advin11 napisał:
Tylko,że Zetki składane są w serwisie, jak ci łożysta złe włożyli(nie od tego modelu) to potem miałeś problemy.Ja miałem mieć kupionego, nowego markowca, ale sie nie opłacało jechać pół polski do serwisu jakiegoś markowca , ale nie zamieiłbym zetki
Jakim serwisie? Do serwisów przyjeżdżają nówki prosto z Chin. Łożysko nowe, które zostało zamówione było identyczne z poprzednim, także nie wciskajcie kitów, że miałem złe wsadzone.
PS. Za kilka lat, to tych Zetek nie będzie, bo je rdza zniszczy.
Offline
To widze mało wiesz, zetki (jak i inne) do serwisów przysyłają w częściach w kartonach, a potem "serwisanci" składają
Offline
automateusz napisał:
Nie wiem kogo tu prawda boli. Raczej was coś boli, że zamiast markowego motoroweru macie ZetKe - typowo chiński motorower.
Chłopcze zluzuj trochę, bo na razie co Ty możesz wiedzieć o posiadaniu czegokolwiek i zarabianiu na to samemu... na razie tato Ci kupił zabawkę i możesz się polansować wśród rówieśników.
Mnie nic nie boli, mimo, że sam jestem fanem japońskiej motoryzacji i mam z nią trochę do czynienia, ale nie na zasadzie, że tato mnie podwozi furą do szkoły.
Uważam, że w stosunku jakość/cena Zetka bije na głowę tego pseudo-ścigacza Yamahy. I żeby nie było bardzo szanuję ogólnie Yamahę (no może Hondę troszkę bardziej ).
automateusz napisał:
PS. Za kilka lat, to tych Zetek nie będzie, bo je rdza zniszczy.
O tym to może pogadamy za kilka lat...
Offline
Wiesz z których lat jest technologia z CB ? 70-tych , jest zajebiście wytrzymała i oszczędna. Tak , przyznam. ALE SILNIK ZETKI BENZERA I innego chujostwa jest z gówna , to nie jest metal to jest gówno bo ty w życiu porządnego aluminium i metalu nie miałeś dane w ręce trzymać .
Przykłada k***a z 5 godz wstecz.
Postanowiłem zamówić 72 . Dzisiaj rozbieram cylinder - zajebiście widać jeszcze ślady honowania Głowica - zajebiście
Dobra super super , otwieram kapę silnika od strony zapłonu a z oleju wypływa mi kawałek jakiejś zębatki.
Podejrzewam że to gdzieś ze skrzyni biegów bo na rozruszniku i na zapłonie nie ma żadnych uszczerbków
I jak mam nie mówić że te zębatki są z gówna ?
I powiedz jeszcze "to jeden taki przypadek na 1000" NIE , tego typu wątku w dziale awarie jest mnóstwo !
Mój silnik hondy mbx 80 który leży metr dalej ma 14 lat i nie wymieniana była żadna zębatka od nowości , bo jest na nich rok.
I te zębatki nawet nie mają śladu zużycia.
Na koniec dodam że TAK projekt silnika jest dobry i wytrzyma tysiące kilometrów , ale co z tego jak "metal" i "aluminium" jest z GÓWNA NIE METALU .
Wkończenie też jest śmieszne . Widziałeś kanał dolotowy swojego silnika ? Tam jest zwykły odlew nawet nie wyfrezowany. W japońcu dolot będziesz miał robiony na metodą CNC
Jeśli chińczycy wreszcie zaczną importować do siebie dobry metal a nie gówno z puszek po coli i piwie to ich silniki będą niezawodne jak 30 lat wcześniej Hondy. Ale chińczycy nie potrafią tego zrozumieć. To jest komuna jak u nas w Polsce wcześniej. Wszystko na odpierdol żeby chodziło . Nie ma co im się dziwić jeśli zapierdalają całe dnie za miskę ryżu
Dlatego wybiorę Japoński silnik , za parę lat jeśli chińczycy to wreszcie zrozumieją mogą być potęgą wiekszą od Japonni . Jak narazie robią gówno i nie ma co tu polemizować
Tyle w tym temacie nie zamierzam więcej tu pisać.
sfolguj ze słownictwem, za kolejne bluzgi będzie ban /Slawkowski
Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-02-01 16:57:47)
Offline
Spokojnie, zaparzyć Ci melisy?
To ja nie wiem co Ty robiłeś z tym. Ja osobiście przyznaje czasem lubię dopierdzielić czy coś poodwalać, ale nie miałem takich problemów jak Ty. Mój pojazd zawsze jest czysty, zadbany i szanuje go i nie mam takich problemów jak Ty. Ale jak widzę, że ktoś podjeżdża pod szkołe swoim suppper zippem czy TZR i jak widzę syf, zadrapania, coś zwisa to od razu można wywnioskować, że to jest gówno bo nawet właściciel się tym nie zajmie.
Offline
@@GumiS123 melisa w tym przypadku nic nie da (Trzeba coś mocniejszego )
@@kamilolo gościu a może porostu zadbać o sprzęt nie potrafisz...
Offline
No właśnie za kilka lat pogadamy
jeśli zetka wytrzyma tyle co tzr (oczywiście bez wymiany wszystkich części) to wtedy będziecie mogli gadać że jest taka dobra
No oczywiście przecież marzeniem każdego jest mieć ZETKE 50/125/250 ;] hahaha śmieszne to jest
i waszym zdaniem zetka bije na głowę wszystkie motocykle takie jak np. Tzr, Rs, Cbr, Varadero, GPR, R125, ??
jak ktoś chce mieć osiągi kupuje Tzr, Rs itd
Bo zetka i inne skutery/moto 50cc nie mają szans z biegówkami 2T.
ludzie ogarnijcie się. Co chcecie osiągnąć?
spytajcie normalnego człowieka/motocykliste co myśli o produktach 'made in china' i będziecie mieć potwierdzenie tego że markowe sprzęty są lepsze.
pokaż mi chińczyki które mają więcej niż 5 lat i nadal są w świetnej kondycji (oczywiście z orginalnymi częściami)
a takich markowych sprzętów jest masa
Ostatnio edytowany przez campe (2013-02-01 18:01:51)
Offline
TZR kupi ktoś młody kto chce szybko jeździć i podobają mu się motocykle sportowe. Duże osiągi = duże zużycie paliwa, Silnik 2t = piździkowaty dźwięk
Zetkę kupi ktoś kogo nie interesują tak osiągi a ceni sobie ekonomiczność. Zetka jedzie o połowę mniej niż TZR a pali ze 3 razy mniej. Po zmianie cylindra na większy zyskujemy przyrost prędkości, przy nie wielkim wzroście spalania. Do tego nowa zetka kosztuje o 10tyś mniej niż nowa tzr. Może i zetka jest wyprodukowana w chinach ale jakość wykonania nie jest taka zła jak się powszechnie wydaje, a przynajmniej części są tanie. Wszystko zależy od tego ile kto ma kasy do wydania i upodobań, osobiście wolałbym kupić zetkę za 4 tyś a 10 odłożyć na motocykl o większej pojemności Te kłótnie nie mają sensu bo oczywistym jest że każdy motocyklista będzie chwalił motocykl na którym jeździ ... Pozdrawiam
Offline
campe napisał:
No właśnie za kilka lat pogadamy
jeśli zetka wytrzyma tyle co tzr (oczywiście bez wymiany wszystkich części) to wtedy będziecie mogli gadać że jest taka dobra
No oczywiście przecież marzeniem każdego jest mieć ZETKE 50/125/250 ;] hahaha śmieszne to jest
i waszym zdaniem zetka bije na głowę wszystkie motocykle takie jak np. Tzr, Rs, Cbr, Varadero, GPR, R125, ??
jak ktoś chce mieć osiągi kupuje Tzr, Rs itd
Bo zetka i inne skutery/moto 50cc nie mają szans z biegówkami 2T.
ludzie ogarnijcie się. Co chcecie osiągnąć?
spytajcie normalnego człowieka/motocykliste co myśli o produktach 'made in china' i będziecie mieć potwierdzenie tego że markowe sprzęty są lepsze.
pokaż mi chińczyki które mają więcej niż 5 lat i nadal są w świetnej kondycji (oczywiście z orginalnymi częściami)
a takich markowych sprzętów jest masa
Mało widziałeś, Twoja nadinterpretacja właściwie jest już szyderą, a to już jest mniej śmieszne.
Czytaj ze zrozumieniem i nie oceniaj ludzi jeżeli ich nie znasz. Jeździłeś czymś poza tą swoją 50-ką "normalny człowieku/motocyklisto" ?
ps. zwrot "nie mają szans" itp. napinanie się przy 50 ccm zawsze mnie doprowadza do śmiechu pewnie w mieście nie ma na Ciebie kozaka
Offline
campe napisał:
No właśnie za kilka lat pogadamy
jeśli zetka wytrzyma tyle co tzr (oczywiście bez wymiany wszystkich części) to wtedy będziecie mogli gadać że jest taka dobra
No oczywiście przecież marzeniem każdego jest mieć ZETKE 50/125/250 ;] hahaha śmieszne to jest
i waszym zdaniem zetka bije na głowę wszystkie motocykle takie jak np. Tzr, Rs, Cbr, Varadero, GPR, R125, ??
jak ktoś chce mieć osiągi kupuje Tzr, Rs itd
Bo zetka i inne skutery/moto 50cc nie mają szans z biegówkami 2T.
ludzie ogarnijcie się. Co chcecie osiągnąć?
spytajcie normalnego człowieka/motocykliste co myśli o produktach 'made in china' i będziecie mieć potwierdzenie tego że markowe sprzęty są lepsze.
pokaż mi chińczyki które mają więcej niż 5 lat i nadal są w świetnej kondycji (oczywiście z orginalnymi częściami)
a takich markowych sprzętów jest masa
Co Ty porównujesz Varadero do RS/TZR.
Offline
tak jeździłem innymi sprzętami niż Tzr 50 np. honda 125, aprilia rs, kingway coliber, peugeot speedfight. yamaha aerox, suzuki katana, yamaha virago 1000, simson, romet, motoryna, kawasaki kx 250, derbi senda i inne chińskie ''motorki'' których nazwami nie zamierzam zaśmiecać sobie głowy. Prócz tego miałem quady. Ale chińskie tylko 2 potem powiedzieliśmy z ojcem że nigdy więcej. Naprawiałem wszystkie sprzęty jakie miałem sam z ojcem i na mechanika nie wydałem ani złotówki.
Aktualnie posiadam 125 4t -ale kupiłem go wyłącznie dlatego że zamarzyła mi się jazda turystyczna w góry z dziewczyną itd
kto powiedział że tzr jest aż taka droga?
ja szczerze kupiłem moją za 3.600 (zarobiłem w pracy rodzice dołożyli mi 500zł bo była okazja)-2004 rocznik. Wymieniłem cylinder i jeździłem. W 4 miesiące zrobiłem około 3600km większość z dziewczyną. Potem miałem wypadek przy pracy i byłem zmuszony sprzedać czego bardzo żałowałem ale nie miałem wyboru. Sprzedałem za 5000 i po dojściu do zdrowia miałem pieniądze na kolejne moto. Aktualnie posiadam 125 4t -ale kupiłem go wyłącznie dlatego że zamarzyła mi się jazda turystyczna w góry z dziewczyną itd Nie wyobrażam sobie jazdy na motorku o pojemności 50cc 4T w dwie osoby
Każdy motorek ma swoje wady i zalety ale chińczyki nie dorównują porządnym producentom-nie oszukujmy się.
Offline
No tak, ale jakość/cena nowej Zetki naprawdę wypada bardzo przyzwoicie i wpisywanie go w ogólną grupę chińczyków łącznie ze skuterami nie do końca jest na miejscu.
Offline
@campe porównywałem ceny nowych motorowerów. Nie można negować tego że motocykle markowe są wykonane z lepszych części i ogólnie mogą być trwalsze, ale o sprzęt trzeba dbać ;] Zadbana zetka nie powinna sie rozlecieć tak szybko jak się wszystkim wydaje ...
Offline
jack-1999 napisał:
TZR kupi ktoś młody kto chce szybko jeździć i podobają mu się motocykle sportowe. Duże osiągi = duże zużycie paliwa, Silnik 2t = piździkowaty dźwięk
Zetkę kupi ktoś kogo nie interesują tak osiągi a ceni sobie ekonomiczność. Zetka jedzie o połowę mniej niż TZR a pali ze 3 razy mniej. Po zmianie cylindra na większy zyskujemy przyrost prędkości, przy nie wielkim wzroście spalania. Do tego nowa zetka kosztuje o 10tyś mniej niż nowa tzr. Może i zetka jest wyprodukowana w chinach ale jakość wykonania nie jest taka zła jak się powszechnie wydaje, a przynajmniej części są tanie. Wszystko zależy od tego ile kto ma kasy do wydania i upodobań, osobiście wolałbym kupić zetkę za 4 tyś a 10 odłożyć na motocykl o większej pojemności Te kłótnie nie mają sensu bo oczywistym jest że każdy motocyklista będzie chwalił motocykl na którym jeździ ... Pozdrawiam
No wreszcie osoba która podeszła dobrze do tematu
Zgadzam się z tobą w 100%
A co do mojego Xcrossa to mam nim przejechane 6,500km. Miałem chińskiego quada i obchodziłem się z nim jak z jajkiem , niestety skrzynia nie zdała egzaminu
Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-02-01 21:38:36)
Offline
Dziwicie sie z tymi awariami? Dostajecie kase od rodziców to nie szanujecie.. a potem się plujecie że to gówno i pluje komponentami zębatek... ja pieprze -.- już sił na śmianie nie mam. Pieprznie wam kiedyś rozrząd w mercedesie to co? Pizd... na forum i z%$bać MBenz za to że to gówno? KPINA jak was tak zetki żrą to zamiast na forum krytykować to pojedź jeden z drugim albo w grupie, z większą przewagą do przedstawicieli Romet Motors i przedstawcie im swoje zdanie. Przepraszam, ale gówno krytykom do tego czym jeżdżę, amen
w górę lewa, patrz na drzewa
Offline