Od listopada mam, już mi się nudzi, ale nadal ma przykurwienie Jedynka, trzymamy 5k RPM, odkręcam do końca przyspeisza lux 9,5 K RPM, dwójka, strzał ze sprzęgła, trójka . Choć przełożenie na prędkość to moc jest duża, a charakter silnika i pracy silnika sie bardzo zmienia Na przelocie, jałowe obroty pracuje podobnie jak jakaś 250 cc
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-12 21:30:15)
Offline
Jaki v-max na 14/38, a jaki na 15/52 i jak z mocą na 15/52
Offline
U mnie na 14/38 v-max to jakieś 75-80km/h, ale licznikowe więc dokładnie to nie wiem.
Nie wiem czemu tak pytacie o ten v-max a nie o prędkość przelotową, ale ok
Na 15/52 jest raczej taki sam jak na 50ccm a moc jest baaardzo duża.
Offline
Ja tam mam 15/38 i nie narzekam
Offline
Bastek0 napisał:
U mnie na 14/38 v-max to jakieś 75-80km/h, ale licznikowe więc dokładnie to nie wiem.
Nie wiem czemu tak pytacie o ten v-max a nie o prędkość przelotową, ale ok
Na 15/52 jest raczej taki sam jak na 50ccm a moc jest baaardzo duża.
Do jakich obrotów dokręci ci na 4 biegu ?
Offline
15/52 i na 4 dochodzi do odciecia
Offline
Kr3ecik napisał:
Jaki v-max na 14/38, a jaki na 15/52 i jak z mocą na 15/52
ILE razy mam powtarzać? 15/41 v-max 80k/h przyspieszenie bdb w dwie osoby db. 15/52 to stoisz w miejscu i ruszasz z czwórki jak z jedynki na 15/41.
Offline
Mam do was takie pytanko odnośnie tłumika ja mam zetke sport i chciałem sie dowiedziec co bedzie lepsze przewiercic tłumik długim wiertłem i zrobic przelotowy czy lepsza opcją bedzie wywiercic na koncu pare dziur (wiem ze setki razy to było ale wiekszosci w zetkach classic i tak konkretnie to nie wiem co lepsze)
Jak by osoby które maja tak zrobione mogły sie wypowiedziec wiem tylko ze HIMLU ma przelotowy LwG
Offline
Z oryginalnego Astonowego wywaliłem 2 na 3 wygłuszacze i efekt jest bardzo dobry, jakieś 105-110db, albo więcej przy ok. 9000 RPM
Offline
skąd wiesz ze 105-110 db? masz miernik?
ps. decybele nie rosną prostoliniowo, więc na słuch na pewno nie ocenisz, tymbardziej że 105 a 110 to duża różnica ;p
Ostatnio edytowany przez radziu0700 (2013-05-13 17:33:35)
Offline
Tak na ucho na pewno przy 6k RPM jest głosniej niż kosiarka na max obrotach
Offline
na ucho to chłop w szpitalu zginął ;p decybele nie rosną liniowo ;p
ps
100 dB – motocykl bez tłumika
110 dB - piła łańcuchowa
źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/Poziom_nat … wi%C4%99ku
Offline
radziu0700 napisał:
na ucho to chłop w szpitalu zginął ;p decybele nie rosną liniowo ;p
ps
100 dB – motocykl bez tłumika
110 dB - piła łańcuchowa
źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/Poziom_nat … wi%C4%99ku
Hahahah 100 db bez tłumika, chyba na 1500 RPM, w życiu nie uwierzę .
Offline