https://motor-x.pl/zebatka-tylna-z-46-z … n-2,p.html koledzy zamawiał tu ktoś, bo pisze że zębatka do zetki ,ale nie wiadomo co wyślą
Offline
Powinni wysłać to, co jest w aukcji.
Offline
Jak chcesz przyspieszać dobrze i mieć trochę lepszy vmax to 14 zębów. Jak chcesz mieć więcej niż trochę lepszy vmax, ale gorzej przyspieszać 15 zębów.
Offline
Witam , mam takie pytanko czy wymieniając tylko tylną zębatkę muszę zmieniać łańcuch , bo wiadomo ,że trzeba skrócić. Dodam ,że mój łańcuch jej w dobrym stanie z góry dzięki za opd
Offline
Każdy łańcuch "żyje" trochę inaczej. Mój standardowy oryginał od Zetki był do niczego już po 2500km. Na tylniej zębatce już się przemieszczał, a i nieźle się wyciągnął.
Offline
Ja od początku mam te same zębatki i łańcuch i po przebiegu 4000km wyglądają średnio jeszcze na nich pośmigam tak do 6k spokojnie a może i więcej nwm
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2015-08-10 21:17:38)
Offline
Ciekawe od czego zależy aż tak potężny rozrzut trwałości łańcucha. U mnie w 125 ccm, ten sam łancuch, tylko mający z 10x takie przeciążenia przepracował 25,000 km i miał jeszcze z 30% naciągu, tylko nierówno się wyciągnął. Ten łańcuch w 50 ccm przepracowałby z 50,000-70,000 km jak nic.
Offline
Zapewne można by bić rekordy ile wytrzyma łańcuch , tylko tak się zastanawiam po co ? ... , Jeżeli łańcuch strzeli podczas jazdy powyżej 50 kmh skutki dla jeźdżca bijącego rekord zużycia moga być opłakane i już dla zdrowia nieodwracalne....
Napęd powinno się wymienić co sezon , cały kosztuje stówke z groszami , a zdrowie jest bez cenne i zdrowia się juz nie kupi ...
Pogratulować głupoty co poniektórym , ehh..
Offline
Łańcuch się szybciej zużyje jeżeli nie będzie się o niego dbać (odpowiednio smarować). Jeżeli jego naciąg będzie nieodpowiedni to też się szybciej wyciągnie - przy zbyt luźnym będzie mocniej szarpał i szybciej się go "zajedzie" (razem z pozostałym napędem - zębatkami, zabierakiem tylnego koła...). Chociaż ja jestem zwolennikiem ciut luźniejszego (w granicach dopuszczalnej tolerancji) niż zbyt mocno naciągniętego - wtedy dostaje napęd, ale przede wszystkim wałek zdawczy.
Offline