Siemka Od paru miesięcy nie działał mi prędkościomierz więc dzisiaj odkręciłem ślimaka , przeczyściłem , dałem nowy samar , złożyłem tak jak trzeba i ożył Pokazuje równe 60km/h na przełożeniach 13/52 więc silnik trzyma formę Hamulec przedni mi słabo hamował a klocki jeszcze w połowie zużycia to też go dzisiaj załatwiłem. Spuściłem stary płyn przeczyściłem cały układ razem z zbiorniczkiem na płyn bo tam też się już trochę nazbierało takiej mazi , nalałem nowy płyn , odpowietrzyłem układ i hamulec działa jak należy
Offline
Witam , nadszedł czas na wymianę paru podzespołów
1. Cały układ napędowy:
-Zębatka przód na 15z ( w starej nadłamały się już wszystkie zęby i mimo dobrego naciągu czasami przeskakuje przy ruszaniu )
-Nowy łańcuch który też jest już tragedią Nie ukrywam , że był smarowany wszystkim co było pod rękom olej , smar przekładniowy ( przez ten smar tylko do niego piach się przyklejał i w efekcie takie szybkie zużycie całego układu )
-Zębatka tył na 49z , ta moja nie wygląda na aż tak zużytą ale ja się trzymam zasady , że jak coś się wymienia przy układzie napędowym to od razu cały.
+ do tego jeszcze jakiś smar przeznaczony do łańcuchów motocyklowych bo szkoda kasę w błoto wyrzucać
2. Opona też do wymiany niestety po 3,5kkm nie ukrywam , że nieraz dostała "po dupie" aż się dymiło ale teraz za swoją kasę wszystko to będzie trzeba szanować bo szkoda
http://allegro.pl/opona-mitas-c02130-80 … 48974.html
To by było z wymiany wszystko.
Wczoraj jak jeździłem z kumplem to zauważyłem , że przy tylniej oponie jest jakiś luz taki mały ale jednak można go wyczuć i dzisiaj przy ściąganiu opony to sprawdziłem i okazało się , że po stronie tarczy hamulcowej na łożysku jest luz tzn. jak motocykl stoi w miejscu i się porusza oponą tylną to słychać takie stukanie i to jest właśnie to Oczywiście jak zajrzałem tam to wszystko pordzewiałe , sam syf , żadnego smaru i dlatego pewnie tak szybko się zużyło ... Wyczyściłem po obydwu stronach te łożyska , wydmuchałem syf i dałem smaru , narazie tak zostawię nie przeszkadza mi to tak aż w jeździe zobaczę co się będzie działo dalej.
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2015-08-22 18:41:38)
Offline
Dobra decyzja z wymianą całego napędu , chociaż są ludzie którzy nie zdają sobie sprawy że to się jednak zużywa
Swoją drogą wpływ na zużycie napędu maja również takie czynniki jak poprawny naciąg czy smarowanie
Offline
Naciąg zawsze regulowałem na 15-25mm tak jak pisze w instrukcji Rometa Lepiej wymienić ten napęd bo w końcu spadł by jeszcze łańcuch i narobił większych szkód
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2015-08-23 07:04:46)
Offline
Dzisiaj kurier dostarczył wszystkie części Kostka rwie glebę aż miło
Będę musiał się zająć tym łożyskiem bo czuć to podczas jazdy
Offline
jaaa pie... czołg ma mniejszą trakcję
Offline
Byś widział te 72ccm w akcji na asfalcie 30sec i nie ma kostki
Offline
Dzisiaj wybiłem łożysko. Może się komuś przyda na przyszłość to jak coś numer łożyska 6302 - zamknięte , jutro się kupi nowe i będzie można spokojnie śmigać
Offline
Pożycz mi tę oponę, bo mnie sołtys denerwuje Ciekawe jaką ścieżkę by moja zetka zostawiała z taką, CRS fajnie na niej wygląda, tak ... poważnie
Offline
Ja jak jadę tym moim 72ccm z tą oponą to ścieżkę po sobie zostawia a co dopiero 250ccm To byś mógł rowy kopać
Offline
http://allegro.pl/romet-crs-50-cross-za … 43837.html
xD 80 koni mechanicznych !!!
Offline
Przedwczoraj przy ruszaniu na poboczu z "piz*y" łańcuch sobie strzelił ... Był źle zaklepany ten sworzeń i stało się przy okazji rozwaliło mi pokrywę karteru ... Będzie trzeba wybulić na części z 100zł ale za to mam pocieszenie
Offline