Gość
gdzie masz tę spręzynę??
i jeszcze 2 słowa o stopce, wiele motocykli ma w niej poprzeczkę...Zetka nie ma, moze tu jest problem a nie w twardości metalu (nawet WSK miała poprzeczkę) - moznaby coś wspawać... wtedy stawianie na jednej nie miało by takich skutków
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-17 19:58:53)
ja dałem sprężynę pionową na lince od sprzegła żeby odbijało i tak jest lekko chodzi ale bynajmiej odbija:P
Offline
Gość
ale gdzie na lince?? wrzuć foto
Mnie stópka też sie nie skrzywiła.
Offline
oldboy napisał:
gdzie masz tę spręzynę??
i jeszcze 2 słowa o stopce, wiele motocykli ma w niej poprzeczkę...Zetka nie ma, moze tu jest problem a nie w twardości metalu (nawet WSK miała poprzeczkę) - moznaby coś wspawać... wtedy stawianie na jednej nie miało by takich skutków
o to chodzi, stopka centralna się rozkracza.
Offline
Jutro cykne foto i pokaże wam
Offline
Gość
srubekl napisał:
Xenon napisał:
ta spręzynka od sprzegła czesto też pęka;p
o tak, właśnie mi pękła. 600 km przejechane jeździ ktoś z pękniętą?
Ja już jej dawno nie mam, po dwóch pierwszych strzałach ze sprzęgła po około 400 km pękła i mi dzwoniła, to ją wyrzuciłem i założyłem od komara Trochę głupio wygląda dla kogoś kto wie, jak to powinno być, ale dziewczyny na to uwagi nie zwracają
O to chodzi Panowie, tu jest obszernie - http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=505 Ale temat jest o popularnych uszkodzeniach więc trzymajcie się go.
Aktualizacja
- Pękniecie błotnika łańcucha.
- Pękanie bocznych plastików. (zaczepy).
- Wyciek kwasu z akumulatora na dekiel silnika od zębatki zdawczej.
- Skrzywienie stopki centralnej.
- Odkręcanie się śrubek pod siedzeniem.
- Korozja.
- Awaria cewki.
- Brak stykania przewodów (cewka, nóżka boczna, akumulator).
- Awaria prędkościomierza (linka lub mechanizm w środku).
- Złe wskazania prędkościomierza i obrotomierza.
- Pękanie sprężyny sprzęgła.
- Rdza(*)!
- Pękanie linki sprzęgła
* Najczęściej można ją spotkać.
1. Koniec tłumika.
2. Przy kierownicy pod licznikami na śrubach.
3. Pod rurkami od akumulatora, pod nim samym w przypadku ich braku.
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-07-09 22:33:01)
Offline
U mnie korozja tłumika , pęknięcie błotnika osłaniającego łańcuch . Zapomniałeś jeszcze dodać , że często psuję się sprężynka trzymająca sprzęgło tak by odbijało ;]
Offline
ja mam jakieś 3400km i jak na razie to mi się obrotomierz zepsuł(czekam na niego od kwietnia i podobno już jest w Polsce) oraz sprężynka sprzęgła (zastąpiona kawałkiem wygiętego druta)
Offline
srubekl napisał:
Xenon napisał:
ta spręzynka od sprzegła czesto też pęka;p
o tak, właśnie mi pękła. 600 km przejechane jeździ ktoś z pękniętą?
ja sprężynki nie miałem przy zakupie w ogóle ,jeździłem bez niej dłuższy czas nie wiedząc że akurat tam musi być sprężynka,gdyż sprzęgło mi odbijało dobrze,dopiero gdy wyczytałem na forum o tych że sprężynkach,więc wyszukałem w domu odpowiednią i zamontowałem ją i jest ok.
Offline
nie wie ktoś czy można ta stopkę centralą wyprostować albo gdzie nową kupic ?? nie chciałem juz zakładac nowego tematu
Offline
Gość
Na necie nie znalazłem, zadzwoń do sklepu Rometa i oni powinni Ci zamówić, albo obserwuj ich sklep z częściami: http://www.sklep.romet.pl/romet_parts/