Stator do wymiany.
Offline
Czyli co masz na myśli ? że przycisk ?
Offline
Sory że nie doprecyzowałem o comi biega,ale taki sam przypadek że Zetka straciła iskrę był iskrownik który się spalił. http://allegro.pl/iskrownik-stator-4-ce … 91575.html
Offline
Zawiozłem go dziś do mechanika przyczyny nie mógł znaleść a w dodatku zobaczylśmy że Zetka ma 5 barów kompresji na tłoku czyli lekka ujnia ciekaw jestem co na serwisie powiedza jak zrobią że będzie odpalał to gites malina a co do kompresji to mam zestaw 72 ccm to jak okaze sie ze padł 50ccm to założe 72
Więc poczekamy na serwis i co oni powiedzą a jak nic nie zrobią albo każą w **uj płacić to dziękuje i Romet pójdzie na strych I poczeka na lepsze czasy: kiedyś go zawioze do jakiegoś zakładu niech go zrobią a potem szereg modyfikacji opona tył, paski na koła, nowe malowanie, nowe lapmy i kierunki, wzmocnienie uchwytów silnika i nowy silnik przy okazji minimum 200 ccm pojemności ale to dopiero za kilka lat jak dożyje ten chińczyk
Pozdro dla wszystkich LwG
Offline
Dziwisz się Instalacja 12V mnie przeraża
W WSK 125 to panie ja kable przemieniam i nawet bez instalcji można jeździć tylko z gaszeniem problem ale fajka w górę i jest spoko a tu w Zetce to nawet po schematach się nie łapie
Więc mechanik rzecz ostatnia a serwis ostateczna
Offline
krzysiek1996345 napisał:
Dziwisz się Instalacja 12V mnie przeraża
W WSK 125 to panie ja kable przemieniam i nawet bez instalcji można jeździć tylko z gaszeniem problem ale fajka w górę i jest spoko a tu w Zetce to nawet po schematach się nie łapie
Więc mechanik rzecz ostatnia a serwis ostateczna
Mnie przeraża instalacja 230 bo moze cie niexle pierdo***lnąć sie znaczy "kopnąć"
zostaw te schematy z zetki i patrz po kabelkach który do czego idzie, dowiesz sie 50 razy wiecej
Offline
Mnie raz tak pie**olnęła przedłużka chińska ledwo co wyjęta z opakowania że ledwo się na nogach utrzymałem tak więc podziękuje tykać się za kabelki
Offline