3.Ale jednak gdy zapomnę podczas dojeżdżania o biegach i zmienię w miejscu to niszczy się skrzynia? Czy po prostu nie będzie chciało mi wbić niższego biegu?
Niszczy się.
Co do międzygazu, to dojdziesz do tego samemu, jak już będziesz jeździł. Nigdy nie zrzucaj na 1, jak jedziesz powyżej 5 km/h. Rób zawsze tak, byś gasił i odpalał motorower na luzie, używaj sprzęgła jak najmniej, rób międzygaz przy obrotach 3-4 tyś.
6.Gdzie uczyliście się redukować biegi? Bo jak widzę, że niektórzy po 100 kilometrach dopiero , to chyba od razu na ulicę nie wyjechaliście (Mowa o początkujących)
W mieście, po 20 tyś km jest to większy nawyk, niż oddychanie.
Dodaje gazu czy obroty na sprzęgle i zmieniam bieg na niższy?
Na sprzęgle dodajesz gazu i w tym samym czasie redukujesz na niższy bieg. Jak jedziesz i chcesz szybciej przyśpieszać, to po prostu wciśnij sprzęgło i zredukuj, bez ujmowania gazu.
Offline
Niedaleko mnie są działki i taka lekko nie równa droga ale popróbuję trochę pojeździć tam , zoabczymy jak mi pójdzie.
A co sie stanie jadąc na np. 3 biegu w kierunku skrzyżowania (Hamuje silnikiem) i zmienie sobie bieg na 1 (Wtrakcie hamowania silnikiem) wyrzuci mnie do przodu ?? czy co ?;p
Ostatnio edytowany przez kulka123 (2011-08-03 12:39:33)
Offline
Dziś poszedłem zakupić nowy z salonu. Mają Go przywieźć ok. 17:00. Dałem 3 tys. + Ubezpieczenie 164 zł i rejestracja 120 zł. ;P, najpierw ide na działki pojeździć.
Aha, zauwazyłem, że z prawej strony kierowcy nad hamulcem przy baku jest jakaś dźwignia i chciałem się od razu zapytać do czego ona służy.
Offline
Tak to jest kopka. Ja już ją używałem parę razy . Ostatnio jak za chiny mi nie chciał na starterze odpalić. Może źle odpalałem bo teraz to mi za pierwszym łapie za każdym razem.
Offline
Najlepiej od czau do czasu z kopki odpalić.Akumulator się oszczędza na pewno trochę, a po za tym, nieużywane "organy" zanikają.
Offline
Ja swój też pare razy z kopniaka odpalałem bo chciałem zobaczyc jak to działa , ale na ogół używam startera . Lepiej się odpala .
Offline