PickNick napisał:
Dla zetki 1800 będzie idealnie.
Dla silnika motocyklowego 1500 a nie 1800rpm nie ma znaczenia jaki to motor, a jeżeli tak piszę w instrukcji no to współczuję temu kto ją pisał
Offline
miałem ten sam problem jakoś 500 metrów odjechałem od chaty i zetka zaczęła słabnąć więc zawróciłem do domku na kolejny dzień odpaliłem i niby wszystko jest ok no to ja już jadę i znowu to samo wiec trzeba było pchać ;P później mi odpalała i gasła więc poprosiłem kolegę i mnie zaholował skuterem do serwisu na następny dzień było już zrobione a co było 1 kabelek od aku był zwalony i nie przesyłał prądu do ładowania aku i było przeciążenie albo u kumpla było podobne wystarczyło tylko przeczyścić filtr powietrza
Offline
Zawory są już wyregulowane, ssący był podparty, dodatkowo gaźnik łapał lewe powietrze, gość wszystko uszczelnił i silniczek chodzi jak pszczółka.
Niestety rozszczypała się linka od sprzęgła i blokuje w pancerzu, więc do wymiany sobie jeszcze nie pojeżdżę.
Offline
tez mialem taki problem... tej zimy w grudniu ... bylo z -9 stopni i zaczol motorek slabnac az zgasl... poczatkowo nie moglem odpalic ale jak odpalil to zgasl znowu po 4 km.... i wydaje mi sie ze bylo cos przytkane bo pozniej jeszcze czesto mi sie tak robilo ale w koncu jakos rozjezdzilem:)
Offline
a swiec sprawdziles
Offline
barteczek... Czytaj dokładnie, bo była mowa o świecy... A i najpierw na datę spójrz...
Offline