Witam!
Dzisiaj przeglądając Allegro przypadkowo znalazłem ten oto zestaw: http://allegro.pl/cylinder-80-ccm-zetka … 63359.html Czy to aby na pewno 80cc czy może 50? Z tego co mi wiadomo to takie zestawy kosztują przeważnie około 600 zł za granicą a tu niecałe 400... Jednak na aukcji wyraźnie jest napisane 80 Czy wreszcie doczekaliśmy się tuningowych cylindrów w Polsce?
Ostatnio edytowany przez StyleR1 (2012-02-21 17:59:29)
Offline
Gość
Hahaha, a loko dawał 175 eurasów Wiedziałem, że warto poczekać
grunt że jest kompletny ma uszczelkę z czym był problem bo nigdzie jej nie można kupić
Offline
Dokładnie, jest kompletny i już mi nie daje spokoju
Muszę gościa trochę pomęczyć pytaniami, bo właściwie poza tym, że pasuje do Zetki i jest to 80 ccm innych informacji nie ma.
ps. koleś sprzedaje motorki, m.in. też Zetkę, więc raczej będzie tego więcej.
Offline
srubekl napisał:
Coś mi mówi Sławek że tych dwóch kupujących to bedziemy my. Pytanie kto nam to założy
Kluczowa sprawa nie daje mi to właśnie spokoju
loko napisał:
moge ja!!!!!!!!!!!!!!
mój chodzi jak zegarek a u mechanika spiewali 300zł
to jak ? mam już wyciągać silnik z Zetki ?
w końcu wiosna idzie.
Offline
Pytania do sprzedającego:
Jakie są wymiary cylindra?
Czy zestaw jest oryginalny czy tulejowany?
Jeśli zestaw jest tulejowany to z jakiej pojemności?
Jaki to producent?
Czy to aukcja jednorazowa?
(jak macie jeszcze jakieś pytania to piszcie, trzeba wyciągnąć od nich podstawowe informacje)
Jedna sztuka już sprzedana we wtorek 21 lut 2012 22:15:03 zostały cztery.
Offline
Gość
Mi jeszcze przydałyby się informacje nt:
-Głowica oryginał, czy wykonana pod 72ccm?
-Wysokość i średnica tłoka
-No i jedno nurtujące niejednego z nas pytanie, Dlaczego tak tanio???
srubekl napisał:
Pytania do sprzedającego:
Jakie są wymiary cylindra?
Czy zestaw jest oryginalny czy tulejowany?
Już wkrótce będę to wiedział, wrzucę fotki z dokładnymi wymiarami
Jeśli zestaw jest tulejowany to z jakiej pojemności?
obstawiam, że nie jest.. no ale się okaże... wtedy się obluka.
Jaki to producent?
może się dopatrzę
Czy to aukcja jednorazowa?
(jak macie jeszcze jakieś pytania to piszcie, trzeba wyciągnąć od nich podstawowe informacje)
Marek, jak już będziesz miał zestaw pytań to wysyłaj maila do nich jak najszybciej... zobaczymy jak się to będzie miało do reala.
Jedna sztuka już sprzedana we wtorek 21 lut 2012 22:15:03 zostały cztery.
zobaczymy jak szybko firma realizuje zamówienie (deklaruje, że wysyła towar w przeciągu 48 godzin od potwierdzenia zamówienia). Firma handluje motorkami i innym sprzętem, z tego co wyczytałem mają też serwis, więc mam nadzieję, że nie jest to jakaś "partyzantka".
Zresztą za jakiś czas zobaczymy...
EDIT:
Roztentegowywacz napisał:
Mi jeszcze przydałyby się informacje nt:
-Głowica oryginał, czy wykonana pod 72ccm?
-Wysokość i średnica tłoka
-No i jedno nurtujące niejednego z nas pytanie, Dlaczego tak tanio???
Wymiary podam wszystkie jakie kto będzie chciał.
A czy tanio ??? kwestia dyskusyjna...
Zestawy do "chinoli" 4t można mieć za < 200 zł z przesyłką ---> http://allegro.pl/tloki-pierscienie-cylindry-19039
Nie jest w sumie wykluczone, że jak będzie większe zainteresowanie i zaczną te zestawy schodzić, że ich cena nie podskoczy... a może pokaże się tych zestawów więcej, będzie konkurencja, spowszechnieje... i cena spadnie... ale można tylko gdybać. Na razie jest nowość, ale dobrze, że w końcu temat się ruszył.
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2012-02-22 08:22:37)
Offline
Oto pierwsze informacje jakie udało mi się uzyskać:
Witam
Cylinder jest takich samych wymiarów jak 50ccm
Jest to zestaw oryginalny
Nie jest tulejowany z innej pojemności.
Spoiler:
Producent Moretti Parts
loko napisał:
No i jeszcze pytanie, czy głowica jest uzbrojona w sprężyny zaworowe, czy może zawory są osobno a sprężyny tak jak wałek i krzywki, należy przenieść ze starej głowicy, to by nieco komplikowało samodzielny montaż. W moim zestawie zawory były zamontowane na sprężynach
Odpowiedź:
Ze stargo cylindra trzeba tylko przełożyć szpilki wydechu i uszczelkę pod gaźnik reszta jest w zestawie.
Spoiler:
Spalanie, cena i sprzedaż
Powinniśmy mieć te cylindry w ciągłej sprzedaży, nie wiem tylko jak będzie z ceną.
Jeżeli chodzi o spalanie to napewno wzrośnie, mysle że maksymalnie o 1l/100km.
Pozdrawiam
Maciej Chudy
Kierownik ds. Sprzedaży
P.P.H.U. Lech-Pol
ul. Rocha 186
42-200 Częstochowa
tel. 343629306
Offline
Wygląda na to, że aukcja zakończona przed czasem ???
Było 5 szt., 3 szt. zostały sprzedane, pozostały jeszcze 2 szt., a teraz "Licytacja zakończona"...
Offline
Gość
Drożej o 200 PLN'ów będą? Jak będzie jeszcze możliwość zakupu w kwietniu, to ja będę także brał.
PS. loko, mógłbyś wstawić filmik jakiś z przyspieszeniem Zetki 72ccm? Jako jedyny na razie na tym forum masz 72, więc mógłbyś się pochwalić.
a takie pytanko jak się zmieni cylinder tłok na 80ccm to głowice można starą wsadzić czy już trzeba nową do 80ccm ? bo mi sie wydaje że trzeba nową ale pewności juz nie mam
Offline
samemu można się pobawić + jakieś filmiki pomagające na YouTube ^^ a jak się ktoś totalnie nie zna i nie ma tego fachu w ręku to lepiej do mechanika
Offline
Gość
Mam dwa pytania:
1: Czy pojemność na tym cylindrze 72ccm jest wybita, czy tak jak w oryginale po prostu jej nie ma?
2:Romet wypuścił niehomologowany pojazd z silnikiem zetki? Bo z tego co wiem, to te silniki nie były wypuszczane bez homologacji i nie było cylindrów innych niż 50 ccm.