dekielek jest przykręcony szpilką, która idzie przez całą głowicę i znajdziesz ją po drugiej stronie. Ściągasz dekielek, schodzi luźno, no i potem ta śruba na krzyżak
Offline
Domizio napisał:
I ile wyniesie realny v-max przy tym zestawie i zębatkach 14/38?
od wymiany cylindra i głowicy mam zębatki 15/38 moto daje radę, w mieście wcale nie jest mułem a V-max ok 80km/h - przelotowe 70km/h z zapasem obrotów
Offline
bumek napisał:
dekielek jest przykręcony szpilką, która idzie przez całą głowicę i znajdziesz ją po drugiej stronie. Ściągasz dekielek, schodzi luźno, no i potem ta śruba na krzyżak
I jak tą szpilkę zdjąć?
loko napisał:
od wymiany cylindra i głowicy mam zębatki 15/38 moto daje radę, w mieście wcale nie jest mułem a V-max ok 80km/h - przelotowe 70km/h z zapasem obrotów
Ale 80 licznikowe czy wg GPS? Bo to jest różnica...
Offline
Offline
Po prostu odkręcić z drugiej strony. To jest taka śruba, tylko z częściowym gwintem. Trzymasz ręką dekielek, odkręcasz od drugeij strony śrubę i schodzi elegancko
Offline
GPS - licznikowo ponad 90...
Offline
uzyj szukajki, jest kilka zamknietych watków na temat tuningu na 72ccm
Offline