Siema, chciałbym się nauczyć jazdy na kole moim k125. Chodzi mi o to aby podczas jazdy zwolnić i jakoś poderwać go na gumę, tylko nigdy mi to nie wychodzi?
Powiedzcie z jakiego biegu najlepiej itp.
Tylko bez zbędnych komentów typu : nie katuj itd. (zdaje sobie sprawę że romet nie jest do tego ale chcę spróbować i tyle)
Offline
Proste. 1 bieg. jedziesz normalnie do około 5 tyś obrotów odpuszczasz i zaraz wciskasz manetke na max i w tym samym czasie lekko odciągasz moto do góry . U mnie działa to zawsze , oprócz KtM którym jeżdże cały miech , on sam rwie jak się maks wciścnie. Ale ten KtM to 250 i do tego w 2t.
Offline
marcint6070 napisał:
Proste. 1 bieg. jedziesz normalnie do około 5 tyś obrotów odpuszczasz i zaraz wciskasz manetke na max i w tym samym czasie lekko odciągasz moto do góry . U mnie działa to zawsze , oprócz KtM którym jeżdże cały miech , on sam rwie jak się maks wciścnie. Ale ten KtM to 250 i do tego w 2t.
Że niby zetką 50 xd?
Offline
Spróbuję ale robiłem podobnie tylko że strzelałem ze sprzęgła i nie podnosiło zbytnio.
Offline
Siadasz bardziej do tyłu i strzał ze sprzęgła i idzie
Benzerem sporo jeździłem na 80ccm i 125cc na gumie.
Ogólnie to lepiej wrzucić krótkie przełożenie, żeby mieć duzo mocy
https://www.youtube.com/watch?v=Yw1SFyTubtc
Offline
A Gumiś, jakie ty masz przełożenie u siebie? Spróbuje na 15/38 bo narazie mam 16/38.
Offline
Slon napisał:
marcint6070 napisał:
Proste. 1 bieg. jedziesz normalnie do około 5 tyś obrotów odpuszczasz i zaraz wciskasz manetke na max i w tym samym czasie lekko odciągasz moto do góry . U mnie działa to zawsze , oprócz KtM którym jeżdże cały miech , on sam rwie jak się maks wciścnie. Ale ten KtM to 250 i do tego w 2t.
Że niby zetką 50 xd?
Ta zetką. Ale trza się dobrze wybić a bez strzału ze sprzęgła pójdzie.
Offline
A po co bez sprzęgła? Jest tyko trudniej. Ja na kole próbowałem parę razy na ogarku i nsrce. Nsr słabo było, bo zablokowana + ma ciężki przód, ale najlepszy przepis to wyczuć obroty, sprzęgło, strzał + nogi na podnóżki pasażera i pięknie jedzie. Tylko po co robić, jak wbijesz 2 i opada, a te silniki mają krótką jedynke. Jeśli chodzi o szpan, to bez sensu, bo takie coś wygląda bardziej śmiesznie niż fajnie.
Offline
Ogólnie interesuję sie troche stuntem, podoba mi się to ale nie chce przerabiać rometa bo mi za szkoda. Chcę spróbować i tyle - sam dla siebie.
Offline
Mam 15/38, ale musze wrzucić 16/38 bo na 15 to nie jazda.
Żaden ciężki przód w NSR tylko po prostu NSR nie ma mocy
Offline
GuMiS napisał:
Żaden ciężki przód w NSR tylko po prostu NSR nie ma mocy
Hahahahahahahha Wygrywasz forum
Offline
marcint6070 napisał:
Slon napisał:
marcint6070 napisał:
Proste. 1 bieg. jedziesz normalnie do około 5 tyś obrotów odpuszczasz i zaraz wciskasz manetke na max i w tym samym czasie lekko odciągasz moto do góry . U mnie działa to zawsze , oprócz KtM którym jeżdże cały miech , on sam rwie jak się maks wciścnie. Ale ten KtM to 250 i do tego w 2t.
Że niby zetką 50 xd?
Ta zetką. Ale trza się dobrze wybić a bez strzału ze sprzęgła pójdzie.
A po chwili padnie na ziemie jak Mercedes na autobanie.
Offline
https://www.youtube.com/watch?v=_pVU-0g … gRVABs-PcQ
"zatarty" 125 , przełożenie 15/43
Offline