PickNick napisał:
Warto też dodać, że jeżeli ten zestaw jest oryginalnym lifanem, to dożywotnio ci to będzie pracować, podobnie jak fabryczna 50.
A znalazłem też takie coś http://www.jednoslady.sklep.pl/p656,cyl … zetka.html może być? Czy będzie gorsze od Lifana?
Offline
Domizio napisał:
PickNick napisał:
Warto też dodać, że jeżeli ten zestaw jest oryginalnym lifanem, to dożywotnio ci to będzie pracować, podobnie jak fabryczna 50.
A znalazłem też takie coś http://www.jednoslady.sklep.pl/p656,cyl … zetka.html może być? Czy będzie gorsze od Lifana?
Nie będzie gorszy.Z doświadczenia wiem że oryginalne zestawy lifana czy inne no name posłużą tak samo długo pod warunkiem że bedzie normalnie jezdzić a nie na katował moto.
Offline
A czy wymieniać dyszę gaźnika i świece przy wymianie zestawu?Jeśli tak to jaka dysza?90
A świeca może być taka? http://www.jednoslady.sklep.pl/p508,iry … ow-4t.html
I odnośnie zębatki ta może być? http://www.jednoslady.sklep.pl/p536,zeb … zebow.html
Ps.Jest może poradnik jak samemu wymienić zestaw i tylną zębatke?
Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-06-18 16:10:32)
Offline
Domizio napisał:
A czy wymieniać dyszę gaźnika i świece przy wymianie zestawu?Jeśli tak to jaka dysza?90
A świeca może być taka? http://www.jednoslady.sklep.pl/p508,iry … ow-4t.html
I odnośnie zębatki ta może być? http://www.jednoslady.sklep.pl/p536,zeb … zebow.html
Ps.Jest może poradnik jak samemu wymienić zestaw i tylną zębatke?
1.Gaźnika nie ruszać !!! ma być oryginalny nic nie kombinować, z reguły nawet regulacja nie jest potrzebna
2.świeca może być
3. zębatka nie może być, ma być taka jak w linku poniżej lub identyczna od rometa Z150 wygięta 38z na łańcuch 428
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien … 19758.html
4.jak wymienić cylinder i głowicę znajdziesz na YT wpisz "wymiana cylindra i głowicy 139fmb" poziomy silnik to praktycznie to samo co nasz
5.tylna zębatka do wymiany jak spojrzysz na wyjęte tylne koło to nie będziesz miał pytań, odegnij blaszki, odkręć śrubki, zdejm zębatkę, wsadź nową tak samo, dokręć śrubki, zagnij blaszki...
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-06-18 17:23:56)
Offline
wfinger napisał:
Domizio napisał:
A czy wymieniać dyszę gaźnika i świece przy wymianie zestawu?Jeśli tak to jaka dysza?90
A świeca może być taka? http://www.jednoslady.sklep.pl/p508,iry … ow-4t.html
I odnośnie zębatki ta może być? http://www.jednoslady.sklep.pl/p536,zeb … zebow.html
Ps.Jest może poradnik jak samemu wymienić zestaw i tylną zębatke?1.Gaźnika nie ruszać !!! ma być oryginalny nic nie kombinować, z reguły nawet regulacja nie jest potrzebna
2.świeca może być
3. zębatka nie może być, ma być taka jak w linku poniżej lub identyczna od rometa Z150 wygięta 38z na łańcuch 428
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien … 19758.html
4.jak wymienić cylinder i głowicę znajdziesz na YT wpisz "wymiana cylindra i głowicy 139fmb" poziomy silnik to praktycznie to samo co nasz
5.tylna zębatka do wymiany jak spojrzysz na wyjęte tylne koło to nie będziesz miał pytań, odegnij blaszki, odkręć śrubki, zdejm zębatkę, wsadź nową tak samo, dokręć śrubki, zagnij blaszki...
Ok, dzięki za odpowiedz, a silnik trzeba wyjmować z ramy? Czy da się jakoś bez wyjmowania?
Offline
Domizio napisał:
wfinger napisał:
Domizio napisał:
A czy wymieniać dyszę gaźnika i świece przy wymianie zestawu?Jeśli tak to jaka dysza?90
A świeca może być taka? http://www.jednoslady.sklep.pl/p508,iry … ow-4t.html
I odnośnie zębatki ta może być? http://www.jednoslady.sklep.pl/p536,zeb … zebow.html
Ps.Jest może poradnik jak samemu wymienić zestaw i tylną zębatke?1.Gaźnika nie ruszać !!! ma być oryginalny nic nie kombinować, z reguły nawet regulacja nie jest potrzebna
2.świeca może być
3. zębatka nie może być, ma być taka jak w linku poniżej lub identyczna od rometa Z150 wygięta 38z na łańcuch 428
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien … 19758.html
4.jak wymienić cylinder i głowicę znajdziesz na YT wpisz "wymiana cylindra i głowicy 139fmb" poziomy silnik to praktycznie to samo co nasz
5.tylna zębatka do wymiany jak spojrzysz na wyjęte tylne koło to nie będziesz miał pytań, odegnij blaszki, odkręć śrubki, zdejm zębatkę, wsadź nową tak samo, dokręć śrubki, zagnij blaszki...Ok, dzięki za odpowiedz, a silnik trzeba wyjmować z ramy? Czy da się jakoś bez wyjmowania?
lepiej wyjąć albo zdjąć zbiornik ta sama robota
Offline
wfinger napisał:
Domizio napisał:
wfinger napisał:
1.Gaźnika nie ruszać !!! ma być oryginalny nic nie kombinować, z reguły nawet regulacja nie jest potrzebna
2.świeca może być
3. zębatka nie może być, ma być taka jak w linku poniżej lub identyczna od rometa Z150 wygięta 38z na łańcuch 428
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien … 19758.html
4.jak wymienić cylinder i głowicę znajdziesz na YT wpisz "wymiana cylindra i głowicy 139fmb" poziomy silnik to praktycznie to samo co nasz
5.tylna zębatka do wymiany jak spojrzysz na wyjęte tylne koło to nie będziesz miał pytań, odegnij blaszki, odkręć śrubki, zdejm zębatkę, wsadź nową tak samo, dokręć śrubki, zagnij blaszki...Ok, dzięki za odpowiedz, a silnik trzeba wyjmować z ramy? Czy da się jakoś bez wyjmowania?
lepiej wyjąć albo zdjąć zbiornik ta sama robota
Chyba wolałbym zdjąć zbiornik, jest gdzieś instruktaż?
Offline
Trzeba zdjąć siedzenie ale nie ma do tego instrukcji, obawiam się że jak zadajesz takie pytania to z wymianą samodzielną cylka i ustawieniem łańcuszka sobie nie poradzisz, poszukaj kogoś oblatanego w temacie chińskich wynalazków albo uzbieraj 2 stówki i daj zarobić mechanikowi(no chyba że się mylę)
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-06-18 17:43:03)
Offline
wfinger napisał:
Trzeba zdjąć siedzenie ale nie ma do tego instrukcji, obawiam się że jak zadajesz takie pytania to z wymianą samodzielną cylka i ustawieniem łańcuszka sobie nie poradzisz, poszukaj kogoś oblatanego w temacie chińskich wynalazków albo uzbieraj 2 stówki i daj zarobić mechanikowi
Ok siedzenie wyjęte, a czy jak wyjme bak to wejdzie cylek 72ccm?czy tam 80ccm?
Nie będzie go blokowałarama?
Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-06-18 17:59:22)
Offline
bumek napisał:
Będzie. Najlepiej wyciągnąć silnik z ramy, chociaż można też zostawić na jednym tylnym mocowaniu i rozbierać krzywo ;p
A jak odkręcić śrubkę trzymającą głowice z cylindrem jest tam pokrywa i blokuje dojście śrubokręta.Ten dekielek trzeba podważyć jakoś cienkim śrubokrętem?
Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-06-18 19:47:54)
Offline