Dzisiaj miałem maly wypadek, zachamowalem na piachu i zetka się posliznela i jebud na asfalt ze mna na prawa strone, no i teraz kierownica jest krzywa i tu pytanie jak to naprawić?
Offline
Krzywa, że krzywa, czy krzywa na śrubach? Sprawdź dokładnie bo wątpie, że tak łatwo by się pogięła, ja kiedyś po wypadku na Mińsku chyba przy 80k/h miałem krzywą i wszystko wyglądało dobrze, a wystarczyło zluzować śruby i ustawić
Offline
nie pogiela się, ustawiając opone prosto to kierownica jest przekrecona troszkę w prawo
Offline
Sprawdź śruby, pewnie się zluzowały w skutek działania siły i jest skręcone
Offline
dzisiaj dokładnie go obejrzałem mysle ze kierownica jest normalnie, opona chyba cos nie halo, przygladajec się znalazłem tez 2 przecięte kabelki
Offline
Ewidentnie widac ze koło jest krzywe.
Offline
Chyba wygrałeś konkurs na największe zdjęcia roku... (polecam program do zmniejszania zdjęć przed publikacją) http://www.programosy.pl/program,fast-i … sizer.html A co do kierownicy, próbuj naprostować metodami siłowymi a jak nie to wymień... to tylko rurka nie powinna być droga.
Offline
Krzywa felga, posprawdzaj ją jak nie to zajrzyj do osi, łożysk.
Co do kierownicy to zdejmij te kapselki, poluzuj i ustaw sobie.
@Zdjęcia wrzucaj na zapodaj.net w rozmairze 500x500
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-26 13:46:28)
Offline
Gość
Ja do zdjęć polecam picturepush.com, ewentualnie flickr.com który poprawia jakość zdjęć,
dobra ze zdjęciami dajta spokoj dalem duże żeby było dobrze widać nawet kurz i brud
a co z tymi kabelkami przecietymi?
Ostatnio edytowany przez goth666 (2013-06-26 13:55:09)
Offline
Witam mam ten sam problem z kolem, taka sama sytuacja jak kolegi... Koło wygląda na proste lecz widelec się przekręcił i chyba w środku koła coś się skrzywiło, jak wyprostować widelec? Co mogło w kole sie zepsuć (jakieś łozyska albo co), jak sie do tego zabrać? Z góry dziękuję za pomoc.
[edit] dodam że wygląda to jakby koło wyszlo ze ślimaka
Ostatnio edytowany przez aw100 (2013-09-13 16:00:20)
Offline
Po pierwsze nie porównuje sie koła do błotnika (te błotniki są źle spasowane i czesto jest sam błotnik krzywy.) Jeżeli chcesz wiedzieć czy felga jest prosta to odkrecasz blotnik, bierzesz linijke 30cm dajesz moto na centralke przykładasz linijke nad kołem i krecisz. jezeli bedziesz miał wychylenie to bedziesz widział ze krawedz opony raz jest na np piątym centymetrze linijki a raz na 4
Offline