Strony: 1
Offline
Generalnie (z tego co słyszałem ) to motocykl bardzo dobry . W miare małe wibracje, bardzo elastyczny , chwalą sobie hamulce jako bardzo efektywne. Silnik bezawaryjny i w miare mocny jak na te pojemność . Jedyne co złe słyszałem to opinie na temat opon . Lubią się uślizgiwać i długo się rozgrzewają .
Offline
Moto zamówione, kwestia tygodnia może dwóch, więc za jakiś czas napiszę coś tam.
Offline
jedyne co wiem o tym moto to z Blogu jaskiniowca, objechał całą Polskę, on sobie bardzo chwalił, sam się zastanawiałem czy nie kupić ???
http://trokakrzysztof.blogspot.com/2013 … -2013.html
Offline
To, że się zdecydowałem na tego Junaka to przede wszystkim zasługa Tego Pana.
Offline
Przymierzam się do kupna jakiejś 125tki, ten Junak jest również na mojej liście, dość wysoko.
Jeden z lepszych modeli Junaka. Drgania faktycznie małe, ma wałek wyrównoważający. Tak samo, jak w Zetce, ma odcinkę zapłonu w bocznej nóżce, i lubi się to psuć.
Generalnie, gdyby miał szersze koła, to nawet bym się nie zastanawiał, kto wie, kto wie, może wybór padnie właśnie na niego.
Offline
Junak z tyłu ma gumę o szer. 110, tak jak w Zetce, więc nie jest źle (zawsze można później wymienić na szerszą, ale czy jest sens...).
Wyłącznik zapłonu w nóżce to była pierwsza rzecz jaką w Zetce odłączyłem.
Jedna z ważniejszych rzeczy jaka mnie męczyła w Junaku 123 to układ biegów w skrzyni, ale z tego co wiem, we wszystkich obecnie 125 Junaka biegi są w ukł. tradycyjnym (1 w dół, reszta przez luz w górę).
Offline
Słyszałem, że głowice padały w Romet Division 125... ale jaki tam jest silnik to nie mam pojęcia.
Offline
Slawkowski napisał:
Junak z tyłu ma gumę o szer. 110, tak jak w Zetce, więc nie jest źle (zawsze można później wymienić na szerszą, ale czy jest sens...).
Wyłącznik zapłonu w nóżce to była pierwsza rzecz jaką w Zetce odłączyłem.
Jedna z ważniejszych rzeczy jaka mnie męczyła w Junaku 123 to układ biegów w skrzyni, ale z tego co wiem, we wszystkich obecnie 125 Junaka biegi są w ukł. tradycyjnym (1 w dół, reszta przez luz w górę).
Szerokość ta sama, ale inny profil, koło jest cal większe i to robi różnicę wizualną.
Offline
Zgadza się, tym bardziej, że profil opony w Junaku jest niższy (110/80) niż w Zetce (110/90).
Offline
Strony: 1