Witam mam taki problem ze moja zetka po swapie na 250 nie idzie wiecej jak 95 przelozenia mam 17/38 gaznik ustawiony filtr nowy stozkowy . Czy moze blokowac go modul ?niby mam jakis odblokowany ale nie u wiem do ilu kreci bo predkosciomiez nie dziala. Macie moze jakies pomysly?
Offline
Pójdzie Moja na takich przełożeniach i podjechanym tłoku i cylku leciała 117 Nie wchodzi ci wyżej czy jaki czort?
Offline
jeżeli filtr był by mokry to by ograniczył dopływ powietrza a przepustnica chodzi w swoim pełnym zakresie linka nie za długa tak samo i sprzęgło podnieśc iglice o 1 ząbek moze bedzie poprawa jak sie pogorszy to opuśić jak było ew ustawić zawory zobaczyć czy nagar na świecy jest brązowy przerwa na świecy nie za duża czy na pewno masz odblokowany moduł musisz to sam wiedzieć albo kupić odblokowany ew mała kompresja
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-09-23 21:50:01)
Offline
Prędkość mierze GPS i licznik rowerowy sigmy podobne wskazania . obwód koła 1903mm . dzisiaj były regulowane zawory ale nie ma poprawy . jutro będę sprawdzał ta iglicę świecą kawa z mlekiem po trasie.
Offline
125 w zetce nie pójdzie więcej jak 100 realne. 90 z groszami najwyżej
Offline
RoNdeL napisał:
125 w zetce nie pójdzie więcej jak 100 realne. 90 z groszami najwyżej
Dokładnie ... leciałem wujka K125 całe 94 km/h, ale komfort jazdy w porównaniu do zetki ... miodzio
Offline
czursson napisał:
Witam mam taki problem ze moja zetka po swapie na 250 nie idzie wiecej jak 95 przelozenia mam 17/38 gaznik ustawiony filtr nowy stozkowy . Czy moze blokowac go modul ?niby mam jakis odblokowany ale nie u wiem do ilu kreci bo predkosciomiez nie dziala. Macie moze jakies pomysly?
Nie licz na dużo więcej ^^
Offline
karol123 napisał:
czursson napisał:
Witam mam taki problem ze moja zetka po swapie na 250 nie idzie wiecej jak 95 przelozenia mam 17/38 gaznik ustawiony filtr nowy stozkowy . Czy moze blokowac go modul ?niby mam jakis odblokowany ale nie u wiem do ilu kreci bo predkosciomiez nie dziala. Macie moze jakies pomysly?
Nie licz na dużo więcej ^^
Czemu tak uwazasz inym ponoć leci dużo więcej?
Offline
może kranik przytkany
Offline
Silnik kupiłeś pewnie używany, co nie? Wiesz jak to jest z silnikiem z crossa ... Nikt tym normalnie nie jeździ. U mnie jak pierścienie zaczęły padać to też mi 90 szła. Sprawdź to
Offline
Babuy napisał:
Silnik kupiłeś pewnie używany, co nie? Wiesz jak to jest z silnikiem z crossa ... Nikt tym normalnie nie jeździ. U mnie jak pierścienie zaczęły padać to też mi 90 szła. Sprawdź to
No właśnie wczoraj kolega powiedział że pierścienie mam do wymiany bo delikatnie kopci :😀 najlepiej chyba wymienić razem z tłokiem?
Offline