A można podrostu przekręcić tą śrubkę biegu jałowego czy to bendzie w czymś przeszkadzało ? A ile mam zwiększyć gaz przy regulacji przypominam że mam zepsuty obrotomierz
Offline
rafal0298 napisał:
A można podrostu przekręcić tą śrubkę biegu jałowego czy to bendzie w czymś przeszkadzało ? A ile mam zwiększyć gaz przy regulacji przypominam że mam zepsuty obrotomierz
Podkręcanie obrotów śrubką biegu jałowego chyba nie jest najlepszym pomysłem, bo mamy wtedy zamkniętą przepustnicę a przez warunki dopływu powietrza są inne niż przy noramlnym dodawaniu gazu i nasza regulacja mieszanki może nie być prawidłowa.
Offline
A ja mam problem, dzis jechałem zetką, i po jakims 1 km zetka mi zgasła i nie mogłem odpalić, poczekałem z 5-10 min i odpaliła, i przejechałem znowu jakieś 500 m i znowu zgasła i znowu czekałem i potem dojechałem do domu. Co może być tego przyczyną, nie moge wyregulować dokładnie gaźnika bo obrotomierz mi nie działa ;/
Pomożecie ?
Offline
no ale wie ktos czemu gaśnie?
Offline
No bo pewnie gaźnik jest rozregulowany , może zawory ale to chyba nie . Może jeździsz na rezerwie , może cewka a jak już jedziesz to normalnie czy coś się dzieje ?
Offline
No jade sobie zadowolony przez miasto a tu nagle buuuu i gaśnie i nie moge odpalic dopiero pojakims czasie odpala
Offline
Super, ale wystarczy już OT.
Offline
No dobra ale jak jest to wykecasz o 1,5;1,75;...itd
To albo o 1,5 albo 1,75 chyba że stopniowo od 1,5 przez 1,75 aż do 2,5
Offline
witam! mam mały problemik, wydaje mi się że coś źle robie, ale żeby dojść do tego potrzebuje kilka info:
śruba nr1- jest od obr/biegu jałowego
śruba nr2- jest od składu mieszanki
a śruba przepustnicy gdzie jest???
Offline
co ?? śruba przepustnicy ??
Offline