Takie pytanie poza tematem, możecie podać link żeby w przyszłości pamiętać ku przestrodze? (Odpowiedz prosze na PW, po czym usunę ten post)
Offline
kieterman napisał:
hmm , no skoro tak powiadasz , to wypada mi chyba wycofać link i tak też zrobie , bo jeżeli wg. Ciebie owy użytkownik allegro jest jakimś "hahmentmistrzem" to nie będziemy tu czarowac na forum dzięki za ostrzeżonko przed nim .
No brat kupował u niego tłoka albo cały cylinder już nie pamiętam dobrze, a więc tak tłoki puchły ---> Pierścienie się ścierały wogóle szkoda gadać. Oleju brało litra na 150km. A Co każdy remont przebieg max 400km.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-05-07 21:15:08)
Offline
O kurczę , to z czego jest wykonany ten tłok , że zaczyna pęcznieć ? Coś musi byc rzeczywiście nie tak z tym kolesiem . Pewnie sa wykonane ze zbyt mało odpornego materiału na ciepło , i tłok się pod wpływem gorąca rozszerza .
Offline
A jeśli dodam do tego wszystkiego ,że z okolicy cylindra coś dziwnie stuka?. Bo jak jadę to słychać stukanie od jakiegoś czasu, nie wiem czy to nie od tej pory jak silnik zaczął brać olej ale raczej nie.
Offline
jak w cylindrze to raczej zawory, ustaw sobie i będzie ok
Offline
Aha, dodam, że jak uruchamiam silnik to słychać to stukanie. W trakcie jazdy nie słychać tylko jeżeli jadę ponad 7-8 tys. (Nie, że nie słychać, że jest za głosno tylko po prostu słabnie to stukanie)
Offline
no tak, zawory do ustawienia
Offline