Ależ panowie. On przecież urośnie. Najlepiej wstrzymaj się z zakupem jeszcze trochę, aż powiększy się Twoje gabaryty. W Twoim wieku to naprawdę krótki czas (wiem z autopsji)
Offline
Jak dla mnie, to waga aż tak bardzo znaczenia nie ma. Żeby jeździć na motocyklach, które ważą po 350kg nie trzeba ważyć 120 kg. Moim zdaniem tutaj największe znaczenie ma twój wzrost. Nie jestem ci w stanie powiedzieć, czy będziesz na niej stabilnie siedział i dotykał ziemi nogami, mogę ci tylko tyle powiedzieć, że ja mam 182cm i dla mnie zetka sprawia już trochę wrażenie niezbyt dużej, pewnie też przez to, że jeżdżę też na dużo większych cruiserach. Najlepszym rozwiązaniem będzie jednak jak się do niej przymierzysz. I tak jak napisał Rondel trzeba wziąć pod uwagę, że na pewno urośniesz i nabierzesz masy.
Ostatnio edytowany przez carl (2013-06-28 21:01:12)
Offline
Pisząc o masie miałem od razu na myśli siłę (jedno z drugim się wiąże), a 45 kg to waga super papierowa
Offline
Chyba macie rację, że najlepiej będzie, jak pojadę i się przymierzę. A jak będzie za duża, to jakie polecacie jeszcze motory ? ( Byle nie skutery) Myślałem nad Kingway Apollo, ale jak przeczytałem opinie to... nie wiem czy to byłby dobry zakup.
Offline
Benzer WS 50 lub trochę mniejszy Benzer Rapid
Offline
Nikt Ci tego nie zagwarantuje, że będzie OK. Powinieneś się wcześniej przymierzyć do motorka przy Twoich wymiarach (wzrost/waga).
Offline
Benzer Rapid jest z wyglądu klasycznym motorowerem lżejszym od Zetki 50,ma koła o mniejszej średnicy i szerokości.Pewno znają się opinie że to kolejny bez ramy pod silnikiem ale on posiada ramę kratownicową która spełnia chyba nawet lepiej a niżeli rama kołyskowa znana z innych większych motorowerów golasów swoje zadanie.Po za tym układ biegów jak w czyli 1N234,wydech przelotowy,czytelne zegary i obrotomierz który się nie zepsuje po przejażdżce na brukowanej drodze,ma horyzontalny silnik 139FMB do którego jest multum części i co najważniejsze ten motorower stanowi świetną bazę do przeróbki na cafe racera z użyciem orginalnych części silnika od Hondy DAX,Monkey i innych z takim typem silnika.A jjak to ci się znudzi to masz do wyboru silniki o poj,110,125(mówimy tu o prawdziwym 125 a ni e takich jakie sprzedaje się na allegro.pl czyli 110),140 albo 160 oczywiście wszystko należy traktować w kategorii zdrowego rozsądku.
Offline
Co nie zmienia faktu, że jest to dziwny chiński wynalazek, a nie kopia bardzo znanego japońskiego sprzętu bez możliwości włożenia bardzo dobrych silników 125-250, tylko poziomego badziewia, które było bardzo dobre tylko w oryginalnych starych hondach i całkiem niezłe jako niezmieniana 50 ccm.
Offline
PickNick napisał:
Co nie zmienia faktu, że jest to dziwny chiński wynalazek, a nie kopia bardzo znanego japońskiego sprzętu bez możliwości włożenia bardzo dobrych silników 125-250, tylko poziomego badziewia, które było bardzo dobre tylko w oryginalnych starych hondach i całkiem niezłe jako niezmieniana 50 ccm.
Nie zapominaj że silnik z Zetki bazuje na tym dziwnym chińskim wynalazku bez możliwości włożenia do pionowej wersji bardzo dobrych części z japońskich odpowiedników (wzorców).Dziwna kopia a ludzie robią na tym po 50 tyś bez awarii,przerabiają ,modyfikują i jeżdżą.
Offline
Silnik z zetki 50 to słaba kopia silnika cb 50. Silnik z zetki 125, to bardzo udana kopia silnika cg 125. I o to mi chodziło. Jak to mówią pic or didn't happend. Pokaż, bo jestem całkiem ciekaw jak to ludzie robią na tym po 50 tyś bez awarii. (nie 50 ccm, bo jak wspomniałem, te są fajne i udane, Blureyy miał ogara 900 i fajnie śmigał, sam znam ogara 900 z przebiegiem 45 tysięcy km), a 125, 140, 160. Osobiście wiem, że 72 ccm i 110 silniki w poziomkach to syf nad syfy. O stompach też się nasłuchałem, że to gówno.
Jak już robić modyfikacje i zmieniać silnik, to nie ma lepszego pojazdu, niż zetka 50, czy aston 50, by walnąć tam pancerną 250 i cieszyć się potężną mocą i elastycznością. A te silniki i tak można tuningować.
Offline
Silnik z zetki 50 to nie kopia silnika cb 50.Te konstrukcje różnią się od siebie po mimo tego że wyglądają podobnie.No chyba że jest inaczej to proszę podać dowody dzięki którym możemy potwierdzić że silnik z Hondy cb 50 i pionowy 139FMB-B jest jego kopią.Owszem motorowery typu Benzer Aston i inne są lepsze do modyfikacji i można walnąć tam pancerne 250 i inne silniki nawet jak Ty to napisałeś i nigdy nie uzyskaliśmy odpowiedzi w postaci namacalnych dowodów że do Zetki są silniki z 6-biegową skrzynią.Tylko jedno mi pytanie mi nie daje spokoju:po co kupić 50 robić przeszczep silnika na te 125 i jezdzić z małą tablicą rejestracyjną.Policja,ITD,Straż Graniczna,Służba Celna i inne nie są za przeproszeniem idiotami żeby nie odróżnić zwykłej 50 od 125 nawet w poziomych silnikach.U mnie w okolicy kilku się już tak przekonało w tym jeden na Zetce 50 z silnikiem 125.
Offline
Do zetki wejdzie tylko jeden silnik 6 biegowy. Od Hondy crf 230, który jest lekką modyfikacją silnika 250 ohc, tak jak silnik zetki jest lekką modyfikacją i unowocześnieniem silnika cb 50.
Offline