Siema
Moja zetka jest trochę słaba (50 , fabryczne przelorzenie ) I wlasnie mam dylemat czy zrobic szlif czy moze kupic zestaw na 80 ?
I pytanie czy szlif wgl mi cos da ? I po szlifie lepiej kupic cały tłok czy pierscienie na 2 szlif ?
Dzieki
Offline
lepiej kupić zestaw 80ccm z powiększona głowica co da w pełni wykorzystanie mocy z 80ccm
Offline
Seed napisał:
Siema
Moja zetka jest trochę słaba (50 , fabryczne przelorzenie ) I wlasnie mam dylemat czy zrobic szlif czy moze kupic zestaw na 80 ?
I pytanie czy szlif wgl mi cos da ? I po szlifie lepiej kupic cały tłok czy pierscienie na 2 szlif ?
Dzieki
szlif nie opłaca się, kup zestaw 72cc i zębatki 14/38
Offline
Wachu napisał:
Wytłumaczy ktoś co to szlif? Chodzi o szlifowanie cylindra?
szlif cylindra jest zagadnieniem wielopłaszczyznowym dlatego zamiast pisać tutaj wkleję link do poczytania
http://www.motocyklejacka.pl/szlif_cylindrow.php
Offline
Seed napisał:
Siema
Moja zetka jest trochę słaba (50 , fabryczne przelorzenie ) I wlasnie mam dylemat czy zrobic szlif czy moze kupic zestaw na 80 ?
I pytanie czy szlif wgl mi cos da ? I po szlifie lepiej kupic cały tłok czy pierscienie na 2 szlif ?
Dzieki
... a tak w ogóle to chińczycy nie przewidzieli coś takiego jak szlif i wymiary naprawcze . Pakujesz cały zestaw 72, na początku się zachwycasz, a po miesiącu lub dwóch i tak ci będzie mało.....
Offline