Witam wszystkich serdecznie
Całkiem nie dawno nabyłem tego oto crs'a 10, od zakupu zrobione około 300 km , jestem drugim właścicielem
Zamontowany jest w nim zestaw 72 , ale na tego typu sprzęt myślę że to stanowczo za mało
W najbliższym czasie przewiduję w nim sporo zmian , zarówno mechanicznych jak i wizualnych , przede wszystkim silnik , a w zasadzie jego zmiana
Zastanawiam się nad silnikiem 125 z zestawem 150 lub loncinie 198
Poza tym chciałbym zmienić kilka elementów wizualnych , ale wszystko w swoim czasie
Kilka fot :
Offline
Mi też się podoba, lubię ogólnie tego typu moto (sm), dodaj jakieś fajne czerwone elementy żeby pasowały do obszycia siedzenia i będzie super
Offline
Nie pakuj kasy w 72.
Jeżeli masz zamiar zmieniać to tylko 150/250
Offline
Słuchaj gumisia. Wiec co mówi . Ja bym dał 200/250
Offline
Chłopy, on już ma 72ccm - planuje zmienić na coś większego bo to nie jazda na tym
Offline
Heh , dzięki MajkelMoto za spostrzegawczość
72 już jest i po ''przesiadce'' z poziomego 110 na tego crs'a gdzie już siedzi 72 , hmm.. różnica w jeździe i w ogóle jest spora
Kto raz miał silnik 110/125 , no to już raczej się nie odnajdzie w pojemności 72 , stąd konieczność wymiany silnika
Natomiast co do dodatków w kolorze to pomyślałem sobie żeby przy okazji wymiany kierownicy w tym samym kolorze co kierownica zrobić też obręcze w kołach i lagi
Offline
Wiesz, że przy zmianie silnika będziesz musiał zmienić mocowania? Oryginalne są z gównolitu, cienkie jak cholera, pękają przy większych silnikach, a w dodatku są inne niż w crs 125. W crs silnik leży dużo niżej, bo tak by się pod bakiem nie zmieścił.
Offline
Dziękuję Bumek za porady , wezmę je pod uwagę
Co do jakości wykonania mocowań , myślę że tragedii nie ma , a po wcześniejszych doświadczeniach z innym Chińczykiem jestem raczej o nie spokojny
Ten sprzęt ma służyć przede wszyskim do normalnej jazdy po mieście , i jako alternatywne rozwiązanie na korki w dojazdach do pracy
W teren raczej się nim nie wybieram
Według moich pomiarów silnik na mocowania powinien pasować , nawet gdyby góra zawadzała wolał bym raczej przerobić inne elementy , a cięcie mocowań zostawić jako ostateczność
Pomimo tego że to ''gównolit''
Myślałem nad tym silnikem :
Wszelkie inne porady i sugestie odnośnie silnika mile widziane
Offline
Rafal nie lepiej używke silnik? Nie ma sensu przepłacać za nowe, a nawet jak używka padnieta to co tam może się zepsuć, nic, ew. nowy cylek i ogień
Offline
GuMiS napisał:
Rafal nie lepiej używke silnik? Nie ma sensu przepłacać za nowe, a nawet jak używka padnieta to co tam może się zepsuć, nic, ew. nowy cylek i ogień
Gorzej jak trafi na taki co z crossa wydłubany ... wtedy to nie tylko cylek może być do wymiany
Offline
Ja powiem tak , kupiłem nowy za 1300zł ..
Był z Całym osprzętem , również z całą nową elektryką do niego i teraz mam sporo części na zapas .
Gdzie normalnie ten silnik chodził po 1700zł bez osprzętu .
Myślę że jak za nowy silnik z całym osprzętem to dobra cena .
Offline