znalazłem coś takiego o nim:
* Wymiary: 2020 mm x 790 mm x 1185 mm,
* Silnik: czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem,
* Pojemność: 197 cm³,
* Moc maksymalna: 12,5 kW (17 KM) przy 8500 obr./min.,
* Rozruch: elektryczny,
* Zapłon: elektroniczny CDI,
* Prędkość maksymalna: 95 km/h,
* Pojemność zbiornika paliwa: 12 l,
* Hamulec przód/tył: tarczowy podwójny/tarczowy,
* Opony przód/tył: 110/70-17 / 140/70-17,
* Masa pojazdu gotowego do jazdy: 115 kg,
* Amortyzator przód/tył: podwójny/centralny.
Offline
wydaje mi sie ze maly v-max byl i ci co chcieli kupowac szlifiere to chciely by wiecej niz 95 pomknac. w koncu konkurencja w tym przedziale silnika to juz cisnie ponad 120km/h
Offline
mi się wydaję , że był zbyt wadliwy ... Silniczek z tego co widać czysto chiński i wadliwy
Offline
On nawet tako jeszcze by wyglądał gdyby nie ta wystająca tak ta przednia owiewka . Ale tak ujdzie .
Offline
Fajnie by wyglądał w wersji czarnej
Offline
Silniczek z tego co widać czysto chiński i wadliwy
Gdyby posiadał on silnik od rometa r250, czyli od hondy cb 250, to byłby bezawaryjny i długodystansowy, tak jak są teraz silniki w rometach zetka 125/90, bo pochodzą od hondy cg 125. I myślę, gdyby romet wyprodukował takiego prostego małego nakeda, z silnikiem od rometa r250 za 5500 to był by hit.
Offline
Oj tak , romet wtedy mógłby zbić na nich na prawdę dużo pieniędzy
Offline