Wymień tłok z pierścieniami, sprawdź od razu stan cylindra, jak ci się chce, to luknij na uszczelniacze zaworowe, ale one powinny być raczej ok, jak mówisz, że kompresja słaba ...
Offline
Babuy napisał:
Wymień tłok z pierścieniami, sprawdź od razu stan cylindra, jak ci się chce, to luknij na uszczelniacze zaworowe, ale one powinny być raczej ok, jak mówisz, że kompresja słaba ...
Pisałeś ze wymieniałęs tlok powiedz mi czy ten zestaw co podam w linkach bedzie ok?
http://allegro.pl/tlok-65-50-15-22-250- … 18838.html
http://allegro.pl/uszczelka-pod-cylinde … 30786.html
http://allegro.pl/uszczelka-pod-glowice … 21574.html
Offline
Teraz zasadnicze pytanie ... silnik na popychaczach czy łańcuchu, bo jest różnica w średnicy tłoka i pojemności. Te na popychaczach mają 200 ccm, łańcuch 250. Najlepiej zjdemij górę i sprawdź przy okazji cylek, zmierz tłok itd.
Offline
To masz 200 ccm, ten tłok co podałeś nie podejdzie. Twój ma 63 mm ... taki http://allegro.pl/loncin-200-atv-4t-tlo … 04168.html do tego uszczeleczki: http://allegro.pl/loncin-200-uszczelka- … 6043.html, ale najpierw stan cylka sprawdź, bo różnie bywa
Offline
Witam dziełem wszystko i powiem tak nie bardzo wiem jak ocenić stan cylindra jakiś wielkich rys tam nie widzę ale nie znam się aż tak dobrze czy te zarysowania musa być jakieś mega?
Offline