Siemanko. Oto mój romet na którym się aktualnie ''bujam'' W planach mam zestaw 72ccm a w bardzo dalekich planach silnik 125ccm+. Co do tych bocznych plastików na baku to rozyebały się po glebach na początku gdy go dostałem i jeździłem jeszcze na tych oponach asfaltowych w terenie Jest to rocznik 2010 a dostałem go rok temu. Jestem pierwszym i ostatnim jego właścicielem. Przebieg to 3700 km.
Za wszelkie niedoskonałości na zdjęciach nie odpowiadam , ponieważ zbierało się na burze i się spieszyłem ale i tak mokry do domu wróciłem
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2014-09-22 15:22:18)
Offline
Aktualizacja. Pękła sprężynka cofająca ramię wciskacza sprzęgła więc zamontowałem taką i odbija super
Offline
Benzer miał lepsze rozwiązanie bo na końcu dźwigni przy silniku był spreżysty drut
Offline
U mnie w Zetce też jest drut A silnik taki sam...
Tak apropo to oponka z tyłu jest odwrócona.
Ostatnio edytowany przez hubert99 (2014-09-27 21:03:19)
Offline
Nie zwróciłem na to uwagi przy zakładaniu Masz racje odwrócona jest , będę musiał to poprawić ale nie odczułem żadnej różnicy. Właśnie mi chodziło o ten drut taki ''złoty'' co jest w oryginale przy tym silniku to on mi pękł bo właśnie nie wiedziałem jak to nazwać to napisałem ''sprężynka'' .
W tym miejscu była:
Offline
To jeśli chciałbyś sobie ją zrobić to możesz pokombinować ze szprychą od roweru. Ktoś już tak miał i zdawało egzamin
Offline
Raczej nie będę dorabiał. Zostawię tak jak jest ta sprężynka zdaje egzamin więc git , najwyżej jak będę coś zamawiał ze sklepu Rometa to przy okazji wezmę ten drucik .
Offline
Oryginał kosztuje 3zł na Romecie, po co się męczyć ze szprychą?
Offline
Dzisiaj miałem czas więc ogarnąłem parę spraw
1.Ostatnio przy naciąganiu skończył mi się już gwint a łańcuch dalej się rozciąga więc skróciłem go o dwa ogniwa.
2.Żarówka od krótkich i postojowych świateł się przepaliła więc musiałem wymienić. Ogólnie przepala się co ok. 500km ale mam parę sztuk w zapasie kupione na takie okazje.
3.Smarowanie łańcucha.
4.Fotka zębatki którą mam od początku czyli zrobione już na niej 3800km. Na wiosnę mam zamiar wstawiać zestaw 72ccm to i tak zębatkę przód na 15z zmieniam.
Tak wgl to mam już to 15z i trochę na niej pojeździłem ale wole 13/52 jak narazie na tym 50ccm bo jak wiadomo fajniej się śmiga w terenie .
Offline
http://allegro.pl/cylinder-tlok-glowica … l?source=m
Wyżej wymieniony zestaw jest już w drodze do mnie Miał być na następny rok ale udało mi się ogarnąć hajsy więc Jeśli montowałeś taki zestaw i masz jakieś dobre porady to napisz. Ogólnie to obejrzałem już masę filmików na youtube z montażu właśnie cylindra nawet sobie pobrałem z dwa ale jeżeli ktoś ma jakieś cenne rady to tak jak wyżej.
Offline
Jedna ale cenna rada, jak będziesz składał nie zapomnij zwilżyć montowanych części zetkowym olejem( nie składaj na sucho) reszta prosta poradniki z forum i Youtuba starczą
Offline
Dzisiaj kurier przywiózł mi mój zestaw 72ccm. Otwieram paczkę , wyjmuję wszystko sprawdzam i okazało się , że wszystko jest. No to wziąłem się do roboty
Wymontowałem starą głowice , cylinder i tłok. Dzisiaj już skończył mi się czas więc nowy zestaw zamontuje jutro. Musze jeszcze kupić szczelinomierz
Parę fotek z dzisiaj:
Offline
Offline
Pewnie , że odżyje Teraz będzie jakby w 2t Cały zestaw nowy dzisiaj założony , najwięcej roboty było z ustawieniem rozrządu ale się udało. Jutro do szkoły i pierwszy raz się z tego cieszę bo muszę kupić szczelinomierz aby ustawić zawory i można montować silnik do ramy. Może wrzucę filmik z odpalania będzie beka jak coś jebn*e ale oby nie
Offline
Dzisiaj pierwszy raz przejechałem się na nowym zestawie i jest super o wiele się szybciej zbiera. Pod wzniesienia na których musiałem redukować do 2/3 na 50ccm teraz daje rade na 4 i to przy prędkości 50km/h. Przełożenia nadal 13/52
Offline