Teraz mam takie plany, żeby wyciszyć wszystkie wibracje tymi podkładkami co radził Gumis123 i podnieść go trochę, albo na lagach albo na amortyzatorach, tylko jeszcze nie wiem jak na lagach.
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2013-05-05 17:07:06)
Offline
Co tak mało najechane? Z tego co pamiętam, ty chyba tego Leone posiadasz od wakacji 2012, ja od wakacji nabiłem z 7 k ;d
Offline
Te z licznikiem to stare zdjęcie, mam już 1050 nabite. No, może i mało jechane w porównaniu do innych, ale nie mam aż tyle czasu. Postaram się w tym sezonie to nadrobić.
Ps. Pierwszy raz umyłem moto (w sensie, że całe, dokładnie, płynem, potem wodą).
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2013-05-05 17:14:51)
Offline
Będzie efekt Ładny stan!
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ … 5593_n.jpg
Jeszcze co do podkładek gumowych to tutaj podłóż też, bo najważneijsze, o tym zapomniałem !
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-09 21:57:55)
Offline
Niestety 2 czerwca miałem mały wypadek, w którym ucierpiało troszkę moje moto. Uderzyłem w rower. Lewy kierunek cały do wymiany i trochę mi błotnik podrapało. W dodatku odkleił mi się ten pasek gdzie są kontrolki na zegarach, ale wystarczy go tylko przykleić.
@Edit.:
Pasek przyklejony, w dodatku zredukowałem wibracje na zegarach dzięki podkładkom. Zostało mi tylko kupić nowy kierunek i go zamontować. Zastanawiam się tylko czy nie kupić od razu 4 nowych (ledowych, jakiś lepszych).
Offline
Cześć. Też jestem posiadaczem Leone Diavolo 50S . Z motoru jestem zadowolony- jak na 50-tke lata się nim naprawde zajebiście . Ale nie obyło się też bez usterek ;p
Usterki:
-złamanie nóżki hamulca tylnego [120zł O.o]
-Wymiana CAŁEGO hamulca przedniego [200zł]
-Zbite prawe lusterko [tego to już wymieniać nie mam zamiaru- lusterka i tak nowe będe brał więc...]
-Czujnik hamulca tylnego [na razie nie wymienione ]
no i to chyba tyle [ OBY ]
okej, przejdźmy do osiągów. Tym motorem leciałem 90 km/h! Doznałem szoku gdy spojrzałem na prędkościomierz i zacząłem hamować [szok!] [ tak wiem ,że ma licznik do 80 ale wskazówka wyleciała poza skale] (i oczywiscie wiem tez ,ze liczniki chinskie moga czasem kłamac) Zaluje tylko tego ,ze nie zerknąłem na obroty, ale z 9-10k zapewne było . Dobre rozgrzanie motoru i można polatać nim 70-80. Motor zakupiłem w Lubinie[ Nie, nie chodzi o LUBLIN]
Najbardziej zdenerwowało mnie to ,ze akumulator w ogóle nie był jakoś przymocowany. Zauwazylem to dopiero wtedy gdy podczas jazdy "wyskoczyl" mi z tej jego klatki
Najbardziej nie podoba mi się w nim ta przednia opona, no co jak co ale opony [jak tu ktos przytoczył] od taczki.
Problem z drganiami również mam, ale tylko od baku paliwa [ staram sie jezdzic przynajmniej na w pół zatankowanym i drgań jakichś większych nie ma.]
Polecam dokręcić śruby od kranika wszystkim posiadaczom tego motoru. Przy zakręcaniu nie raz poleciało mi paliwo na palce.
Przejechane mam 700km na nim. W dłuższe trasy się na razie nie wybieram .
Na razie wymieniłem w nim tylko powyzej podane rzeczy [ hamulec, nóżka itp] ale przy zakupie motocyklu miałem takie szczęście ,że jeden z tylnych kierunkowskazów był zbity w efekcie czego sklep zaproponował mi inne- mniejsze. A do tej lampy takie małe są idealne!
Pozdrawiam
Planuje zakupić do niego jakąś owiewke. Jaką mi polecacie do tego motoru? Oczywiście nie jakąs do ścigacza by to śmiesznie nie wygladało
Offline
bombowiec napisał:
okej, przejdźmy do osiągów. Tym motorem leciałem 90 km/h! Doznałem szoku gdy spojrzałem na prędkościomierz i zacząłem hamować [szok!] [ tak wiem ,że ma licznik do 80 ale wskazówka wyleciała poza skale] (i oczywiscie wiem tez ,ze liczniki chinskie moga czasem kłamac) Zaluje tylko tego ,ze nie zerknąłem na obroty, ale z 9-10k zapewne było . Dobre rozgrzanie motoru i można polatać nim 70-80. Motor zakupiłem w Lubinie[ Nie, nie chodzi o LUBLIN]
Niestety zmartwię Cię, ale jechałeś 70k/h ~~ 10000 RPM i nie kłóć się, że więcej bo nie, 125cc ledwo toczą się 100k/h. Uświadamiam Cię, żebyś żył w śiadomości ile wyciągasz .
Owiewkę polecam tą, wiele osób posiada w tym ja i dodaje +10 do wyglądu ogólnego ;D
http://allegro.pl/uniwersalna-szyba-do- … 61944.html
Offline
GumiS123 napisał:
bombowiec napisał:
okej, przejdźmy do osiągów. Tym motorem leciałem 90 km/h! Doznałem szoku gdy spojrzałem na prędkościomierz i zacząłem hamować [szok!] [ tak wiem ,że ma licznik do 80 ale wskazówka wyleciała poza skale] (i oczywiscie wiem tez ,ze liczniki chinskie moga czasem kłamac) Zaluje tylko tego ,ze nie zerknąłem na obroty, ale z 9-10k zapewne było . Dobre rozgrzanie motoru i można polatać nim 70-80. Motor zakupiłem w Lubinie[ Nie, nie chodzi o LUBLIN]
Niestety zmartwię Cię, ale jechałeś 70k/h ~~ 10000 RPM i nie kłóć się, że więcej bo nie, 125cc ledwo toczą się 100k/h. Uświadamiam Cię, żebyś żył w śiadomości ile wyciągasz .
Owiewkę polecam tą, wiele osób posiada w tym ja i dodaje +10 do wyglądu ogólnego ;D
http://allegro.pl/uniwersalna-szyba-do- … 61944.html
to ,ze licznik mnie oszukał to wiem, ale sam oto ,ze wskazówke wyjebało poza skale mnie zszokowało
Co do owiewki to ona bedzie pasowac do Leone Diavolo? bo nie widze go na tej liscie
Offline
Będzie pasuje do każdego nakeda, zippy,romety,suzuki,yamahy itp.
Mój na skale cały czas wychodzi
Offline
Ta owiewka słabo wygląda, motor wygląda jak jakaś wąska koza ;/
Offline
No co Ty u mnie bez niej to -50 cdo wyglądu i tak pusto.
Offline
Nie dawaj owiewki..
Liczniki mi tak nie przekłamują, na 8500 obr. mam 60 więc podejrzewam, że ok. 10000 to 75, coś takiego. Sprawdzałem dzisiaj z Renault Scenic. ;]
Co do wibracji to zostały mi tylko na baku, niedługo dam podkładki pod te główne mocowania baku pod siedzeniem i po sprawie, bo pod zegarami dałem już i zmieniłem śrubki. Stópki pasażera to dałem dużo taśmy izolacyjnej i już nie brzęczą.
Ogólnie to bardzo przyjemna już jest jazda bez wibracji, mam tylko na 2 i 3 na mniejszych obrotach niż 6000.
Wymieniłem kierunki na nowe po tym moim małym wypadku. Niedługo będzie zdjęcie. Na razie tylko z przodu bo tylko z przodu był jeden rozwalony, a koszt 4 takich to 100zł więc na razie to bez sens jak z tyłu są dobre.
Offline