Witam ja własnie wczoraj załorzyłem 16/52 przy 72 cm.poj.i łancuch trzy ogniwa dołorzyłem , powiem wam że waga moja to 110 kg i na prostej rospędza sie do 90 km a co do przyspieszenia to takie jak na 13/52 i 49 cm.poj. tyle że teraz biegi są długie 1 do 30 kl -2 do 55 kl -3 do 65 kl no i 4 do 90 kl i nawet jak jest zniesieni 10 , stopni to nawet ciągnie na czworce spoko zwolni tak 10 kl ,Podsumowanie powiem wam że jestem zadowoliny bo wczesniej miałem Misk 125 i tak samo jezdził jak ta zeta pzry 72 cm. pj. pozdrawiam a co do osłony to trzeba podciąc wewnątrz osłone i nieobciera wtedy łancuch tego niewidać na zewnątrz
Ostatnio edytowany przez WIKTOR (2012-03-28 07:23:11)
Offline
Ja właśnie od jakiegoś czasu jeżdżę na 14/47 i jestem mile zaskoczony. Nie wiem może obalam prawa fizyki ale wydaje mi się że mniejsza zębatka dała lepsze nawet przyśpieszenie, motor żwawiej się zbiera. Miałem mały dylemat czy będzie pasować bo jest prosta ale jednak pasuje i można ją śmiało montować. Co do osiągów to sporo wydłużone biegi 1 - 25 km/h, 2 - 50 km/h, 3 - 60 km/h, 4 - czyli prędkość maksymalna wynosi na prostej nawierzchni 75 km/h z lekkiej górki 80 km/h.
Offline
Szewa85 napisał:
Ja właśnie od jakiegoś czasu jeżdżę na 14/47 i jestem mile zaskoczony. Nie wiem może obalam prawa fizyki ale wydaje mi się że mniejsza zębatka dała lepsze nawet przyśpieszenie, motor żwawiej się zbiera. Miałem mały dylemat czy będzie pasować bo jest prosta ale jednak pasuje i można ją śmiało montować. Co do osiągów to sporo wydłużone biegi 1 - 25 km/h, 2 - 50 km/h, 3 - 60 km/h, 4 - czyli prędkość maksymalna wynosi na prostej nawierzchni 75 km/h z lekkiej górki 80 km/h.
oczywiście licznikowe 75 km/h
Offline
Lares2112 napisał:
Szewa85 napisał:
Ja właśnie od jakiegoś czasu jeżdżę na 14/47 i jestem mile zaskoczony. Nie wiem może obalam prawa fizyki ale wydaje mi się że mniejsza zębatka dała lepsze nawet przyśpieszenie, motor żwawiej się zbiera. Miałem mały dylemat czy będzie pasować bo jest prosta ale jednak pasuje i można ją śmiało montować. Co do osiągów to sporo wydłużone biegi 1 - 25 km/h, 2 - 50 km/h, 3 - 60 km/h, 4 - czyli prędkość maksymalna wynosi na prostej nawierzchni 75 km/h z lekkiej górki 80 km/h.
oczywiście licznikowe 75 km/h
No licznikowe, któremu moge w 100 % ufać. Sprawdzane i z innymi motorkami i samochodem.
Offline
Szewa85 napisał:
No licznikowe, któremu moge w 100 % ufać. Sprawdzane i z innymi motorkami i samochodem.
Tyle było na forum o realnych prędkościach ale jeśli ktoś jeszcze tego nie doczytał to chyba nie można mu pomóc kolega niech się cieszy ze swojego "realnego 75km/h" a mu udajmy że tego nie widzieliśmy. Po prostu szkoda się denerwować!
Offline
Franio_56 napisał:
Szewa85 napisał:
No licznikowe, któremu moge w 100 % ufać. Sprawdzane i z innymi motorkami i samochodem.
Tyle było na forum o realnych prędkościach ale jeśli ktoś jeszcze tego nie doczytał to chyba nie można mu pomóc kolega niech się cieszy ze swojego "realnego 75km/h" a mu udajmy że tego nie widzieliśmy. Po prostu szkoda się denerwować!
Nie rzucałbym słów na wiatr. Nie jestem jedną z osób pokroju "Na standardowych zębatkach i odblokowanym module cisne 90 km/h". Sprawdzane nawet z aplikacją SpeedView no ale skoro chcecie mnie utwierdzić w przekonaniu że wszystkie prędkościomierze są fabrycznie skopane to nie pozostaje mi nic innego jak sprawdzić to normalną nawigacją GPS. Nie wiem być może macie racje, muszę się przekonać na własnej skórze.
Ostatnio edytowany przez Szewa85 (2012-04-03 17:21:50)
Offline
PickNick mówił już że przy zębatce zdawczej 15z i obrotach 12.500 zetka może jechać 70km/h. Takie są przełożenia i nie oszukasz tego...
Offline
Szewa85 napisał:
Franio_56 napisał:
Szewa85 napisał:
No licznikowe, któremu moge w 100 % ufać. Sprawdzane i z innymi motorkami i samochodem.
Tyle było na forum o realnych prędkościach ale jeśli ktoś jeszcze tego nie doczytał to chyba nie można mu pomóc kolega niech się cieszy ze swojego "realnego 75km/h" a mu udajmy że tego nie widzieliśmy. Po prostu szkoda się denerwować!
Nie rzucałbym słów na wiatr. Nie jestem jedną z osób pokroju "Na standardowych zębatkach i odblokowanym module cisne 90 km/h". Sprawdzane nawet z aplikacją SpeedView no ale skoro chcecie mnie utwierdzić w przekonaniu że wszystkie prędkościomierze są fabrycznie skopane to nie pozostaje mi nic innego jak sprawdzić to normalną nawigacją GPS. Nie wiem być może macie racje, muszę się przekonać na własnej skórze.
Niestety. Zetka po prostej osiągnie 65 km/h w mega bólach i koniec. I to przy 15z, przy 13z jest już bardzo kiepsko.
dała lepsze nawet przyśpieszenie, motor żwawiej się zbiera
Możliwe, czasami biegi są tak krótkie, że potencjał silnika jest tracony.
Offline
Witam
założyłem nowy cylinder proszę podajcie linka na allegro z zebatkami jakie pasują do zetki chodzi mi o tylną bo z przoduy mam juz 15 zebow
Offline
Ja miałem z przodu 15, ale zmieniłem na 14 i na tył 38, takie przełożenie całkiem daje radę.
Jedna taka zębatka ("wygięta") dostępna na allegro ---> http://allegro.pl/zebatka-tyl-tylnia-42 … 95546.html
U mnie wygląda tak ---> http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php … 173#p21173 (na końcu zdjęcie przełożenia 14/52).
No i łańcuch do skrócenia.
Offline
A czy ktoś z forumowiczów próbował założyć prostą zębatkę ? nie chce zakładać mniejszej z przodu a zależy mi aby była z tyłu jakaś 47 zębów albo zbliżona. u mnie licznik chyba zetkowy nawet w miarę pokazuję bo przy cylku 80 predkość przy 9500tys obrotów wynosi 70 km/h z przykrością stwierdzam że po wymianie cylka brakuje 5 biegu
i da się to odczuć motor ma chęci i to ogromne ale przełożenie mu na to nie pozwala. dodam że w dwie osoby już jest dużo lepiej acz kolwiek dupy nie urywa pod górkę i tak zwalnia( całkowita waga we dwie osoby ok. 170 kg)
Offline
Witam ja mam też cylek 80 cm i zębatka orginalna styłu a przednią dałem 16 z . tylko trzeba troszkę obudowe podszlifowac od srodka ta odkrecana a co do szybkosci to w dwie osoby tak jakesć 170 kg i na prostej poleci mi 80 /85 realne weduk samochodu mierzone bo licznik mi tak o 5 km oszukuje poniżej ............
Offline
wertmaster napisał:
A czy ktoś z forumowiczów próbował założyć prostą zębatkę ? nie chce zakładać mniejszej z przodu a zależy mi aby była z tyłu jakaś 47 zębów albo zbliżona. u mnie licznik chyba zetkowy nawet w miarę pokazuję bo przy cylku 80 predkość przy 9500tys obrotów wynosi 70 km/h z przykrością stwierdzam że po wymianie cylka brakuje 5 biegu
i da się to odczuć motor ma chęci i to ogromne ale przełożenie mu na to nie pozwala. dodam że w dwie osoby już jest dużo lepiej acz kolwiek dupy nie urywa pod górkę i tak zwalnia( całkowita waga we dwie osoby ok. 170 kg)
Witam
U mnie tył prosta zębatka 41z, przód 14z (było 15z ale pod górkę był za słaby więc zmieniłem na 14z).
Cylinder 72cm, prędkość na prostej nie więcej niż 80km\h.
Offline
a ma ktoś może odblokowany moduł i fabryczną zębatkę, bo ja mam zębatkę 14z i moduł odblokowany i pod górkę słabnie strasznie
Offline
Pierwsze pytanie czy taka zębatka pasuje : http://allegro.pl/zebatka-tyl-tylnia-42 … 38151.html
Drugie co o nie sądzicie , widzałem na fotkach slawkovskiego że sobie taką zamatował ale czy moto nie będzie za słaby ?
Offline