Nie mam już sił. Jak pamiętacie miałem problemy z odpalaniem na zimnym, w ogóle sie nie dało zapalic, regulacje nic nie dawały, z 10 minut się trzeba było pomęczyć, pomyślałem sobie, pier**le, zmieniam gaźnik. Zmieniłem. I co? Dalej nie tak jak trzeba, męczyłem sie poł dnia na regulacji i doszedłem tylko do tego, że jak iglica jest na maxa podniesiona to jeszcze jakoś zapali, ale świeca wtedy czarna jest, trochę jakby kopci i nie ma takiej mocy i prędkosci, regulacje znów nic nie dają.. Zawory sprawdzane, więc co jeszcze do chu..a mam zrobic? Szczerze to mam ochote czasem rzucic ją gdzieś i miec spokój... jak z praktyki wracam a wszyscy się gapią i czekają czy odpale czy nie, no sił nie mam. Na zimnym obrotów nie trzyma. Zwariuję jak mi ktoś nie pomoże ;x Aha i piszę że świeca 5 razy zmieniana, filtr sprawdzany, lewego nie lapie.. żeby potem nie było głupich pytań zmień świece bo ja po takich przejsciach nie wiem kim musiałbym byc żeby tego nie sprawdzic..
Regulamin, pkt 3.3./Slawkowski
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-08-09 12:27:11)
Offline
A ja pie**ole serwis. Juz byłem, jakos też z gaźnikiem, pogrzebali i za chwile to samo, jedyne co dobrze zrobili to kase wzięli.
Regulamin, pkt 3.3./Slawkowski
Offline
Było coś grzebane w silniku? Tzn. rozrząd, zawory itp? Tzn, jakieś wymiany itp? Świeca daje ciągłą iskrę, kiedyś miałem w komarku, że świeca biła i na niskich obrotach nie chcial chodzić i regulacje gaźnika coś dawały i jakoś chodził
Offline
No nic nie było, fajnie smigała, zimą zapalała w najgorsze mrozy i to jakos wiosną zaczęło sie je**c z tym.. olej zmieniłem ale to chyba nie zbrodnia. Serwisowany był, ostatnio zimą. Ale kiedy stwierdziłem że nic tam kompletnie nie robią to już sobie ten serwis darowałem. Przebieg 3410km Tyle ostatnio w nią włożyłem a tu takie rzeczy się dzieją. Mialem ogara przed zetką i jakos sie nauczylem regulować, juz się lepiej nim jeździło niż tą zetką..
Oddychaj głęboko. Regulamin, pkt 3.3./Slawkowski
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-08-09 12:13:11)
Offline
Ta twoja rada jest mi tak potrzebna jak kur**e majtki. Gdybyś tak miał to bys widział jak zajebiscie jest, a jak będziesz tak miał to wykorzystasz wtedy swoją rade.
Policz do 10-ciu. Regulamin, pkt 3.3./Slawkowski
Offline
Kompresja jest dobra, bo ma moc.. mijam bez problemu inne zetki ale czemu tak chu**wo pali... ;x
Dramat... Regulamin, pkt 3.3./Slawkowski
Offline
zawory, iglica, ustaw na nowo gaźnik, pisałeś mi na gg ze dales iglice na maxa do góry, przestaw z powrotem na srodek (czyli fabrycznie) i po regulacji zaworów spróbuj na takiej iglicy jeszcze raz, sprawdź kolor świecy to nam dużo powie.
Powinna byc brązowa, jeżeli bedzie biała to znaczy że za mało bonzyny wtedy dajesz troche więcej, jak bedzie czarna to znaczy że za dużo benzyny. Jak bedzie zaolejona to tragedia xD
I jezeli masz fabryczną swiece to warto by ją wymienić na nową NGK, tez dużo pomoże.
Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2013-08-07 09:27:34)
Offline
Mam 5 nowych świec NGK, kupowałem bo myslałem że sie zje**ly, ale nie.. zawory ustawiane, mechanik twierdził że nawet przestawione nie były.. teraz mam iglice podniosioną na przedostatni stopien, ustawilem gaźnik jak trzeba, swieca jest brązowa taka jak ma byc a i tak chu**wo pali.. Na środkowym rowku nie ma szans na wyregulowanie go.. ;/
Regulamin, pkt 3.3./Slawkowski
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-08-09 12:24:40)
Offline
No oryginalny, wszystko szczelne, nie ma nigdzie lewego, a filtr czyściutki..
Offline