to moze zaczne opisywać te problemy;
1 Zawory ustawiałem je wydech na 7 ssacy na 5 klepały przestawiłem wydechowy na 10 ssacy an 7 dalej klepia i to jak by młoteczkiem stukał na obu ustawieniach.
2gażnik Problem z usatwieniem meiszanki gdy wyreguluje silnik na ciepłym silniku to gdy jest rozgrzany chodzi lux ale za to nie chce zapalac i ma duzy problem z utrzymanie sie na obrotach na zimnym ponizej 3ty. na ile ta sróbka od mieszanki am byc wykrecona)
3 czy u was po zmianie an 72 rozrusznik tez nie uciagnie silnika Tzn nie przerzuci? (aku dobrze załadowany)
Ostatnio edytowany przez derzawi1 (2013-08-30 22:44:14)
Offline
1.Sprawdź czy się te śrubki (popychacze) nie wyklepują , bo wtedy luz się rozregulowuje - wymiana tych popychaczy na tez z głowicy 50cc załatwia ten problem (Pisałem o tym już kiedyś ale zieloni to usunęli)
2.Próbowałeś zmienić ustawienie iglicy ?
3.Od kąd mam 72cc częściej muszę aku ładować , chyba rzeczywiście rozrusznik ma ciężko .
Offline
1. To co wyżej
2. Też tak mam, muszę się w końcu za to zabrać, u mnie trudno odpala na zimnym
3. U mnie dobrze kręci, a aku nie ładowałem od nowości, a mam już zetke ponad rok
Offline
Panowie aku jezdził w apce i paliła bez problemu dobrze jest załadowany bo specjalnie ładowałem.
A co do ustawienia gażnika mam problem bo nie wiem na ile am byc ta śrubka wykrecona moze ktos powie na ile am usiebie wykręcona?
Co do zaworów to juz sprawdzałem czy luz sie nie przestawił i gra( tylko ze klepią) wszystko zetaw ma zrobione 3km dzis założony tylko do kumpla obrócił i z powrotem.
Offline
derzawi1 napisał:
A co do ustawienia gażnika mam problem bo nie wiem na ile am byc ta śrubka wykrecona moze ktos powie na ile am usiebie wykręcona?
derzawi1 napisał:
To mam rozumiec ze to klepanie ustanie po jakims czasie?
pkt. 1 nikt ci nie powie "ile ta śrubka ma byc wykręcona" bo to zależy od silnika. Kazdy silnik ma inaczej i nieda sie "skopiowac" ustawienia jednego silnika do drugiego. Na przykład jeden uzytkownik w zetce bedzie miał 4 oborty śruby a drugi tylko 2. Kwestia silnika i umiejetnosci regulacji gaźnika.
pkt. 2 nie nie przestaną klepać, jeżeli coś klepie, trzeszczy, piszczy itp itd to znaczy że coś jest nie tak i im szybciej sie to naprawi tym lepiej bo może być coraz gorzej.
Co do iglicy możesz spróbowac z nią cos pokombinować (ja w zetce na 50ccm miałem przestawioną o jeden ząb) jednak bym ci to odradzał. Bo nie obraź sie ale jak pytasz sie ludzi ile ma byc srubka od mieszanki wykrecona w gaźniku to wnioskuje ze przestawienie iglicy to tez bedize dla cb problem. pozatym łatwo można zgubić jej części bo są bardzo małe a wtedy nigdzie nie pojedziesz.
Ale strzelam że jak zwykle tutaj problemem będą śruby regulacji zaworów, wykręć je całkowicie i wkrec te z glowicy 50ccm potem ustaw. I nagle powinno sie okazać ze nie klepie i że nawet gaźnik da sie wyregulować Tak wiec problem z gaźnikiem sobie narazie zostaw bo na uszkodzonych zaworach nie wyregulujesz gaźnika. pamietaj zawsze najpeirw regulujemy zawory a potem gaźnik
Co do tego rozrusznika, sam zestawu 72ccm nie miałem ale nikt sie na to nie skarżył jeszcze i wydaje mi sie że miedzy 50 a 72ccm jest zbyt mala roznica zeby rozrusznik nie umiał uciągnąć. mówisz ze aku dobrze załadowany, a sprawdź może miernikiem ile prądu daje Bo dobrze naładowany moze i bedzie ale jak daje 10-11 V zamiast 12V to rozrusznik bedzie miał ciężko
Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2013-08-31 16:00:07)
Offline
CzaQQ napisał:
derzawi1 napisał:
A co do ustawienia gażnika mam problem bo nie wiem na ile am byc ta śrubka wykrecona moze ktos powie na ile am usiebie wykręcona?
derzawi1 napisał:
To mam rozumiec ze to klepanie ustanie po jakims czasie?
pkt. 1 nikt ci nie powie "ile ta śrubka ma byc wykręcona" bo to zależy od silnika. Kazdy silnik ma inaczej i nieda sie "skopiowac" ustawienia jednego silnika do drugiego. Na przykład jeden uzytkownik w zetce bedzie miał 4 oborty śruby a drugi tylko 2. Kwestia silnika i umiejetnosci regulacji gaźnika.
pkt. 2 nie nie przestaną klepać, jeżeli coś klepie, trzeszczy, piszczy itp itd to znaczy że coś jest nie tak i im szybciej sie to naprawi tym lepiej bo może być coraz gorzej.
Co do iglicy możesz spróbowac z nią cos pokombinować (ja w zetce na 50ccm miałem przestawioną o jeden ząb) jednak bym ci to odradzał. Bo nie obraź sie ale jak pytasz sie ludzi ile ma byc srubka od mieszanki wykrecona w gaźniku to wnioskuje ze przestawienie iglicy to tez bedize dla cb problem. pozatym łatwo można zgubić jej części bo są bardzo małe a wtedy nigdzie nie pojedziesz.
Ale strzelam że jak zwykle tutaj problemem będą śruby regulacji zaworów, wykręć je całkowicie i wkrec te z glowicy 50ccm potem ustaw. I nagle powinno sie okazać ze nie klepie i że nawet gaźnik da sie wyregulować Tak wiec problem z gaźnikiem sobie narazie zostaw bo na uszkodzonych zaworach nie wyregulujesz gaźnika. pamietaj zawsze najpeirw regulujemy zawory a potem gaźnik
Co do tego rozrusznika, sam zestawu 72ccm nie miałem ale nikt sie na to nie skarżył jeszcze i wydaje mi sie że miedzy 50 a 72ccm jest zbyt mala roznica zeby rozrusznik nie umiał uciągnąć. mówisz ze aku dobrze załadowany, a sprawdź może miernikiem ile prądu daje Bo dobrze naładowany moze i bedzie ale jak daje 10-11 V zamiast 12V to rozrusznik bedzie miał ciężko
Z zaworami ebde próbował na róznych ustawieniach.
Co do gaznika umiem regulowac ale czy wykrece na 2 obroty albo na 3 to tak samo chodzi zamula dalej bez tej sróby chodzi tak samo jak z nia i po 5tys obrotów łapie odcinke z braku paliwa.
Z zaworami bede próbował na różnych ustawieniach.
Offline
Zawory jeszcze raz zawory, przekrec te śruby ze starej głowicy do nowej i potem reguluj. regulacja tych zaworó na takich srubach ci nic nieda oprócz zużycia czasu i silnika.
Offline
Popraw temat, dopisz prefix. Po tak długim czasie na forum powinieneś o tym wiedzieć...
Offline