Witajcie posiadam bartona sprinta niby 50 a spokojnie na 3 ciągnie z 60 i mam do was takie pytania
Jak zwiększyć moc np poprzez zębatki
Opłaca się cylinder 70 wstawić jak tak to jaki ??
Czy to normalne że jak chcę się przykopać to pokopie się trochę i go dusi mam przejechane 200 km jak narazie i chciałem spróbować czy się przykopie
Dzięki za odp
Offline
Na razie to ty go dobrze dotrzyj a nie V-max testujesz. A co do pytania to : cylek większy,zębatki a jak to ci nie wystarczy to silnik 125 No i można jeszcze węższe opony założyć. No ale i tak są wąskie a w sprincie mają jeszcze bieżnik jak u taczki więc wolał bym nie ryzykować.
Offline
Mając 200 km to go dopiero docierasz więc nie katuj go bo później nie będzie miał siły Cylek zawsze doda mocy, ty masz poziomy więc jest tego pełno na allegro w niskich cenach
Offline
Nie testuje v-maxu jade tak od 6 do 7 tys obrotów czyli nie muszę cylindra zmieniać
a jakie zębatki zmienić trzeba żeby był mocniejszy i zrywny u kolegi na 4 słabo się zrywa
Offline
13/52 :d
Offline
A jaka cena ?? możecie dać link na allegro
Offline
marcint6070 napisał:
13/52 :d
Tak 13/52 do silnika poziomego który posiada inną (dłuższą) skrzynie niż zetka ..
Proponuję zostawić seryjne przełożenia , silnik jak się dotrze to nabierze więcej mocy i będzie się jeździć całkowicie inaczej .
Ewentualnie dać mniejszą zębatkę z przodu o 1 - 2 zęby.
Offline
To w końcu jaką bo nie kumam
Offline
Seryjnie masz przełożenie 13/41 możesz zmienić poprzez wymianę zębatki zdawczej 12 lub na tył dać 47 czyli 12/41 lub 13/47.A w ostateczności ja bym się uzbroił w cierpliwość dotarł silnik i po dotarciu będzie jechał te 80 licznikowe.
Offline
Ghost nie ciągnie mnie na zmieniane narazie dotrzeć muszę go dopiero o tym pomyśle ok dzięki za odp wszystkim
Offline