Witam.
Opiszę i przedstawię jak zablokować dopalacz spalin.
Oto "słynny" dopalacz/zawirowywacz.
Zatem przystępujemy do odkręcenia obu obejm, wtedy gdy je odkręcimy, zdejmujemy gumową rurkę.
Ukazuje się nam takowy widok.
Następnie, musimy coś "wsadzić" do środka. Ja wybrałem kawałek gwintu od śruby. Gdy ściągniemy rurkę, łatwiej nam będzie ją wcisnąć.
Wciskamy do za pomocą np. śrubokręta, mniej więcej w połowie rurki, po czym wsadzamy rurkę na metalowe końcówki, wsuwamy obejmy, dokręcamy i gotowe.
PAMIĘTAJMY O WYREGULOWANIU GAŹNIKA!!!!, PONIEWAŻ ZMIENIA SIĘ SKŁAD MIESZANKI.
Znajdziecie poradnik o regulowaniu gaźnika w dziale: Poradniki.
Zatem zachecam do działania.
Pozdrawiam.
Maka_17
ENJOY!!!
Ostatnio edytowany przez Maka_17 (2011-11-16 14:53:30)
Offline
Może się komuś przyda . Ale z tego co się dowiedziałem to źle robicie zatykając zawirowywacz.
Offline
a ja to po prostu to zaspawam, oszlifuje i założę rurkę z powrotem
Offline
Tak tylko jak to zrobisz to nie ma odwrotu.
Myślę że moja opcja jest lepsza(nie żeby coś )
Ale rób jak chcesz.
Offline
to w końcu zatkanie tego dopalacza spalin co daje na (+) i na (-)?
Offline
Na (+) oczywiście. Syfy nie wracają spowrotem w obieg. W Zetkach i innych 125 jest to konieczne bo jest inna mieszanka.
U nas natomiast jest to z pewnością dla lepszego zdrowia silnika, po mieszanka powietrze-benzyna jest inna.
Ja zrobiłem już 2000 na zatkanym i nic się nie dzieje, jest wręcz lepiej.
Offline
a czy osiągi się poprawiają??
Offline
Zatkanie nic nie daje. Produkujemy tylko bardziej szkodliwe spaliny i psujemy katalizator, jaki by nie był. Teorie o cofaniu spalin do gaźnika to kompletna bzdura. Poprawa osiągów po zatkaniu to efekt placebo. Daj se luz z zatykaniem dopalacza spalin.
Offline
To co niby miało by się dziać ze spalinami? Co to, pączki??
Katalizatora nie mam, oddałem do profesjonalnego mechanika.
I luz to .........................................................................
Offline
Spaliny to nie pączki, ale tzw zawirowywacz spalin jest zwykłym zaworem zwrotnym i dobrze działający (a raczej nie ma powodu, żeby dobrze nie działał, bo jego budowa prosta jest jak budowa cepa) przepuszcza tylko czyste powietrze z filtra powietrza do rury wydechowej. To, że nie masz katalizatora nic nie zmienia w temacie "zawirowywacza". Żadne spaliny do gaźnika nie wracają. Osiągi się nie poprawiają po zatkaniu.
Offline