Siemka!
Po długim zbieraniu pieniędzy, sprzedaży zetki, jakiś miesiąc temu kupiłem nsr
Rok 2002, od kupna zrobiłem już jakieś 2000 km
Jestem bardzo zadowolony, wiadomo, swoje pali, ale da się przeżyć, przy jeździe do 7tyś obr (nie wchodząc w rezo) na każdym biegu pali jakieś 4-4,5l, mogło by się wydawać że pewnie wtedy jest muł, a tak nie jest, przyspiesza i jeździ wtedy jak 125 4t (testowane )
Ogólnie nie jestem za ostrą jazdą nsr, wolę sobie spokojnie do 100/120km/h latać, ale czasami lubie sobie przycisnąć, więc redukcja i idzie jak głupia
Parę fotek
Droga powrotna:
Pozdrawiam
Offline
Taki mały projekt w gimpie
A tu z byłą zetką 150 Grześka z forum
A teraz użytkownika daniel5
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2014-09-02 21:11:36)
Offline
Fajna. Do 7tyś leci jak 125 w 4t? Nie żartuj panie, przed rezo to idzie to jak 70tka zetkowska, no maksymalnie 70tka zetkowska na przełożeniach na moc A jak jej nie wykorzystujesz w 100%, to nie potrzebnie kupowałeś, bo można kulać do 100km/h o wiele taniej 125tka w 4t.
Offline
bumek napisał:
Fajna. Do 7tyś leci jak 125 w 4t? Nie żartuj panie, przed rezo to idzie to jak 70tka zetkowska, no maksymalnie 70tka zetkowska na przełożeniach na moc A jak jej nie wykorzystujesz w 100%, to nie potrzebnie kupowałeś, bo można kulać do 100km/h o wiele taniej 125tka w 4t.
Ja wiem swoje, ty swoje, miałem zetke 70cc i wiem jak lata, latam z mz sx, zetką 150 itp, i wcale nie odstępuje im nie wchodząc w rezo, wiadomo redukować trzeba, bo nie jest to elastyczny silnik
A czego kupiłem 2t? Bo lubię przycisnąc i czuć, że idzie (jak na moto klasy 125), a drugi powód? Zawsze chciałem mieć nsr, już przed zetką miałem kupić, ale nie wyszło, a jak miałem taką okazje, to wybór na nią padł
Offline
Ale to nie jest kwestia swojego zdania, tylko faktów. Już parę razy był wstawiany wykres z hamowania nsr, i było tam wyraźnie, że nsr przed 7 tyś ma około 5 koni mechanicznych mocy. To jest połowa mniej niż silnik 125 z dajmy na to k125. Wiadomo, że każdy swoje chwali, no ale bez przesady
Offline
kamilek112 napisał:
A czego kupiłem 2t? Bo lubię przycisnąc i czuć, że idzie (jak na moto klasy 125)
Też dlatego wybrałem 2t
Mi spaliła 4,7L przy 100% otwartym zaworze, przy raczej ostrej jeździe ale też bez przesady
Offline
Kłamiesz, wczoraj byłem na fp 2t am6 i innych to jak ktoś rzucił ze 125 4t pali 2 litry to każdy jeczal że im 2t karta
pali 5-9 a właściciel mito przyznał się do 11 l na full pizdzie i płakał ze bak mu na 200 km nie wystarcza
Offline
Kazek, ty się lepiej nie udzielaj, bo co trochę to mówisz co innego.
''Spalanie nie mniejsze niż 3.5L na gaźniku Dellorto PHBN 16 największe jakie zaobserwowałem to 4.5L na 100km podczas jazdy mieszanej.''
''Nie polecam silnika Minarelli AM6, którym wszyscy się tak jarają.''
To właśnie świadczy o twoim niedojebaniu umysłowym.
Dziękuje.
Offline
GuMiS napisał:
Kłamiesz, wczoraj byłem na fp 2t am6 i innych to jak ktoś rzucił ze 125 4t pali 2 litry to każdy jeczal że im 2t karta
pali 5-9 a właściciel mito przyznał się do 11 l na full pizdzie i płakał ze bak mu na 200 km nie wystarcza
Po co miałbym kłamać ? Nie widzę w tym najmniejszego sensu. Tyle spaliła i z tego co czytam to niektórzy jeszcze mniej mieli
Offline
Panowie... To jest żałosne , no po prostu zachowujecie się jak dzieci. Każdy wie że NSR pali tyle ile musi każde 2 t. Czyli nie jest to spalanie na poziomie 3l /100 ani nie jest to spalanie 11l/100. Panowie koniec tej dziecinady i tego spamu. To jest temat o motocyklu jakim jest honda NSR a nie temat o spalaniu...
Offline
marcint6070 napisał:
Panowie... To jest żałosne , no po prostu zachowujecie się jak dzieci. Każdy wie że NSR pali tyle ile musi każde 2 t. Czyli nie jest to spalanie na poziomie 3l /100 ani nie jest to spalanie 11l/100. Panowie koniec tej dziecinady i tego spamu. To jest temat o motocyklu jakim jest honda NSR a nie temat o spalaniu...
Otóż to Niech każdy wie swoje, bo dokąd jeździłem zetką i nie miałem styczności z 2t to myślałem cały czas że to pali jak smok 6-7-8-9L, ale kupiłem i już wiem, że się myliłem i głupie jest takie gadanie, powtarzanie po innych
Offline
karol123 napisał:
marcint6070 napisał:
Panowie... To jest żałosne , no po prostu zachowujecie się jak dzieci. Każdy wie że NSR pali tyle ile musi każde 2 t. Czyli nie jest to spalanie na poziomie 3l /100 ani nie jest to spalanie 11l/100. Panowie koniec tej dziecinady i tego spamu. To jest temat o motocyklu jakim jest honda NSR a nie temat o spalaniu...
Otóż to Niech każdy wie swoje, bo dokąd jeździłem zetką i nie miałem styczności z 2t to myślałem cały czas że to pali jak smok 6-7-8-9L, ale kupiłem i już wiem, że się myliłem i głupie jest takie gadanie, powtarzanie po innych
Tak to już jest w tych internetach, jeden co nigdy nie miał napisał że pali 10l i każdy powtarza że tyle jest, wiadomo 2t musi spalić więcej, ale z opowieści że pali 10l to musi być ostro rozregulowane
Offline