Według mnie nie ma czegoś takiego jak sportowy moduł jest to jedynie odblokowany moduł.odblokowany i sportowy to to samo,liczy się jedynie do ilu ma odblokowany zakres obrotów.Jeżeli masz odblokowane do tak 11-12k to ci nic nie da
Offline
Mam takie pytanko jakie mamy śruby imbusowe te które przykręcone są do wlewu paliwa. M5??
Offline
mam 5100 km przebiegu. jest przed wakacjami.
zajrzeć do zaworów teraz ? . Bo w ciągu wakacji nie mam zamiaru tego robić.
Offline
Można sprawdzić, ale uważam za bezsens bo miałem 7000 km na 50cc i nie miałem potrzeby zaglądania
Offline
Kiedy jest dzień motocyklisty.
Offline
konrad18@op.pl napisał:
Kiedy jest dzień motocyklisty.
Codziennie.
Offline
hehe jest. ale u mnie się skończył...
Offline
4500km temu założona 72cc od tamtego czasu nie zaglądane, nie słychać, żeby stukało, świeca brązowa i sucha, spalanie w normie
Offline
Może mi ktos powiedzieć, ile 72cc ma koni?
I czy opłaca się zmieniać pojemność, na te pare miesięcy(ok 4-6, najwyżej na nowy sezon będzie 125cc), bo seria mnie już tak się znudziła, że masakra, a do tego niewiem kiedy to dupnie xD, bo ją katuje.
Offline
300zł i przynajmniej poznasz konstrukcje i zasade działania silnika 4t a to może Ci się przydać w przyszłości ;p
Offline
Jak chcesz kupować 125 to się nie opłaca, ja mam na 72 tak, że:
1 tydzien- łoo ale to ma mocy o kufaa
1 miesiąc- jest troche lepiej, v-max super.
2-3 miesiąc- pewnie będę się czuł jak na 50..
Offline
A ile to ma koni, i czy jak bym jeździł na zblokowanym module, to ja nie zamule?
Offline