Witam, mam do was pytanie odnośnie modułu. Czy jeśli kupie na allegro odblokowany moduł i zamienię go z moim obecnym będzie (z blokadą) moja zetka będzie jeździć szybciej ? I czy jeśli zamienię go z powrotem na przegląd gwarancja będzie dalej ważna?
Offline
1. zetka nie będzie jezdzila szybciej. Będzie sie wkrecala na wyzsze obroty. predkosc zalezy od przelozen. dasz na przod zebatke zdawcza 15z i bedzie dobrze ;D
2. bedzie dalej wazna.
sorry za ort. ale pisze z fona ;p
Offline
Wygląda to tak: jedziesz na serwis to zmieniasz na ten stary (zablowkowany),a potem zakładasz odblokowany. A co do prędkości to poleci więcej ale jak będziesz jechał na 11-12 rpm to będzie piłowanie silnika. Najlepiej latać do 10k.
P.s. zeby szybciej leciał to załóż zębatkę 14 lub 15 z przodu.
Offline
Czyli opłaca się kupować odblokowany moduł ?
Offline
Jak najbardziej. Do tego co napisał kolega wyżej , dodam że poleci ci więcej .
P.S. tylko uważaj żeby nie przesadzić z obrotami. Optymalne to takie do 10k a potem to już piłowanie.
Sorrka za błędy ale piszę z tel.
Offline
Offline
Ludzie...tak naprawde to chinska 50 nie przekracza wiecej niz 7k obrotow wiec kazdemu obroty moze inne pokazywac, wszystko sie bierze na sluch. Jezdzeniem na wysokich obrotach tak szybko motoru nie zajedziesz jest to 4t masz tam smarowanie mechaniczne olejem.
Offline
coś mi mówi, że jednak przekracza
Offline
RoNdeL napisał:
coś mi mówi, że jednak przekracza
Co to w ogóle za post jest..
Co ty chcesz wyjaśnić? Że coś Ci mówi...?!
Myślisz że chińska 50 da radę wytrzymać obroty rzędu 10k to by chyba była na skup złomu. Jak simson fabrycznie ma do 7k, a 9k to już żyłka.
Nie obrażaj się ale nie masz racji.
Co do modułu no ty chyba oczywiste że da lepsze osiągi bo nie ma ograniczeń co to maksymalnych obrotów silnika.
Nie że jestem jakim człowiekiem szydercom, ale ten temat o module też jest bez sensu.
Jest tyle o tym na googlach i na forum że głowa boli, a o zębatkach to już nie wspomnę.
Ostatnio edytowany przez prz3mz (2013-05-14 20:55:39)
Offline
Będę pisał wtedy kiedy będzie na to potrzeba, a co może źle pisze i bez sensu?
Po to jest te forum żeby wyrazić własną opinię i zasugerować właściwą odpowiedź na zadane pytanie.
To jest moja ostania odpowiedź na tym wątku, nie będę zaśmiecał forum na odpowiedzi na inne pytania nie związane z tematem.
Ostatnio edytowany przez prz3mz (2013-05-14 21:35:12)
Offline
Będę pisał wtedy kiedy będzie na to potrzeba, a co może źle pisze i bez sensu?
Po prostu piszesz rzeczy nie z tej ziemii, a co najważniejsze, nie argumentujesz tego żadnymi popartymi doświadczeniami.
Zetka kręci się do trochę ponad 10 tysięcy rpm i jest to typowe dla małej jednocylindrówki. Silnik zetki jest także o niebo trwalszy, lepiej i mądrzej zrobiony od tego starego dziadostwa z simsona, bo w końcu honda cb 50, to honda cb 50, nawet jak jest zrobiona ze słabszej jakości elementów.
Offline
prz3mz napisał:
Będę pisał wtedy kiedy będzie na to potrzeba, a co może źle pisze i bez sensu?
Po to jest te forum żeby wyrazić własną opinię i zasugerować właściwą odpowiedź na zadane pytanie.
To jest moja ostania odpowiedź na tym wątku, nie będę zaśmiecał forum na odpowiedzi na inne pytania nie związane z tematem.
Nie gadaj głupot, bo ja nawet komarem po wstawieniu gaźnika od piły miałem 7800 RPM (mierzone miernikiem)
Po za tym konstrukcja 2T (przykładowy Simson) to już gówno, dlaczego? Spalanie z kosmowu (dobra jeszcze seryjny 50cc pali normalnie), słaba konstrukcja, co 4000 km silnik już do remontu. Miałem S90 sam go robiłem, dobra była moc, było 100k/h v-maxu, ale było spalanie, które wachało się między 7 a 9 l. To już moja Renault 115 KM spali mniej. Po za tym po 3000 km przebiegu tłok nadawał się do kosza.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-14 21:49:46)
Offline