Witam po wymianie nowego cylindra z tłokiem i głowica w zestawie 72cm3. Silnik po rozgrzaniu wypluwa olej z komory spalania. Silnik jest jeszcze na dotarciu ma przejechane 300km. Czym może być spowodowane to?Proszę o pomoc bo nwm czy to jest normalne?
Offline
Poszukaj skąd pluje ? czy spod uszczelki pod głowicę czy szpilkami, założyłeś na szpilki takie pierścionki po przekątnej ? oczywiście to nie jest normalne, ma być sucho jak pieprz.
Offline
Wypluwany jest z komory spalania z spalinami ale dopiero jak silnik się trochę bardziej zagrzeje
Offline
Pod uszczelka na szpilkach były takie tulejki 3 szt oryginalnie więc tak samo je zamontowałem
Offline
Dodam że podczasz montażu uszczelka pod głowica była taka pogieta czy to może być wina tej uszczelki?
Offline
Też nie dawno montowałem 72cc i nie mam takich objawów jak ty.Jakiego producenta i gdzie kupowales zestaw 72cc ? Wszystko dokręciłeś jak należy,nie zgubiles niczego? Normalnie bym pomyślał,że zalales za duzo oleju na początek,ale po 300km nie powinno byc takich objawow.
Ps.Jakie masz zębatki i ile CI tak mniej więcej wyciąga na 2/3/4 ?
U mnie 2ka to takie 40/46(ta wyzsza predkosc to juz na piłowaniu raczej,bo nie probowalem az tak katowac silniczka ),3ka to tak 50/60 i 4ki nie sprawdzałem,ale 70/80 powinno iść xd
Offline
Morreti na gmoto zamówiłem ale juz wiem prawdopodobnie uszkodzona głowice mi sprzedali dziś zmienie na inną i zobaczę
Offline
To u mnie tak na 50 szła maszyna po małych uprawnieniach ale niestety przez to że raz zimering mi wywaliło podczasz jazdy olej wyleciał i na mocy stracił
Offline
Z przodu 14z a z tyłu oryginalnie a prędkość to była sprawdzana samochodem to moto ładnie szło
Offline
Kolego jak chcesz coś dopowiedzieć edytuj post(jest taka funkcja) a nie mnóż kolejnych, proszę
Offline
Kk pierwszy raz na tym formy jestem
Offline
Problem już rozwiązany dzieki za pomoc winne były uszczelniacze zaworowe
Offline