madodzio7777 napisał:
Ok, dzięki wszystkim, ale chyba na przód dam 14z a na tył 41 czy tam 47, zobaczę jakie będą dostosowane do zetki
Spokojnie 13/41 :>
@ To chyba już na ponad 11k jechałeś
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-03-16 08:50:32)
Offline
Znalazłem zębatke raczej pasującą do zeci, 48z na tył, opłaca się to zamawiać? bo kosztuje chyba niemal 70zł
Offline
48 się nie opłaca, lepiej już wsadź 16 z przodu do tej co masz teraz.
Offline
Masz rację, ale jak wsadzę 16 z prtzodu to ciężko bedzie ruszyć w 2 osoby, a już nue mówię o górkach A troszkę jeżdzę w terenie więc nie ukrywam że mi bardziej by przypadła do gustu 14z
Offline
Jak chcesz prędkość no to musisz stracić na przyspieszeniu.
Offline
38z od rometa z150
Offline
Aston/Zippy/Ogar 900 tylko każda płaska ma inną średnicę środka.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-03-17 20:19:23)
Offline
Jak dasz większą zębatkę to zetka o wiele będzie wolniej przyśpieszała , zacznie więcej palić , nie będzie takiej frajdy zjazdy i ciężko będzie jechać z pasażerem.
Offline
Zmiena zębatki nie wiąże się z większym spalaniem, nie gadaj takich głupot.
Przsypieszenie oczywiście będzie znacznie niższe, ale za to będzie prędkość max, która na trasach bardzo się przyjade.
Te fabryczne przęłożenie Zetki jest bardzo złe np. ze wzgl. tamowania ruchu ulicznego.
Offline
Tak zmiana przełożenia na np.13/38 w zetce spowoduje że na przyspieszenie zecia będzie muł pasiasty ale w trasie będzie powodować zmniejszenie spalania po przez redukcje obrotów silnika w trasie co bezpośrednio przełoży się spalanie .
Offline
No mniejsze spalanie jak najbardziej, ale kolega wyzej mówił o WIĘKSZYM.
50cc nie uciągnie 13/38
Offline