Babuy napisał:
Ha ha... TZR-maniacy odwiedzili nasze forum ??
Jeszcze coś ? Za takie posty nie na temat powinny soczyste warny lecieć
hmmm... Przynajmniej tak jest w regulaminie
Za ten cały temat powinienem zbanować ze 20 osób, ale rygor jest akurat tutaj mniejszy. //Blu
Może jeszcze mnie ? ...
Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-01-31 23:53:05)
Offline
Po pierwsze nie mam ZETKI tylko Benzera Astona.
Benzer mój pierwszy sprzęt? Hah, od 6 roku życia mam kontakt z motoryzacją zaczynałem od motorynki jeszcze po moim ojcu, simson s51/60. Obecnie Minsk 125, Aston, jak pojadę do dziadka to i pośmigam sobię Etką 251, ew jak znajomy da pojeździć CBR 125 4T, czy wujek gs'em 500. No i jeszcze mam kadecika, ogara 200.
60 km/h max? Chyba 50ccm w standardzie. 72ccm 14/38, dobrze napięty łańcuch, wszystko wyregulowane lux to można i te 80 jechać ;>. [EDIT: Astonem w full serii wyciągałem 70-73 km/h :>]
Nie wiem wgl. po cholere tu jeszcze siedzisz jak jesteś tak zatwardziałym obrońcą TZR.
@PickNick Jak sprzedam Astona, będę miał prawko itp. to mam zamiar kupić k125 i gs'a 500 :> (Mógłbyś odpowiedzieć na PW ;d?)
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2013-01-31 23:17:27)
Offline
GumiŚ123 napisał:
Po pierwsze nie mam ZETKI tylko Benzera Astona.
Benzer mój pierwszy sprzęt? Hah, od 6 roku życia mam kontakt z motoryzacją zaczynałem od motorynki jeszcze po moim ojcu, simson s51/60. Obecnie Minsk 125, Aston, jak pojadę do dziadka to i pośmigam sobię Etką 251, ew jak znajomy da pojeździć CBR 125 4T, czy wujek gs'em 500. No i jeszcze mam kadecika, ogara 200.
60 km/h max? Chyba 50ccm w standardzie. 72ccm 14/38, dobrze napięty łańcuch, wszystko wyregulowane lux to można i te 80 jechać ;>. [EDIT: Astonem w full serii wyciągałem 70-73 km/h :>]
Nie wiem wgl. po cholere tu jeszcze siedzisz jak jesteś tak zatwardziałym obrońcą TZR.
@PickNick Jak sprzedam Astona, będę miał prawko itp. to mam zamiar kupić k125 i gs'a 500 :>
Dobra fajne że jeździsz , po prostu SUPER ..... ale co to wnosi do tematu ?
Nie jestem obrońcą tzr , po prostu to jest dobry sprzęt i próbuje komuś pokazać swoje zdanie. A silnik zetki , astona , crs , xcrossa itp jest gównianym silnikiem
Mam porównanie z silnikiem Hondy mbx 80 , metal to po prostu inna bajka i części w nim wykorzystane.
"EDIT: Astonem w full serii wyciągałem 70-73 km/h :>]" W którymś z tematów pisałeś że z górki ... dużej górki ? Wiesz ? bo ja wiem. Dużo czytam na tym forum.
Offline
No nie wiem jak duże górki mogą być górki w warmińsko-mazurskim praktycznie na samej północy. Taka górka, że bez problemu się wjeżdża na 4 biegu :> lekkie nachylenie. Owszem po prostym terenie dokręcałem do 68km/h, ale biorę pod uwagę, że sam ważę prawie setkę. A co to wnosi do tematu? Po prostu napisałem Ci, że nie jeżdże tylko Astonem bo tak twierdziłeś.
Na pewno nasze silniki są lepsze od tych zippowskich, które sypią się przed 15k.
Silnik jest taki jak Hondy cb50, a ta Honda patrząc po YT jedzie jeszcze wolniej niż Zetki, Astony, ale pewnie powiesz na tą Hondę, że też chinol bo 4T i jedzie 50km/h?
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2013-01-31 23:37:25)
Offline
GumiŚ123 napisał:
silnik jest taki jak Hondy cb50, a ta Honda patrząc po YT jedzie jeszcze wolniej niż Zetki
Zero masz pojęcia. Patrząc na YT ? Do tych silników montuje się nawet doładowanie(turbo...) bo silniki są tak wytrzymałe.
Zaraz zaraz czy ty masz pojęcie że te silniki są leżące a nie pionowe ja u nas ? Więc czemu ty je porównujesz ?A niby mają licencję tego silnika
Ładne bajki ktoś Ci naoopowiadał , pewnie ten co Ci sprzedawał tego astona
http://www.youtube.com/watch?v=xqa8uFqUQIU Tutaj dowód jakie są to wytrzymałe silniki i nie są w oryginale wcale słabsze ...
Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-01-31 23:51:58)
Offline
Jak Ty tutaj widzisz poziomy silnik to ja gratuluję.
http://www.youtube.com/watch?v=x0f5gq_JWe4
Ten co mi przywiózł Astona to taki tuman, że nawet go odpalić nie umiał, a przy wymianie oleju to ja go uczyłem.
Offline
jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co się ma ;*
oczywiście zetka jest bezawaryjna potężna i cudowna maszyna.
nie mam juz tzr. Ale polecam ja każdemu;) i gdybym miał kupować moto 50cc to kupil bym tzr;)
pozdro dla fana zetki który mówi że tzr jest produkowana przez japończyków w chinach.
hahahaha
Ostatnio edytowany przez campe (2013-02-01 08:08:21)
Offline
campe napisał:
pozdro dla fana zetki który mówi że tzr jest produkowana przez japończyków w chinach.
znawca nie jestem, ale na moje to takie firmy jak yamaha czy honda sa nastawione na sprzedarz motocykli, a skutery/motorowery produkuja na zapchaj dziure rynkowa i na pewno nie skrecaja ich ci sami ludzie co motocykle
Offline
Tylko głąb tak myśli, tfu teraz to i motocykl potrafi być wyprodukowany przez 10 różnych firm w różnych zakątkach świata. Silniki do BMW robi na przykład Loncin, ta sama fabryka robi silniki 200 i 250 do zetki.
oczywiście zetka jest bezawaryjna potężna i cudowna maszyna.
W sumie idealne podsumowanie. I potężna jeżeli chodzi o trwałość, bo moc zetka może mieć od 2 koni, które ma w 50, do 20 koni w 250 ccm, do których jest w sumie przystosowana, silnik 50 w zetce to tylko dodatek.
Offline
@campe Tak wiemy, że prawda boli.
Offline
Nie wiem kogo tu prawda boli. Raczej was coś boli, że zamiast markowego motoroweru macie ZetKe - typowo chiński motorower.
Ja bym się bał wsiąść na ZetKe 250, nie wiem jak inni. Jest ona tak źle wykonana, że od początku miałem bicie w przednim kole i tarcza hamulca była krzywa.
Ten temat to jedno wielkie DNO. Co Wy staracie się osiągnąć? Żeby ludzie na forum TZR mówili "tak, mam TZR, ale mogłem kupić ZetKe".
Nie osiągniecie tego, bo każdy normalny, kto miał markowy sprzęt nie kupi chińczyka ZetKi (nie chcę nikogo urazić, ale musiałem tak napisać).
W pewnym momencie, mniej-więcej na wiosnę 2012 powiedziałem do ojca "chyba trzeba było kupić jakiś markowy motorower, a nie chińczyka". Było to po wymianie łożyska główki ramy.
Gadanie że to kopia Hondy nie ma sensu, bo jakością wykonania ZetKa bardzo odbiega od swojego "oryginału".
Pozdrawiam
Offline
Tylko,że Zetki składane są w serwisie, jak ci łożysta złe włożyli(nie od tego modelu) to potem miałeś problemy.Ja miałem mieć kupionego, nowego markowca, ale sie nie opłacało jechać pół polski do serwisu jakiegoś markowca , ale nie zamieiłbym zetki
Offline
Jeden przypadek na x tysięcy, że miałeś problem. Jakby źle złożyli TZR i rozleciałaby się po 5000km to też byś to samo powiedział?
Zastanów się nad swoim postępowaniem bo za kilka lat, Zetki czy inne będą najbardziej popularnym środkiem transportu ze względu na idące w górę ceny paliwa i niski poziom spalania tych silników 50 jak i 125.
Offline