Skrzynia bardzo rzadko się rozlatuje (na nasze szczęście) ale jak ci się rozsypała to wpakuj sobie pięcio biegową Jakby mi się rozsypała to bym piątke kupił.
Offline
Piątka troche kosztuje, jakby chciał to można i 6b do 50cc założyć, tylko tryby byłyby już za cienkie i by któryś bieg wyskakiwał, ale 5-tke mozna wrzucic.
Offline
Do poziomych były normalnie skrzynie 5 biegowe ale to dawno temu w latach 60-tych.
Offline
No i Panowie zaskoczenie, musiałem przeprosić się z Zetką okazało się wcale że, to nie skrzynia tylko to:
Moja początkowa diagnoza okazała się błędna, później już podejrzewałem coś innego ale i tak jestem mocno zaskoczony....
Fani zębatek 14z / 15z made in china uważajcie tam na allegro
Offline
O..żesz Ty.... ale zdawczą Ci poszarpało
Dla spokoju wymień łańcuch i zobacz w ogóle jak łańcuch będzie chodził na zębatce, czy nie idzie po dużym skosie od tylnej... U mnie jak kręcę kołem to jest moment, ze słyszę jakby łańcuch właśnie przeskakiwał na zdawczej... muszę u siebie tez oblukać to.
Offline
A najlepsze że, jazda tylko po mieście i w trasie. Żadnych rajdów po piachach lasach itp. To jakość zębatki z Allegro. Koło i łańcuch kontrolowałem było wszystko dobrze, dlatego taka zmyła i myślałem że to skrzynia...
Offline
srubekl i Roxor21 a ile km przejechaliście na tych zębatkach że tak zmasakrowane? mysle ze to bedzie istotna informacja aby wiedzieć kiedy je zmienić, troche wcześniej niż wy
Ostatnio edytowany przez Jan_Antoni (2014-01-05 22:03:50)
Offline
Jan_Antoni napisał:
srubekl i Roxor21 a ile km przejechaliście na tych zębatkach że tak zmasakrowane? mysle ze to bedzie istotna informacja aby wiedzieć kiedy je zmienić, troche wcześniej niż wy
Dobra uwaga, mi to padło po około 8 tys i to ewidentnie wina złej jakości wykonania tej zębatki, a są inne lepsze. Nie wiem co oznaczają znaki wybite na nich ale ta co mi się posypała nie miała takiego znaku wybitego. Ale taką mi przysłali i założyłem. Nawet oryginalna która romet montuje seryjnie, wygląda lepiej, ma znaki, gołym okiem widać że jest lepszej jakości.
Offline
Ja kupiłem niedawno zębatkę 14 taką: http://allegro.pl/show_item.php?item=3840128287
ale będę montował dopiero na wiosnę i mam nadzieję, że nie będzie tak samo badziewna, bo w aukcji pisze:
"Bardzo ładnie wykonane a przede wszystkim MOCNE !!"
"TOWAR ORYGINALNY A NIE KIEPSKA PODRÓBA!!
TO WAŻNE!!
MASZ DOSYĆ CZĘŚCI Z PLASTELINY ??
DOBRZE TRAFIŁEŚ!!
ZAŁÓŻ MOJE CZĘŚCI I JEŹDZIJ A NIE PCHAJ!!
hehe zobaczymy ile w tym prawdy po 8 tyś km.... ale lepiej sprawdzę po 5 tyś aby nie mieć przygód w trasie....
Offline
Jan_Antoni napisał:
ale lepiej sprawdzę po 5 tyś aby nie mieć przygód w trasie....
Według teorii, w napęd powinno się zagladac co 900km przy myciu go, a smarowac i naciągac co 300km.
Nie dziwię się, że takie rzeczy mają miejsca, jak w ogóle nie kontrolujecie stanu napędu regularnie, z tego co można wnioskowac z waszych opisów.
Offline