Wątek Zamknięty
Mnie też tato za dzieciaka przy robieniu komarków nauczył, że napychamy szmat i spokój
Offline
Klucz nie istnieje. Trzeba dorobić, na przykład z objechanej nasadki o średnicy zewn. podobnej do fi zewn. nakrętki. Niektorzy radzą zrobić z rury półcalowej. Nawet w serwisówkach Haynesa jest taki patent, ale to by musiało być z rury grubościennej, bo ze zwykłej nie zawsze wychodzi i zęby odpadają.
Taka sama nakrętka jest w filtrze odśrodkowym w 125. Najlepiej odkręca się to kluczem udarowym. Tutaj można próbować zablokować sprzęgło kluczem łąńcuchowym do filtrów oleju, ale nie ma to jak "kopnięcie" udarem. Czasem zastępuje męki z półmetrową lachą i nie ma ryzyka skrzywienia.
Wfinger, ja tam używam gazety. Szmata musiałaby być świeża, a jak się już w warsztacie zadomowiła, to może mieć na sobie opiłki. Na forum Rometa 125 był taki agent, co "zgubił do środka" laskę popychacza (da się wrzucić, a to już jest moment bez szmat) i musiał cylinder zdejmować. Po zdjęciu cylindra wpadła mu do środka mała nakrętka czy tam zabezpieczenie sworznia tłokowego, to zignorował i złożył silnik. Szkoda, że zniknął z forum wraz z motocyklem, bo chciałem zobaczyć ten ambaras w skrzyni po jakimś przebiegu.
Ostatnio edytowany przez c64club (2015-04-22 09:48:42)
Offline
jak nie istnieje jak istnieje nasz rozmiar 24 tyle że trzeba zamówić
http://intermotors.pl/product-pol-24734 … -24mm.html
jasne że szmata musi być czysta a ambaras możesz zobaczyć powyżej u kolegi Tatamayaya bo jestem przekonany że zabezpieczenie było praprzyczyną wyłamania szklanki i "wybuchu" tłoka
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-04-22 12:11:21)
Offline
Offline
Wątek Zamknięty