocyklowy u mnie w warszawie i bedzie darmowa hamownia wiec nagram dokladny filmik i udowodnie ze crsy i zetki moga poleciec 80km/h
Offline
Nie chcę dalej rozkręcać kłótni, ale po co Ci CRS 50, jeśli miałeś na własność CBR 750?
No rozumiem możesz powiedzieć "cross, to cross" ale biorąc pod uwagę porządne firmy motocykli które bodajże miałeś, przerzucasz się na chinola?
Ale cóż... Tyle z mojej strony, bo zetka to nie jest crs, którym nigdy nie śmigałem... Nagraj filmik, lepiej gdzie kamerzysta siedzi w samochodzie i mierze prędkość obok jadącej zetki...
A co do odwołania do wujków i ciotek... Nas to nie obchodzi... Ważny jesteś ty, a twój wujek...
Offline