Witam, czym się różni silnik 125/90 od 125/120 i który lepszy, kiedyś tam czytałem, że któryć to OHC i podobno jest niewypałem itd. Chciałbym jakąś konkretną opinie lub radę, który silnik kupić i jak poznać, który jest który.
Offline
125/90 jest to śilnik o krótkich przekładniach nie pojedzie wiencej jak 100 a silnik 125/120 ma dłuższe przekładnie i jest bardziej wytrzymały mój kolega ma k125 z silnikiem 125/120 i 24000 tys km zrobił i nic mu się nie stało nie wiem ja z silnikiem 125/90 chyba ma krótsze biegi.Nie jestem pewien ale mozna rozpoznac po deklu śilnik 125/90 ma zielony napis romet od strony kopki a silnik 125/120 ma czarny napis na deklu od kopki i rózni sie pokruwą.
Ostatnio edytowany przez Zetka9808 (2013-06-10 09:06:54)
Offline
Dzieki, a 125/120 to OHV czy OHC?
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-10 10:22:11)
Offline
125/120 to silnik OHC
Poczyta:http: http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/na … -DOHC.html
Ostatnio edytowany przez Zetka9808 (2013-06-10 16:19:42)
Offline
125/90 jest to śilnik o krótkich przekładniach nie pojedzie wiencej jak 100 a silnik 125/120 ma dłuższe przekładnie i jest bardziej wytrzymały mój kolega ma k125 z silnikiem 125/120 i 24000 tys km zrobił i nic mu się nie stało nie wiem ja z silnikiem 125/90 chyba ma krótsze biegi.Nie jestem pewien ale mozna rozpoznac po deklu śilnik 125/90 ma zielony napis romet od strony kopki a silnik 125/120 ma czarny napis na deklu od kopki i rózni sie pokruwą.
Cóż to za brednie?
k125 ma silnik 125/90, silnik 125/120 posiada lekko zmienioną głowicę, przez co np. nie można włożyć 150 ccm. 125/120 jest też mniej pewny. Tyle z różnic, ohc są całkiem inne.
Najlepiej bierz klasyczną 125, która była montowana w k/z 125, z150 i zetka 125/90. Ohc to shit.
Offline
Różnica między 125/120 a 125/90 to lekka zmiana konstrukcyjna, inny sworzeń tłoka, inny kształt głowicy, moc taka sama, w 125/120 NIE można wsadzić cylindra 150. (chociaż możliwe że już można, bo sprzedawcy oferują dwie wersje) Znacznie pewniejszy jest 125/90, ale pewnie 125/120 też zrobi z 60-80 tysięcy bez zaglądania.
Offline
Oto mi chodziło To biorę 125/90, a Pick jak odróżnić, tak jak pisał kolega czy inaczej?
Offline
Gumiś, będzie Hyo, czy nie?
Offline
Własnie ;p W końcu sprzedajesz benka i kupujesz hyo czy zostawiasz i będziesz na 125 jeździł?
Offline
Sprzedaż slnika i włożenie 125cc z modułem blokującym (wrazie co)
Doszedłem do wniosku, że szkoda mi kasy na A1 jak zaraz będę mógł zrobić A2, po za tym mam w Benku rame gotową pod silnik 125 cc (wszystko w stanie idealnym). Po za tym nadal będę miał ekologiczna i silną jednostkę.
//Żeby nie było, że kitowałem, byłem w "L" i kurs kosztuje 1200 zł (zdaje się za pierwszym/drugim zdaniem, wiele osób chwali) i przy robieniu A2/A by miał o połowę taniej, ale walić to.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-11 00:45:07)
Offline
Moim skromnym zdaniem to dobry pomysł
Dawaj od razu 200 http://tablica.pl/oferta/silnik-200cmm- … 018cae7275
P.S A jak to jest że o połowę taniej? Chodzi którego testu nie trzeba robić potem?
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-06-11 15:07:27)
Offline
Cały kurs masz połowę taniej, Przynajmniej u mnie bo jak pytałem u innych co było np. za 900 zł to tego nie ma.
Offline
PickNick napisał:
125/90 jest to śilnik o krótkich przekładniach nie pojedzie wiencej jak 100 a silnik 125/120 ma dłuższe przekładnie i jest bardziej wytrzymały mój kolega ma k125 z silnikiem 125/120 i 24000 tys km zrobił i nic mu się nie stało nie wiem ja z silnikiem 125/90 chyba ma krótsze biegi.Nie jestem pewien ale mozna rozpoznac po deklu śilnik 125/90 ma zielony napis romet od strony kopki a silnik 125/120 ma czarny napis na deklu od kopki i rózni sie pokruwą.
Cóż to za brednie?
k125 ma silnik 125/90, silnik 125/120 posiada lekko zmienioną głowicę, przez co np. nie można włożyć 150 ccm. 125/120 jest też mniej pewny. Tyle z różnic, ohc są całkiem inne.
Najlepiej bierz klasyczną 125, która była montowana w k/z 125, z150 i zetka 125/90. Ohc to shit.
Pick ma racje ale dodam ze sa zestawy do 125/120 150ccm. po za tym wizualnie rozpoznasz po żeberkach chłodzących w 125/90 sa większe niz w 125/120 dzieki temu sie nie gotuje tak bardzo.
Skrzynie,sprzęgło i wszystko po za tym jest takie samo.
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=x8UBFE-fn_0
TO pewnie jest OHC?
Offline