Slawkowski napisał:
no tak, ale przy 7k obr./min. komfortowo sobie jedziesz, tylko przy jeździe pod niewielkie górki już nie słabnie ?
niewielkie zmiany kątów nachylenia nawierzchni jeszcze nie (tak do 3-4 stopni) ale większe już zwalnia..a najgorzej jest jechać pod wiatr....50 km/h max ale za to we Wrocku po takiej długiej prostej z ujemnym lekkim nachyleniem dochodzi do licznikowych ok. 90km/h i wówczas nawet wyprzedzam większość samochodów :]
dodam, że dyszę mam '80 i filtr powietrza zmodyfikowany
Offline
Wczoraj potestowałem sobie loggera Holux GPSport 245
do 50 km/h zegary mają w miarę dokładne wskazania, bo zawyżają tylko w granicach 4-7 km/h,
przy wskazaniach 60 km/h, w rzeczywistości jechałem 50-52,
niestety gdy zegary pokazują powyżej 60 km/h kończy się jaka kolwiek dokładność, gdy wskazówka obrotomierza weszła na czerwone pole, a prędkościomierz pokazywał ponad 80 km/h - przekroczyłem magiczne 60 km/h, dokładnie osiągnąłem rzeczywisty maks. 62,5 km/h (przy ponad 80 km/h wskazywanych przez oryginalne zegary) także moje zegary spełniają swoją funkcję tak do 60 km/h później to przypadek pewnie wyciągnąłbym większy maks ale wg mnie nie było sensu.
Tak poza tym polecam tego loggera (fajny gadżet do analizy trasy), poniżej na szybko mapka z trasą jaką przejechałem i wykres prędkości/wysokości (tak od ok. 20-go kilometra jechałem nieutwardzona drogą z wielkimi kałużami, a dalej osiedlówką... przez co średnia dużo zaniżona )
Offline
Mega fajna rzecz, ciekawe czemu max u ciebie jest 65 km/h, kiedy inni po 90-100 jeżdżą. Takie są prędkości w 4t 50 ccm, czy to ogar, czy zetka, czy zipp i prawda boli, ale dzieciaki wierzą w zegary i niech wierzą dalej.
Offline
przypomniałem sobie o tym wątku, więc też dam linka do mojej Zetki w 'Nasze Zetki',
szkoda przepisywać, a napisałem tam sporo odnośnie zębatek / przełożeń / prędkości i wrażeń ze zmian.
trzeba było się trochę opracować, więc... może ktoś przeczyta i nie będzie musiał testować osobiście ;-)
polecam lekturę:
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?pid=5487#p5487
pozdrówka :-)
Offline
kotecek.renegat napisał:
szkoda przepisywać, a napisałem tam sporo odnośnie zębatek / przełożeń / prędkości i wrażeń ze zmian.
trzeba było się trochę opracować, więc... może ktoś przeczyta i nie będzie musiał testować osobiście ;-)
polecam lekturę:
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?pid=5487#p5487
na prawdę dobra lekturka dla tych, którzy planują zmianę przełożeń.
Offline
Ja przy seryjnych zębatkach itp. nic nie zmieniane swoim ws50 z górki nie tak wielkiej licznikowe jechałem ze 120km/h ale wiem że na pewno tyle to nie było i nie chce wiedzieć ile by nie psuć sobie humoru Ale co się będziemy oszukiwać w końcu to motorower a nie jakaś R1 czy cb100r
Offline
Rider tak , prawda nie ma co się spodziewać z 50 ccm to nie jest ścigacz że lecimy ile fabryka dała . Inni myślą że ws poleci te 80 realne inni że nie . Ja muszę sobie załatwić takiego gps -a żeby sprawdzić ile naprawdę poleci mój ws 50 .
Offline
Czego , mi tam wszystko jedno jak widze większość pisze że nie pojedzie on 80 to po co mam jeździć z nie wiadomą a tak bym sobie zobaczył ile wgl on może polecieć realnie .
Offline