Zestaw do mnie dzisiaj dotarł (dostawa ekspresowa):
jak widać głowica jest kompletnie uzbrojona:
Offline
a jest wybita pojemność??
Offline
Nie znalazłem
Offline
Wygląda nieźle, no i ważne jak wcześniej napisałem - głowica cała uzbrojona jest.
Średnica tłoka 47 mm.
Offline
Gość
No to elegancko
Będę musiał myśleć nad tym zestawem. Mam jednak pytanie-wał korbowy i sprzęgło wytrzymają taki przyrost mocy? Nic nie zaszkodzi podzespołom?
Spód głowicy wygląda tak:
Offline
Składaj i rób onboarda, bardzo mnie to ciekawi jak to wszystko działa i jaki Zetka będzie miała głos. Ciekawe jak z jakością, na 100% jest lepsza od wszystkich zestawów 72 do ogara, poprzez cenę i producenta LIFAN, który coby nie mówić jest jedynym z najlepszych chińskich firm.
Offline
Gość
Po co tak zamulać silnik zębatką 44z? 15 na przód, 52 na tył i powinno być tak, że mucha nie siada i komar nie kuca. A jak na tych przełożeniach będzie kręcił do końca na czwórce, to wtedy można coś kombinować z tyłem.
W 50ccm na 15/52 silnik z łatwością osiąga maks obrotów, sam posiadam takie przełożenia i jakbym mógł to dałbym nawet 16z na przód żeby troszkę powiększyć prędkość przelotową.
Przypuszczam że na 72ccm będzie można jechać przelotowo maksem 50ccm.
Offline
Ja mam założone 15/41 i jadąc po równi pochyłej dojeżdża do około 10k obrotów.
Dlatego bardzo mnie cieszy, że wreszcie są większe cylindry
Jeszcze pytanie do osób, które już mają wyższą moc w pionowych silniczkach...zmienialiście dyszę na większą?
Może i faktycznie obsługuje do 110ccm, ale wielkość dyszy to swoją drogą wpływa na moc itp.
Standardowa jest 75. Osobiście próbowałem jeździć na 80 i 85.
Największy v-max osiągam na 80, najniższy na 85.
Dlatego pomimo 49ccm pojemności, zwiększyłem dyszę, a podejrzewam, że po wymianie cylindra, efekt synergii da się zauważyć
Z tym spalaniem, to nawet nie zauważyłem różnicy.
no tak, 4zł to faktycznie mają się z czego cieszyć. Poza tym, o tym akurat nie sprzedawca mi powiedział, tylko forum,scigacz.pl
Poza tym z tego co wiem, to jak sama nazwa wskazuje, tą śrubą reguluje się skład mieszanki (czyli proporcje paliwa do powietrza), a nie jej wielkość (objętość).
Chyba, że wielkość ta jest stała i po prostu śruba dawkuje ilość paliwa przy stałej ilości przepływającej powietrza... w sumie nawet by to miało sens...
Nie, ja mam cały srebrny jeszcze
Swoją drogą takie dysonanse kolorystyczne aż proszą się o sprawdzenie przez psiarnię. Na szczęście nie ma nigdzie wybitej informacji o pojemności
Tak czy siak...i ja dołączyłem do grona posiadaczy kompletu tuningowego
Offline
Wczoraj napisałem do gościa z poważnej (tak mi się wydawało) firmy, żeby się zorientować ile by kosztowała wymiana cylindra i jak dostałem odpowiedź to spadłem z krzesła
Slawek
20:11:40
Witam
Nr GG mam ze strony moto-klinika.pl
Posiadam motorowerek 50 ccm, silnik FMB z pionowym cylidrem (Romet Zetka). Zakupiłem nowy cały kompletny zestaw dedykowany do Zetki: głowica, cylider, tłok, uszczelki. Głowica jest kompletnie uzbrojona. Czy jest możliwość zamontowania tego zestawu u Pana ? jeżeli tak, to jaki był by to mniej więcej koszt i kiedy można by odstawić motorek ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
maciek (mack)
12:26:44
robocizna +/- 600zl
Offline
Moto klinika w Pilchowie, znam ich, robili mi hondę, nic nie zrobili i bardziej popsuli, koleś był głuchy gdy spisywał co do zrobienia i nawet zaworów nie ustawili. Badziewie.
Offline