zębatka z tyłu oryginał 52z podobnie jak w rowerze im mniejsza zębatka z tyłu tym ciężej się pedałuje ale szybciej jedzie i to jest to samo każdy kto włożył zestaw 80ccm poleci ci zmianę zębatki na 38z bo różnica jest kolosalna chyba ze chcesz zostać na 13/52 i orać pole zetka lub stawać na koło
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-08-08 22:45:45)
Offline
nie każdy ma ten dar do mechaniki hehe mało czytają a chcą dożo wiedzieć wszystko z czasem powiem tyle komputery ja o pamiętam w wieku 12 lat siedziałem u znajomego mechanika kiedy mi sie motorynka zepsuła dzień w dzień chodziłem i pokazywał co odkręcać żeby rozebrać silnik i kazał każdą śrubkę i każdą cześć czyścić szmatką
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-08-08 22:57:10)
Offline
pod filmikami w komentarzach pisałem ze u mnie licznik przekłamuje o 20km/h
Offline
wiem wiem bo czytałem to w innym poście , ale mimo wszystko te 75/80 kmh Ci leci na 14/52z a na 13/38z prawie 100kmh a u mnie 14/52z i 65 ledwo ;c
a co do mechaniki to całe życie się tylko rowerem zajmowałem więc silniki nie bardzo znam itp a komputer to raczej nie u mnie
Ostatnio edytowany przez s0525 (2015-08-08 23:04:30)
Offline
14/52 80km/h przekłamanie licznika 20km/h 80-20=60 o.O 100-20=80 nie wiem czego nie pojmujesz
Offline
dobra tam , może źle spojrzałem , ale dzięki Ci bardzo za pomoc i udzielenie się w temacie zobaczymy co wyjdzie jak już będę miał tą 38z założoną . A tak jeszcze pod to 38z ...- łańcuch będzie dobry ten stary czy trzeba będzie krótszy kupić ?
Offline
w zależności ile masz przejechanych kilometrów im więcej tym bardziej łańcuch się rozciąga albo będzie tak ze napinacze wykręcisz do końca koło pójdzie do tyłu i łańcuch się napnie i będzie ok jak będzie za luźny to nie kupuj nowego łańcucha tylko zdejmij ten i zajdź z nim do jakiegoś mechanika i żeby ci skrócił o jakieś 3-4 ogniwa przypuszczalnie możne być więcej lub poszukaj u wujka google lub yt jakiś poradnik jak to samemu zrobić nie jest to trudne lecz potrzebna jest kątówka lub szlifierka wybijak i młotek no i noś twardego z otworkiem żeby wybić bolec
Offline
pod 14/38 wychodzi 108 ogniw więc najbliżej do kupienia opcja 120 i wywalasz ogniwka przy skręconych napinaczach(chyba że znajdziesz sprzedawcę który ci wyśle gotowy na wymiar
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-08-10 06:05:03)
Offline
wfinger napisał:
pod 14/38 wychodzi 118 ogniw więc najbliżej do kupienia opcja 120 i wywalasz 2-3 ogniwka przy skręconych napinaczach(chyba że znajdziesz sprzedawcę który ci wyśle gotowy na wymiar
108 ogniw dla 14/38. Mam od 5000 km takiego DID'a.
Offline
Już poprawiłem, oczywiście że 108, Minos dzięki za zwrócenie uwagi
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-08-10 06:05:52)
Offline