Siemka, potrzebuję pomocy w wyborze następcy zetki
Myślałem o Aprilli rs 125 i Hondzie NSR 125
I teraz mam dylemat który wybrać. Chodzi mi najbardziej o vmax i moc
Może podsuniecie mi jakieś inne motocykle. Z góry dziękuję
Offline
Jeśli chodzi o moc i v-max to RS(30-33hp) jest mocniejsza od Nerki(28.5hp). Nerka ma mniej wyżyłowany silnik, przez co mniej pali i jest mniej awaryjna. Ja bym brał na twoim miejscu NSR.
Offline
Chodzi o to że chciałbym wyglądem przypominającego ścigacza a nie zwykły motocykl
JA osobiście jestem za NSR'ką ale nadal mam wątpliwości co do osiągów bo 140 to mało, hehe
Wiem że mnie zaraz zjedziecie że się zabiję i że najpierw naucz się jeździć itp ale ja naprawdę chce czuć moc
Offline
Bodajże, ta cagiva nie ma zaworu wydechowego więc, przed odpowiednimi obrotami(ok. 7000rpm), nic się nie dzieje, nuda, itd. A tak wgl, to że onę mają 42km, to nie prawda, tak naprawde mają 10 koni mniej xd.
Offline
Wszystkie sprzęty podane w temacie mają zbliżone do siebie moce około 24 km, wykresy dyno mówią za siebie. Jak chcesz poczuć moc, poczekaj, kup pierwszą lepszą 100 konną 600, bo te 125 tak czy siak nie jadą. A jak już, to nsr 125 jest jedynym słusznym wyborem.
Offline
Tak jest, poczekaj, pojeździj tym co masz,później prawko jakaś 0,5l (np. GS 500) później 600, z czasem jak Ci będzie mocy brakować pomyśleć o litrze, bez pośpiechu, będziesz miał większe doświadczenie i czuł się pewniejszy.
Ale jeżeli już chcesz coś większego od teraz to weź NSR'ke może pomyśl coś o 4takcie CBR 125, wiadomo nie ta moc, ale moto fajne.
Offline
Zabuduj plastikami ZK i masz prawdziwego ściga
Offline
Siemka, sory że odkopuję ten temat, ale nie chcę robić nowego, a myślę ze moje pytanie tu spasuje
Jak myślicie, lepiej kupić taką nsr'kę w Niemczech za np. 800/1000 Euro, czy kupić w polsce?
Pytam, bo rodzice siedzą za granicą i mam możliwość sprowadzenia dla siebie jakiegoś motocykla
Offline
Niee, nie chodzi mi o cenę, tylko o to, czy warto dołożyć więcej kasy, a kupić coś lepszego, bo jak wiadomo w Polsce tak ludzie nie dbają o motocykle jak w Niemczech, ponieważ by nie dostali przeglądu.
Offline
kapselgekon napisał:
Chodzi o to że chciałbym wyglądem przypominającego ścigacza a nie zwykły motocykl
JA osobiście jestem za NSR'ką ale nadal mam wątpliwości co do osiągów bo 140 to mało, hehe
Wiem że mnie zaraz zjedziecie że się zabiję i że najpierw naucz się jeździć itp ale ja naprawdę chce czuć moc
Kolego jezdziłeś keidys na jakimkolwiek moto z predksocia 140km/h? Bo gadasz tak jakbys nie wiedział o czym mówisz. 140/h przy tak lekkim motocyklu jak NSR czy RS to naprawde dużo i trzepie motocyklem po całej drodze na najmniejszych diureczkach albo przy najmniejszym podmuchu wiaterka. Ogółem 100/h na moto to jak 200/h w aucie, takie sie ma odczucia
A wracając do tematu, jak dla mnie NSR 125 to najlepszy wybór sposród RS czy Mito. Najmniej awaryjna, pojezdzić sie da, na rezo ma jakiegoś już kopa i nie pali 100 litrów na 100 kilometrów, czesci tanie jak barszcz i ogólnodostepne.
Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2013-10-06 18:29:12)
Offline
kamilek112, ja na Twoim miejscu poszukał bym NSR-ki w Polsce. Chcesz wydać 800/1000 Euro. To daje ok. 3500/4000 zł. Musisz do tego doliczyć koszt rejestracji +/- 500 zł. To daje ok. 4000/4500 zł. A za taką cenę można już wyrwać dobrą sztukę w Polsce. Np. ja swoją kupiłem za 3800 zł, z wyglądu wizualnego był 1 plastik do malowania, bo farba odprysnęła, a silnik igła. Więc ja szukał bym w Polsce. A NSR-ką z dobrym silnikiem wyciągniesz 160 km/h. Tylko powiedz mi gdzie w Polsce z taką prędkością pojedziesz?
Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-06 18:29:50)
Offline
Pytam się bo mam taką możliwość więc wiecie o co chodzi
Adzi0, zaprezentuj swoją nsr na forum bo chciałbym zobaczyć
Offline