Witam ! Żywot mojego gaźnika prawdopodobnie dobiegł końca. Jakie polecacie gaźniki nie koniecznie fabryczny do Zetki 72cc ? Prosilbym tez o linki do allegro jak można. Z góry dzieki
Offline
Oryginalne. Tylko i wyłącznie. Nie polecam keihina ''specjalnego pod 72'' bo zetka tylko więcej pali, a jak odkręcasz upust z komory pływakowej to siura jak ze szlaucha.
Offline
Jak Bumek prawi, tylko oryginał, ew. możesz dać ciut większą dyszę ale to też zbyt nie pomoże.
Offline
W jakim sensie padł? Po co tracić pieniądze, gaźnik to tylko obudowa + elementy wykonawcze, więc można wszystko wymienić za grosze.
Offline
Że tak powiem nie idzie go wyregulować. Raz myślałem ,że już mi się udało,ale po 2km jazdy zaczął przerywać... Dodam ,że bardzo falują obroty nawet jak na zimnych obroty są niskie i stabilnie pracuje silnik to po przejechaniu 10km na światłach wolne obroty są rzędu 6k
Offline
Zastosowuje się do poradnika zawartego na tym forum na zaworach mam o 0,01mm większy luz zaworowy bo tak ustawił mój mechanik bo twierdził ze tak dla Romka będzie lepiej ..
Ostatnio edytowany przez Aspire83 (2015-03-08 23:10:35)
Offline
Sprawdż uszczelkę między gażnikiem a króćcem.Być może bierze lewe powietrze ew zajrzyj do komory pływakowej czy aby tam jest wszystko ok.
Offline